Krátkodobá výluka električiek v Rači (25.5.2024)

V sobotu bude do Rače namiesto električiek premávať náhradná autobusová doprava.

Z dôvodu rekonštrukčných prác na meniarenskom zariadení bude v sobotu 25. mája 2024 (následne aj 1. júna 2024) vylúčená premávka električkovej linky 3 v úseku Stn. Vinohrady - Rača, Komisárky. Električky budú z Petržalky premávať len po zastávku Stn. Vinohrady.

Náhradnú dopravu do Rače zabezpečia autobusy linky X3 premávajúce v úseku Depo Krasňany - Tbiliská, priamy prestup z električiek nebude možný, cestujúci budú musieť prejsť krátky úsek medzi zastávkami Stn. Vinohrady a Depo Krasňany pešo.

Zastávky náhradnej dopravy:

Smer: Rača Smer: Depo Krasňany
Depo Krasňany (nástupište linky 51) Tbiliská (zastávka linky 56 smer OC Rača)
Malokrasňanská (zastávka linky N55) Karpatské nám. (zastávka linky 56 smer OC Rača)
Pekná cesta (zastávka linky N55) Púchovská (zastávka linky N55)
Černockého (zastávka linky N55) Trávna (zastávka linky N55)
Hečkova (na Hečkovej ul. za OMV) Detvianska (električková zastávka smer centrum)
Hybešova (na Kubačovej ul. vedľa električkovej zastávky) Hybešova (električková zastávka smer centrum)
MiÚ Rača (zastávka linky 56) Bukovinská (zastávka linky N55)
Závadská (zastávka linky 65 smer Tbiliská) Hečkova (zastávka linky N55)
Tbiliská (zastávka linky 56 smer OC Rača) Černockého (zastávka linky N55)
  Pekná cesta (zastávka linky N55)
  Malokrasňanská (zastávka linky N55)
  Depo Krasňany (výstupište pri vozovni)

Električková zastávka Komisárky nie je náhradnou dopravou obsluhovaná, potrebný je peší presun k zastávke náhradnej dopravy Púchovská, namiesto električkovej zastávky Záhumenice je potrebné použiť susednú zastávku autobusov Trávna.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Neviete niekto, čo sa bude robiť či opravovať?
Reakcia na: Mhr1 #1:
Meniareň Krasňany. Aktuálne tam na dvore stojí nejaký kontajner.
Cestujúci budú musieť prejsť krátky úsek .... Zato si niekto zasluzi facku. Pricestie pri ulici Pri Bielom Krizi nebolo priechodne aspon na tocenie vozov ? Klbak mozno nie ale solo by to vytocilo.
Dať dočasne kaliforňana by bolo moc veľa práce? Pokiaľ viem, tak 30T by mali zvládnuť prejsť krátky úsek aj na trakčné akumulátory. Najmä ak je to prakticky rovina.
Reakcia na: upravovač fotiek #5:
Predpokladám, že bude úplne vypnutá meniareň a z Vinohradov na Hybešovu škodovka na baterky určite nedôjde
Reakcia na: 3pa3ck3 #6:
Navyše na baterky cez cestujúcich (aspoň určite nie s plným vozom) a rýchlosťou 5 km/h.
Reakcia na: upravovač fotiek #5:
Na jeden deň by to nikto nerobil.
Reakcia na: 3pa3ck3 #6:
Stačilo by 250 metrov jednosmerne po zastávku pri vozovni, nie až po Hybešovu.
Reakcia na: Valec #7:
Tých 250 metrov jedným smerom (spolu 500 metrov) to na akumulátor nedá? Je to po rovine, s cestujúcimi by to nemuselo byť nereálne, rýchlosť 5 km/h by bola problémom. Keby to išlo aspoň 15 km/h.
Reakcia na: Solider #8:
Lebo sú leniví. Ak je problém s dojazdom na akumulátor, tak nič nebráni tomu upraviť aj vedenie a napojiť tých 250 metrov z obratiska. Lenže kto by to robil, nech sa cestujúci prejdu. Snáď nebude pršať.
Reakcia na: upravovač fotiek #11:
dovolim si tvrdit, ze keby sa velmi chcelo, tak by noc pred mohol obehnut zodpovedny clovek v sucasnosti vyluceny napatovy usek z meniarne krasnany, poodpajat napajace (ak sa nemylim, malo by sa to dat prestavenim paky na stoziari), obdobnym sposobom pospajat useky na delicoch (useky 603, 602 potiahnut zo 403 (bialy kriz-pekna cesta) a 609, 608 zo 1402 (pekna cesta-detvianska)) a weekendovu premavku by to snad ustalo.... aj v takto dlhych usekoch usekoch by sa pri 8 minutovom weekendovom intervale nemali stretnut viac ako 2 vozidla naraz; kazdy z usekov ma podla CP jazdnu dobu 5 minut v jednom smere, takze predtym ako don dojde dalsie vozidlo rovnakym smerom by to predchadzajuce uz malo byt prec; takze stretnu sa vzdy len protiiduce vozidla.... potencialny pruser je akurat pokles napatia na tak velkej dlzke spagatu, aby aj na najvzdialenejsom konci pri rozbehu ostalo dost, to odhadnut neviem....
(a teda predpokladam ze sa pracuje na meniarni a ak sa odpoji trolej od rozvodov na rozpojovacoch na stlpoch, malo by to stacit)
Reakcia na: Valec #3:
som si isty ze je to ok ale tie stracie nozky vzdy pobavia 😂
Ďalšia výluka by mala byť 1.6.
Reakcia na: upravovač fotiek #11:
A prečo zbytočne komplikovať električky? NAD mala ísť po Biely kríž. Už to tak v minulosti bolo. Prestup na Vinohradoch alebo na Bielom kríži by bol ďaleko akceptovateľnejší z hľadiska vzdialenosti pri prestupe.
Peší prechod je prúser a zaujímalo by ma, či objednávateľ je s tým ok.
Reakcia na: Solider #15:
Ako alternatívu NAD po Biely kríž, keď tá z nejakého dôvodu byť nemôže. Ináč súhlasím, že NAD po Biely kríž mala byť.
Reakcia na: Color #16:
Objednávateľovi je to jedno, hlavne aby neboli obmedzení cyklisti!
Reakcia na: Solider #15:
V roku 2007 pri výluke jazdila X11 od Vozovne Krasňany po Mladú gardu, točila sa pravdepodobne na priecestí pri Janoškovej ulici. Jazdili tam sólo Karosy Zájazdov Bratislava. Takže na jeden deň by sa dalo otáčať do protismeru pri Nám. Biely kríž, s úpravou značenia a prípadnou asistenciou dispečera. Jeden deň a najmä sobota by nemal byť problém
Reakcia na: Solider #15:
"Už to tak v minulosti bolo."

