Ukončenie rekreačnej dopravy (od 4.11.2023)

S príchodom neskorej jesene bude obmedzená premávka do rekreačných lokalít.

Bratislavská integrovaná doprava informovala, že od soboty 4. novembra 2023 bude ukončená tzv. sezónna rekreačná doprava v rámci Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji.

  • Linka 43 nebude vykonávať spoje na Kačín. Všetky spoje budú premávať iba po trase Patrónka - Železná studnička - Lesopark.
  • Linky 144 a 154 na Kamzík a k Horárni Krasňany nebudú dočasne premávať.
  • Na linkách 219 240 250 275 a 277 bude ukončená rozšírená preprava bicyklov na vonkajších cyklonosičoch. Naďalej bude možná preprava najviac dvoch bicyklov vo vnútri autobusu podľa štandardných podmienok.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prečo zrazu L144 nebude premávať? Doteraz jazdila celoročne, vzimnom období však premávku končila cca o 2 hodiny skôr.
Reakcia na: Trolley #1:
Skrtaju spoje ...
Možno v zimnom období keď bude sneh bude chodiť 144...
Reakcia na: Trolley #1:
To máš tak keď už ani ukrajinci nechcú robiť v DPB šoférov za tie smiešne peniaze a húfne podávajú výpovede... a bude len horšie 💀
Reakcia na: Ma178rek #2:
Nech ide dopreč aj taký primátor.
Reakcia na: Trolley #1:
je to 10 minut chôdze.. 😃 fakt tam potrebuješ autobus celoročne?
Reakcia na: Trolley #4:
Čo s tým má primátor?
Reakcia na: Mhr1 #6:
Za jeho vedenia sa robia veľké škrty v MHD.
Reakcia na: Mhr1 #6:
To, že si mesto objednalo menej výkonov.
Reakcia na: Relé556 #5:
Ako rýchlo chodíš? Lebo vychádza to na 7,8 km/h. Z Kamzíka na Kolibu to dáš, opačným smerom silno pochybujem.
Reakcia na: Trolley #7:
To je nejake divne. Ved Valla Volili Vseobecne Velki Vyhladavaci Verejnych Vozidiel, Vsak? 😉 A obklopil sa ludmi z IMHD. Tak tie skrty idu nejak proti logike veci.
Reakcia na: Relé556 #5:
Chcel by som vidieť rýchlosť tvojej chôdze že to zmákneš za 10min 🤔
Za +- 15min sa to dá, z Kramárov na Kolibu - obratisko to viem dať pod 10min a to je kúsok kratšie ale to je jedno, nežijú tu len mladí ľudia bez zdravotných problémov
Reakcia na: Trolley #7:
Len či nie sú tie škrty podmienené vysokými cenami elektriny a reálnym nedostatkom šoférov? A celkovo nedostatočným financovaním samospráv zo strany vlády? Veď čo by z toho magistrát mal, len tak šetriť pre šetrenie? Vysvetlite mi to, prosím.
Reakcia na: Mhr1 #13:
A kto hovoril, že sa zvýši cestovné, aby sa nemuseli škrtať výkony? A nikto nehovorí o tom, že na L144 musí jazdiť elektrobus.
Reakcia na: Mhr1 #13:
Škrtanie je spôsobené predovšetkým nedostatkom vodičov, ktorý je prehĺbený rozšírením okruhu poberateľov predčasného starobného dôchodku. Nejde teda o prechodný stav, pretože na trhu nie je dostatok ochotných záujemcov pracovať za takú mzdu v konkrétnych pracovných podmienkach. Aby sa to minimálne zastabilizovalo, je potrebné výraznejšie zvýšiť mzdu a na to musí mať/dať peniaze samospráva.
Reakcia na: Trolley #14:
Aspoň vidíš za čo má DPB a magistrát cestujúcu verejnosť. Za totálnych *******. Zdražovali aby nemuseli obmedzovať. Hahaha.
Reakcia na: Solider #15:
No a keď samospráva na to nemá... Takže mám pravdu, že magistrát nemôže za všetko.
Reakcia na: Mhr1 #17:
samospráva ma peňazí viac než dosť, otázna je ich efektívna alokácia ... maľovať oranžové bodky, vytvárať hniezdo pre opilcov na Trnavskom mýte, financovať 163 a podobné excesy, to dokáže každý diletant, avšak venovať sa reálnym problémom a dokázať ich aj efektívne riešiť, to je nad sily vnuka súdruha ministra a jeho progresívnu suitu ...
