Začnem s tým, že Váš názor rešpektujem, aj ako názor ostatných ľudí. Súhlasím veľmi s tým že by sme sa nemali hádať ako malé deti aj keď zatiaľ si myslím, že je to ešte v relatívnej rovine.
Lenže je tu jedno veľké Ale - Použijem príklad 6309, ani tá nemá za sebou až tak veľkú opravu a dokáže vyzerať nádherne. Tam to ide, pri 6635 tiež, aj keď síce s len obnovou laku bez spomenutia toho, že u nej bude treba toho porobiť viac.
Prečo totožné neplatí u ostatných vozov, keď sa aj rozhodlo o oprave 6617, u ktorej bolo očividne jasné, že to bude trvať ?
Lebo tento argument má dve strany a viacmenej si trocha protirečíte, nemyslím to ani ja v zlom.
Pointa je taká, že na jednej strane sa robia rýchloopravy a máme viac vozidiel, avšak je problém spraviť aj iné - pričom však zároveň prebieha náročná oprava vozidla druhého, kde táto logika evidentne neplatí.
Kde teda leží ten zlatý stred, keď nejde o nič iné, než o logický a rozumný kompromis ?
Tou 6635 určite za mňa je čo sa týka 15 TrM
U 15 Tr už na výber nie je, jednoducho to čo bolo schopné, šlo preč.
Lenže je tu jedno veľké Ale - Použijem príklad 6309, ani tá nemá za sebou až tak veľkú opravu a dokáže vyzerať nádherne. Tam to ide, pri 6635 tiež, aj keď síce s len obnovou laku bez spomenutia toho, že u nej bude treba toho porobiť viac.
Prečo totožné neplatí u ostatných vozov, keď sa aj rozhodlo o oprave 6617, u ktorej bolo očividne jasné, že to bude trvať ?
Lebo tento argument má dve strany a viacmenej si trocha protirečíte, nemyslím to ani ja v zlom.
Pointa je taká, že na jednej strane sa robia rýchloopravy a máme viac vozidiel, avšak je problém spraviť aj iné - pričom však zároveň prebieha náročná oprava vozidla druhého, kde táto logika evidentne neplatí.
Kde teda leží ten zlatý stred, keď nejde o nič iné, než o logický a rozumný kompromis ?
Tou 6635 určite za mňa je čo sa týka 15 TrM
U 15 Tr už na výber nie je, jednoducho to čo bolo schopné, šlo preč.