Aj s nízkopodlažnými busmi? 🤔
Reakcia na: N/A #20:
To nie je Porsche 959 v okruhovej úprave, že by si odreli spodok.
Reakcia na: N/A #20:
Teraz pri výmene asfaltu už bolo priecestie dorovnané do úrovne vozovky, zmizol žliabok.
Reakcia na: S499.1023 #21:
Preto tam už ostali busy na bruchu 😉
Reakcia na: upravovač fotiek #17:
Ak by išlo o dlhšiu výluku, úprava električiek by dávala zmysel. V prípade jednodňovej výluky by to bolo príliš komplikované (montovanie a demontovanie kaliforňana na 2x, úprava napájania na 2x). Chápem, že je teraz Račianska rozbombardovaná kvôli asfaltovaniu, ale mohlo sa to skoordinovať ináč a mohli sa k tomu napríklad opravovať blaťáky cez celovíkendovú výluku a X3 by bola z Rače po Blumentál.
Reakcia na: Solider #25:
Súhlasím so všetkým čo si napísal.
Reakcia na: Ike #24:
Ale vsak pri bielom krizi sa musia vediet minimalne sola otocit. A kebyze si za asistencie dispecerov nadbehnu do prechodu a ostal tam ten priestor za krizovatkou, tak to maju dost priestoru mozno aj na klbak. V Karlovke sa tocili kedysi na podobnom polomere pri kostole.
Reakcia na: MatejBA #27:
nuz, pred pol hodinou ked som tade siel bola rozmrdana prava strana tej zuzenej casti vedla zastavky smer raca.....
Reakcia na: MatejBA #27:
Tak pri vinohradoch je to menej vzkm a pekne riadená križovatka
Reakcia na: Solider #25:
to je zmyslanie, ktore ludom v podniku chyba
Reakcia na: MatejBA #31:
Jednoznačne by to 12m vytočil
Myslím si že aj klbak by nemal mať problémy...