Jedna drobna poznamka: 201 bola "nahrada" (=precislovana) 218. 220 po precislovani dostala cislo 202. Konecna: Rajska - OD Prior
Dvadsaťkusová bratislavská séria pochádzala z rokov 1984 - 1985. V roku 1986 mal bratislavský dopravný podnik možnosť zakúpiť ďalších 11 vozidiel, ale pre vysokú poruchovosť predchádzajúcich vozidiel ich nákup odmietol.
| Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Škoda Sanos S 200 | 6501 – 6510 | 1984 – 1985 | 1985 | 1990 – 1999* | 10 |
| 2. | Škoda Sanos S 200 | 6511 – 6520 | 1985 | 1985 | 1997 – 1999 | 10 |
| Spolu | 1984 – 1985 | 20 | ||||
| * Zachovalo sa historické vozidlo | ||||||
| Dĺžka | 18000 mm |
|---|---|
| Šírka | 2500 mm |
| Výška | 3540 mm |
| Výška podlahy | 875 mm (1. - 3. dvere)
675 mm (4. dvere) |
| Rázvor | 5600 mm + 6550 mm |
| Počet dverí | 4 |
| Počet miest na sedenie | 44 + 1 |
| Počet miest na státie | 99 |
| Celkový počet miest | 143 + 1 |
| Pohotovostná hmotnosť | 16000 kg |
| Celková hmotnosť | 26000 kg |
| Elektrická výzbroj | Škoda, tyristorová, pulzná |
|---|---|
| Motor | 6 AL 2943 rN, sériový štvorpólový (600 V) |
| Výkon motora | 100 kW |
| Počet motorov | 2 |
| Celkový výkon | 200 kW |
| Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
| Riadenie | ZF 7428, hydraulické s posilňovačom |
| Nápravy | predná: tuhá, riadená
stredná: tuhá, hnacia zadná: tuhá, hnacia |
| Pneumatiky | 11 x 20" |
| 6501 6502 6503 6504 6505 6506 6507 6508 6509 6510 |
6511 6512 6513 6514 6515 6516 6517 6518 6519 6520 |
| 6505 | nevyradené vozidlo: 1 (5 %) |
| 6501 | vyradené vozidlo: 19 (95 %) |
| 6505 | historické vozidlo: 1 (5 %) |
Pre mňa proste vzduchový chladič.
.
.
N/A
Pochopitelne vzhľadom na trakciu by 6517 musela byť deponovaná v jednej z Tr vozovní. Takže miesto by bolo zabraté.
Ale samozrejme áno, keby má Bratislava mať dva kusy 15 TrM, tak je všetko v poriadku. Ale keby má byť 15 Tr + 15 TrM tak miesto nie je, lebo klasická 15 Tr asi nie je dostatočne "progresívna" pre dnešné vedenie s ideológiou uchovania trikolóry a argumentu, že trolejbus musí byť tiché vozidlo...
Práve taká 6607 keby sa úplne do pôvodna zachová, tak by bola asi najhlučnejšou 15 Tr na svete, kvôli atypickému zvuku s ktorým bola dodaná v kombinácii dvoch 118tiek. Atypický zvuk vydávali inak uložené časti vzduchového chladenia, ktoré v rámci RVHP boli z Ganzu dodané do Ostrova. Neviem ako ten zvuk reálne nazvať.
...Pričom stačilo zachovať zlineráč 14 Tr a dať doň obklady ala mramor a trikolóru.
Bola by na sérii 10/6 uchovaná trikolóra čo reprezentuje aj koniec 90tok a aj začiatok 21. storočia, no v neposlednom rade aj vizuál bratislavských modernizácii interiéru. (Čo cca súhlasí aj s interierom Miek od dodania - detaily neriešme)