Od 19. júla 2024 cca od 9:00 približne do septembra t. r. bude pre výstavbu novej autobusovej zastávky na Jantárovej ceste presunuté nástupište D zastávky Šintavská (v smere k Lúčanke).
Náhradné nástupište pre linky 92 95 192 N95 a dojazdové spoje linky 83 bude zriadené cca 150 m pred pôvodnou polohou, t. j. ešte pred križovatkou so Šintavskou ulicou (oproti nástupišťu v smere do mesta).
Končiace spoje liniek 68 a 94 idúce do Depa Petržalka zastávku Šintavská nebudú obsluhovať.
bobitwo
Toto čo predvádza mesto s električkou v Petržalke je maximálna fušerina, diletantsvto a neschopnosť mesta. Od výberu pochybnej firmy bez skúseností a pochybnú cenu (ako je možné, že si nikto z mesta v rozpočte, čo vyhral nevšimol také veci, ako cena práce 0€ a podobne?). Potom celý rozpad konzorcia (už len to bol dôvod na zrušenie zmluvy, ale mesto kvôli tomu lobovalo v EU), to že samotné konzorcium nekomunikovalo s mestom, nedodržali nikdy snáď žiaden termín. Ani teraz nedodrží a mesto sa tvári, že všetko je OK? Kedy sa súčasná firma vyhodila v 2022 a spravil nový tender, tak v 2025 pri normálnej firme jazdíme a všetko hotovo. Nechcem byť vulgárny, ale chváliť sa, že po 3 rokoch sme konečne zabetónovani posraný most na Rusovskej ceste s rozpätím cca 20m a šírkou cca 90m je totálny fail, keď kúsok vedľa postavili diaľničný dvojmost most s dĺžkou 3km nad Dunajom za 3,5 roka a odovzdali ho ako hotový. D4R7 bola postavená za 5, či 6 rokov, bolo to cez 70km ciest niekoľkolko mostov, 3km most cez Dunaj a v Petržalke posrané 4km električky nie sú schopný postaviť za 4 roky. Sorry, ale fakt ma nebaví už 3 roky žiť na stavenisku a podľa súčasného tempa ešte 2 roky určite budem.