VozidláTrolejbusyŠkoda 15 Tr › #6617/II

Evidenčné číslo:6617II
Typ: Škoda 15 Tr 13/6M
Výrobca: Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov
Výrobné číslo: 12410
Rok výroby: 2002
Sprevádzkovanie: 24.1.2003
Vozovňa: Hroboňova
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 200
BUSE BS 120, BUSE BS 120
BUSE BS 110/5, BS 110/4, BS 110/4, BS 110/1
Iné údaje: Trolejbus bol dodaný ako náhrada za nehodou zničené vozidlo #6617 a boli v ňom použité použiteľné časti pôvodného vozidla #6617. Keďže oficiálne išlo o opravu #6617, zachované bolo aj výrobné číslo, tzn. oficiálne nešlo o nový trolejbus.
Posledné záznamy o vypravení: 9.1.2015 202/5
8.1.2015 202/10
7.1.2015 208/3
31.12.2014 N72/8
31.12.2014 N44/1
31.12.2014 N72/1
31.12.2014 203/8
29.12.2014 201/10
26.12.2014 201/1
23.12.2014 208/1
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Edelweiß #20:
Koment som napisal predtym co na tejto stranke bolo oznamene ktore Mky sa mali znova ozivovat. Vtedy som este nevedel, ze v plane je aj 6617.
Reakcia na: Andrej #19:
Existuju 200x lepsi adepti ako tento incest dvoch medziserii 15 TrM.
Prečo už není tento voz označený ako historický? Nejak si nemyslím, že ho budu oživotať ako zvišok tejto série. 🤔
Reakcia na: tbusabustram6609 #16:
Však sa Ti prianie splnilo - "prvá" 6617-ka zošrotovaná bola 🙂
+ som zvedavý komu by sa toto “HV” páčilo, keďže ide o najhorší trolejbus na svete .🤣
Fuj! Tento voz by som odstránil. Hnusný zničený, nepojazdný vrak, ktorý patrí pod autogen a nie na cesty. Kiežby “prvú” 6617tku po nehode zošrotovali v Ostrove a nemuselo by toto tu byť...🤬
No. Mobil mi padol do snehu a dáko som mu neutrpel objektív 😂
To si fotil kalkulačkou? 😃
Škoda 15Tr13/6M 6617|| vo vozovni Krasňany
Osobne dufam, ze nikdy. Maximalne by mohla vidiet autogen 💗
Iba sa pýtam: bude to vôbec niekedy jazdiť alebo to skončí stavom technickým ako “prvá” 6617?
Reakcia na: Rubber38 #5:
Ďakujem za odpovede

Všetky odstavené trolejbusy 14Tr a 15Tr (okrem 6266, 6278 a 6285) sa vyradili. Už im skončila záruka?
Za prípadnu odpoveď ďakujem.
Reakcia na: S499.1023 #7:
Bohužiaľ smutná pravda... ?
Reakcia na: trolejbus6207 #6:
Dôkaz nehospodárnosti DPB, keď sa odstavujú vozidlá, ktoré nie sú ešte účtovne odpísané, pritom k odstaveniu nedochádza z dôvodu poškodenia alebo zničenia vozidla.
Reakcia na: Rubber38 #5:
Okrem toho sú po nie príliš "starých" GO, takže ich účtovná hodnota je ešte dosť vysoká...
Reakcia na: Alexidlo #4:
Slúžia, ako záruka na úver, takže tie dlhodobo odstavené síce už jazdiť nebudú (nie v BA), ale nateraz sa formálne vyradiť, resp. odpredať/šrotovať nemôžu
Kedy sa budú vyraďovať ďalšie staré trolejbusy (14 Tr a 15 Tr) ?? Dopravný podnik má ešte 15 ks dlhodobo odstavených kĺbových 15 Tr a 17 ks dlhodobo odstavených krátkych 14 Tr.
Reakcia na: Mike #2:
Tak dufam, ze si vyberu 6617. Podla mna to bol najzaujimavejsi trolejbus, ktory tu premaval.
Reakcia na: 4004 #1:
To sa ešte uvidí. Adeptov je viacero, zatiaľ sa nešrotuje.