VozidláTrolejbusyŠkoda 15 Tr › #8146

Evidenčné čísla:
  1. 6624
  2. 8146    od 2016
Typ: Škoda 15 Tr 13/6M
Výrobca: Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov
Výrobné číslo: 12499
Rok výroby: 1999
Sprevádzkovanie: 1.5.1999
Vyradenie: 2024
Nadobúdacia cena: 9 666 720 Sk
Depo: Hroboňova (do 12/2014)
Trnávka
Nehody: Nehoda s autobusom Slovak Lines na križovatke Prievozská - Bajkalská (8.12.2015) - trolejbus zozadu narazil do autobusu Iveco Crossway, pri nehode sa trolejbusu pokrivil rám. Po nehode bol trolejbus odstavený vo vozovni Krasňany, na jar 2016 bol ešte opravený a následne slúžil na výcvik vodičov.
Rekonštrukcie a úpravy: Veľká prehliadka v DPB (2008)

GO v Zlineri (5-7/2013)

Úprava na výcvikové vozidlo (2016)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 200 (od 2008?)
BUSE BS 120, BUSE BS 120
BUSE BS 110 (140 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: výcvikové vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
20.9.2022 Autoškola
19.9.2022 Autoškola
27.5.2019 Autoškola/1
13.5.2019 Autoškola/2
17.1.2019 201/3
Autoškola
3.12.2018 Autoškola/1
26.4.2017 Autoškola/11
25.4.2017 Autoškola/11
12.4.2017 Autoškola/12
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vie niekto, čo sa s týmto vozidlom deje v realite? Zahliadol som niekde diskusie o nejakej rekonštrukcii, alebo čo... Viem len to, že interne by mal byť prečíslovaný už na 6607.
Reakcia na: _eRTeOcka_ #1:
Preraba sa na 15 tr 07. O tomto nezmysle tu už padli zmienky a som svedkom, ktorý toto bastlenie videl na vlastné oci. O tom aké číslo dostane sa tu už tiež pisalo, no neviem o tom, ze by dostala už priamo papiere originalnej 6607. K tomu dúfajme, že nedôjde...
A preco nemozu mechat povodne cislo? Ci to je nejaky problem?
Reakcia na: Brancibetar #3:
Pretoze pôvodné cislo odpoveda výhradne typu 15 trm (13/6M). Nič s 6607, resp. typom 15 Tr (07/6) to nema spolocné.
Reakcia na: ampz #4:
Aaha, dakujem
Reakcia na: ampz #2:
Čo prosím!?
To ako chcú urobiť?
To je aký nezmysel preboha!
Ako urobia z 13/6M na 13/6?!
Reakcia na: mmmmm #6:
To je ten posledný problém. Češi zmodernizovali iks TrM z Tr, okrem čiel by väčšina vozidla mala byť rovnaká.
Reakcia na: mmmmm #6:
Ako urobia z trolejbusu 15 Tr 13/6M trolejbus 15 Tr 07/6? Úplne normálne. Tých rozdielov je tam minimálne. A je mi úplne jedno na aké papiere pôjde.

Oveľa viac ma serie, že na takúto vec sa peniaze nájdu, kým počúvam, ako sa nedajú spraviť na Oerkikon izolátory a kardan (spolu možno na 3000€), aby som si mohol spraviť výlet do CH a vrátiť im zapožičaný kardan a dať pár izolátorov, aby som s nimi ďalej riešil chýbajúci volant. Lebo že sme si zobrali od nich kardan nie je nikde písomne uvedené, ukecal som ich aby nám ho požičali ako vzor na výrobu kópie (ktorú potrebujeme!!!). A už takmer dva roky leží v sklade na Trnávke a nič sa nedeje. A teraz si pripadám ako idiot a je mi blbé ich kontaktovať a otravovať kvôli volantu, kým im nevrátim kardan, ktorý požičali na dobré slovo.

Fakt by som sa mal nasrať, ten kardan z DPB zobrať, na vlastné náklady dat vyrobiť jeho kópiu a originál vrátiť do Luzernu. Potrebujem iba niekoho, kto mi ten kardan vyvezie. Kópiu potom predám DPB za výrobné náklady, keď sa konečne začne Oerlikon robiť. A k tomu na serú nímandi v diskusnom fóre, ktorí na mňa kydajú (zatiaľ nie v tomto vlákne).