Bratislavské električky dostali k svojim 130. narodeninám darček v podobe prvej modernej vozovne.
Od 27. júla 2025 je obnovená prevádzka vozovne Krasňany, ktorá sa od novembra 2023 podrobovala rozsiahlej modernizácii. Do tejto vozovne sa opäť nasťahovali električky a elektrické autobusy, no oproti predchádzajúcemu stavu sa zmenila štruktúra električiek, ktoré sú tu deponované. Zatiaľ ešte neboli sprevádzkované všetky pracoviská vo vozovni Krasňany z dôvodu dodatočnej modernizácie niektorých priestorov, ktoré pôvodne neboli zahrnuté do plánu modernizácie. Opravy električiek a výmeny vozidiel po poruchách sa preto naďalej vykonávajú vo vozovni Jurajov dvor.
Po novom je vozovňa Krasňany domovskou pre všetky obojsmerné električky Škoda 30T ForCity Plus, najnovšie jednosmerné električky Škoda 29T3 ForCity Plus a zo starých vozidiel sa sem opäť vrátili súpravy ČKD Tatra T6A5. Táto vozovňa vypravuje električky na linky 3 (30T + T6A5) a 9 (29T + T6A5). Časť obojsmerných električiek pre linku 3 bude počas noci garážovať v Janíkovom dvore, kde sa pre ne dokončuje hala dennej kontroly a ošetrenia.
Vo vozovni Jurajov dvor zostali jednosmerné električky Škoda 29T ForCity plus prvých dvoch sérií, súpravy električiek ČKD Tatra T3 všetkých podtypov (T3M, T3P, T3S, T3G) a kĺbové električky K2S. Jurajov dvor vypravuje električky na linky 1 (29T + K2S) a 4 (29T + T3), počas víkendu aj niektoré poradia linky 9 (K2S). Pre aktuálne veľký počet odstavených električiek Škoda 29T z rokov 2015 a 2016 (v procese opravy, čakajúce na opravy/prehliadky) výpravu na uvedených linkách pokrýva ešte aj niekoľko novších električiek Škoda 29T3.
Do vozovne Krasňany sa vrátila aj väčšina elektrobusov, ktoré boli dočasne deponované prevažne v trolejbusovej vozovni Hroboňova, čiastočne na Trnávke. Výnimkou sú vozidlá #3901 a 3013, ktoré sú naďalej deponované vo vozovni Trnávka. Výprava elektrobusov sa zatiaľ nezmenila, zostáva na 8 vozidlách. Päť veľkých elektrobusov je dlhodobo odstavených z dôvodu čakania na nové batérie, ktoré sú už objednané od firmy EVC Group. Rovnako sú objednané nové sady batérií pre malé elektrobusy, ktoré však zatiaľ jazdia.
Pôvodne boli vo vozovni Krasňany deponované aj autoškolské električky a autobusy. Tie zatiaľ zostávajú vo vozovni Jurajov dvor a do Krasňan je plánovaný ich návrat až po plánovanej rekonštrukcii výškovej administratívnej budovy, ktorá sa teraz nerekonštruovala.
Koľajisko s trolejovým vedením vo vozovni Krasňany bolo vybudované kompletne nanovo. Pôvodné značne opotrebované koľajisko ešte zo začiatku 1970-tych rokov s ručným prestavovaním výhybiek bolo nahradené novým typu pevná jazdná dráha vybaveným moderným systémom s automatickým stavaním vlakovej cesty. Predĺžená a kompletne vynovená bola krytá odstavná hala pre električky, ktorá má po novom 12 krytých koľají dĺžky 120 metrov. V zmodernizovanej hale dennej kontroly a údržby pribudla tretia koľaj s umyvárňou vozidiel. Na severnej a južnej strane vozovne pôvodnú jednu objazdnú koľaj nahradili dve koľaje. Pre nové dlhšie elekričky bola prispôsobená aj hala kontrolných prehliadok a opráv so štyrmi koľajami, ktorá bola predĺžená na úkor pôvodného otvoreného átria. Zásobovanie vozovne trakčnou energiou zabezpečuje novovybudovaná meniareň na mieste bývalého CO výjazdu. Bratislavské električky tak dostali k svojim tohtoročným 130. narodeninám darček v podobe prvej modernej vozovne na úrovni 21. storočia.