Však keď linka č. 4 naberá meškania na Mostovej v smere do Dúbravky - https://imhd.sk/ba/galeria-media/329274/ - tak mesto muselo zariadiť, aby rovnaké meškanie naberala aj v smere na Zlaté piesky. To je predsa úplne logické!
Vlani jazdil na linke H aj vodíkový Solaris, čiže vôbec by mi neprekážalo aj iné než historické vozidlo, ak by to bolo v CP rozlíšené, kedy pôjde historičák a kedy niečo iné. Čo sa týka vodičov, to je druhá vec...
Marketing akurát nemôže zorganizovať výpravu a spísať dopravný príkaz. Toto sa muselo stať aj pri tejto akcii, čiže zrejme za to prebral zodpovednosť niekto iný.
Nakresliť trasu vie každý na Google Maps (ktoré ti aj ponúkajú informácie o dĺžke trasy, čiže môžeš rýchlo vidieť aká dlhá je navrhovaná trasa oproti pôvodnej a urobiť úpravy trasy aby počet potrebných vozidiel bol rovnaký ako minulý rok), a aj nekomplikované CP môže spracovať každý ktorý ovláda základnú matematiku.
Poobede je to individuálne ale odkedy je cyklotrasa na nábreží je aj tu cyklus dlhší a priepustnosť je nižšia...
Také 2-3 minúty meškania kvôli stojacim autám sú bežná záležitosť...
Obávam sa, že na trasu ako navrhuješ ty by bolo treba o 1 až 2 poradia viac. Rovnako predĺženie H po Červený most by si vyžiadalo pravdepodobne voz navyše ak budú CP rovnaké ako minulý rok. A je otázka, či DP v súčasnej situácii disponuje toľko vozmi a toľko vodičmi ktorí by vyjazdili toľko služieb s historičákmi.
Pri M si však viem predstaviť úpravu trasy na Nové SND - Apollo - Sad Janka Kráľa - Most SNP - Jesenského - Centrum - Špitálska - Čulenova - Nové SND. Keď pozerám minuloročné CP, zachádzka cez centrum by sa mohla stihnúť do 8 minút aby nebolo treba riešiť voz navyše.
Presne ako píšeš, býva to "až" raz do roka, takže by si to vyžadovalo veľa práce...
Električky by som asi nechal ako sú, ale trolejbusy určite mohli chodiť k Červenému mostu, ako píše Ike a autobusy spraviť aspoň okruh cez centrum. Keď už budú jazdiť okolo Sadu Janka Kráľa, čo je v poriadku, keďže tam bude viacero akcií v rámci BMD, od Mosta SNP by som ich viedol po trase linky 93 na Hlavnú stanicu (ak by sa to dalo stihnúť, ak nie, tak bez zachádzky na stanicu) a ďalej cez Suché mýto, Nám. SNP, Špitálsku, Rajskú, Dunajskú a Dostojevského rad k Eurovei. Prestup na historickú električku by bol v uzle Centrum a prestup na trolejbus na zastávke linky N61 Dunajská. Ikarus 280 by tak bolo možné zachytiť aj v iných častiach mesta...
Prehľadávajú sa otvorené aj uzatvorené diskusné témy aj komentáre k materiálom, v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.