Trolejový povelový kontakt výhybky na Floriánskom námestí bol presunutý o cca 10 metrov ďalej od výhybky. Uvedené zariadenie bolo doteraz umiestnené tak, že vodiči električiek typu T6A5 videli polohu jazykov výhybky až v poslednej chvíli pred prejazdom cez ňu. Práve to sa pripísalo k nedávnej zrážke električiek, keď vodič súpravy T6A5 už nestihol zareagovať na zle nastavenú výhybku a narazil do oprotiidúcej električky. Nová poloha kontaktu tak zlepší prehľad vodičov o stave výhybky.
Súpravy T6A5 pri jazde používajú zadný zberač, preto ich čidlo zaregistruje neskôr ako ostatné typy električiek, pri ktorých zaregistruje už prvý zberač. Používanie zadného zberača bolo zavedené z dôvodu nedostatočnej vzdialenosti niektorých odblokovacích kontaktov od výhybiek a je pre väčšinu električkových prevádzkok vybavených vozňami T6A5 atypické.
Vodiči na Floriánskom nám. uvidia lepšie na výhybku
Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v menu.
- Autor: BMko
- Publikované