No som zvedavý.
Bratislavský dopravný podnik si zaobstaral v roku 2019 päť ojazdených autobusov tohto typu pôvodom z rakúskeho Klagenfurtu pre rýchle rozšírenie vozidlového parku autobusov v súvislosti s modernizáciou Karlovesko-dúbravskej električkovej radiály, kedy bola zvýšená potreba autobusov z dôvodu zabezpečovania náhradnej dopravy za električky.
| Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | MAN NG 313 | 3201 – 3205 | 2003 – 2004 | 2019 | 2022 – 2024 | 5 |
| Spolu | 2003 – 2004 | 5 | ||||
| Dĺžka | 17950 mm |
|---|---|
| Šírka | 2500 mm |
| Výška | 2985 mm |
| Výška podlahy | 320 mm (1. dvere)
340 mm (2. - 4. dvere) |
| Rázvor | 5105 mm a 6770 mm |
| Počet dverí | 4 |
| Počet miest na sedenie | 45 + 1 |
| Počet miest na státie | 115 |
| Celkový počet miest | 160 + 1 |
| Pohotovostná hmotnosť | 16925 kg |
| Celková hmotnosť | 28000 kg |
| Motor | MAN D 2866 LUH 26, Euro 4, naftový, vodou chladený radový 6-valec |
|---|---|
| Výkon motora | 228 kW / 1900 rpm |
| Objem motora | 11967 cm3 |
| Maximálna rýchlosť | 72 km/h |
| Prevodovka | VOITH, automatická |
| Riadenie | ZF Servocom 8098, hydraulické |
| Nápravy | predná: MAN V9-72L, tuhá
stredná, MAN HONP 1300, portálová, vlečená zadná: MAN HONP 13100, portálová, hnacia |
| Pneumatiky | 275/70 R 22,5 |
ale nie, platí len to čo vidíš na vlastné oči alebo na virtuálke, nie vo výprave.
. Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg je totiž NEJAKÝ výrobca autobusov
lebo aj tak najviac tepla ide cez sklá takže
Sorky nemaju vsetko z tohto vymenovaneho
.
tak sa všetko kazí o to rýchlejšie a do toho ti príde nedostatok dielenskych pracovníkov plus finančná situácia a drahé diely ..
Ma178rek