Reakcia na: gejza #18:
isiel si s tou 163? chvalabohu ze existuje a nevozi sa to co sa viezlo tam v 61..
Reakcia na: gejza #18:
Tie oranžové bodku sú už skoro ako Ficov argument o Radičovej vláde. Evergreen, ktorý je už 100 rokov za nami, ale vždy ho možno vytiahnuť.
To si naozaj niekto myslí, že tých pár desiatok tisíc, čo by sa na dohromoady na týchto neskutočných do neba volajúcich excesoch ušetrilo, by nejako dokázalo pomôcť stabilizovať situáiciu v DPB?
Ako? Zvýšením platu, ktoré by vydalo tak na 10€ mesačne? Nebuďme, prosím, smiešni.
Mimochodom, skúsme sa na všetko pozrieť aj inou otikou, aké excesy sa dokážu diať na štátnej úrovni. Ak našimi najväčšími je pár namaľvaných kruhov a 4 stromy na Trnavskom Mýte, tak si skôr môžeme gratulovať.
Reakcia na: keks #20:
nuz, lenze tych farbickovych excesov len pribuda.... z tych historickych si mozno mozes spomenut na zeleno vymalovane obratisko pod novym mostom, z tych novsich sa mozes ist pozriet napriklad do toho ohradeneho priestoru v krizovatke Mytna x Vazovova....
ale je zvlastne ze ked uz ten nas osvieteny najmilovanejsi najvyssi primator tak rad maluje, ze preco napriklad neoznacuje spoplatnene parkovacie miesta (paas) modrou ciarou ako to je zvykom v europskych mestach.....
Reakcia na: keks #20:
Toto je učebnicový ačehentizmus. Takto to nefunguje ani v domácnosti.
Reakcia na: Ike #22:
Naozaj? Pri prepočítaní na domáci rozpočet by sa jednalo o pár zlých rozhodnutí okolo 100€.
V bežnej domácnosti sa takéto chyby udejú (spomeňme napr. na Slovensku časté plytvanie potravinami).
Neviem si predstaviť ako si dvaja členovia domácnosti vyčítajú, že jeden pred 6 rokmi kúpil jogurt, ktorý sa nezjedol a potom sa musel vyhodiť.
Navyše, ačohentizmus by bol argument v prípade, že by som porovnával len s inými mestami, no ja porovnávam s celým štátnym sektorom, čo je trochu rozdiel.
Reakcia na: si #21:
Osobne si myslím, že iná ako biela farba by sa mala používať na vodorovné značenie iba ak je to naozaj nutné. Modrá farba nemá najlepší kontrast s čiernym (resp. vyblednutým sivým) asfaltom. A sama o sebe mi neposkytuje kompletnú informáciu o režime parkoviska, tú mám na zvislom značení. Plus konkrétne zóny PAAS sú označené zónovou zvislou značkou, teda všetky parkovacie miesta v rámci zóny sú platené.
Reakcia na: keks #23:
Lenže tu sa bavíme o domácnosti, kde sa kupuje pokazený jogurt každý týždeň a hoci je problém s platením napr. účtov za internet, kupujú sa nepotrebné veci typu vajíčkovar alebo fritéza.

Kritika štátu je plne oprávnená, len akonáhle prídeme na mestskú úroveň, tak zrazu je to o tom, že mesto za to vlastne nemôže.

Už len MIB predstavuje 3 miliónovú sekeru ročne, kde pracuje okolo 25 architektov a ďalšia rámcovka s projektovou kanceláriou za 1 milión bola/bude podpísaná. To máš veľmi štedrý plat pre 90 vodičov ročne.
Reakcia na: 3pa3ck3 #24:
nie, ale hovori Ti nieco o tom, ze ked dakde ides zaparkovat, znacka P (bez nicoho dalsieho) a je tam vyznaceny box, tak ak je modry tak europsky vodici +- vedia ze tam plati akysi iny rezim parkovania a ze ak tam chcu byt, potrebuju aspon daco dohladat..... ak toto iste mas s bielym boxom, tak Ta nic neupozornuje na to ze tam byt nemas alebo ak mas tak sa na Teba vztahuju este nejake dalsie nalezitosti.... (ano, beriem pripomienku ze si mas pamatat zonovu znacku ktoru si mohol minut kdesi ked trosku prezeniem pred par kilometrami a polhodinou casu dozadu)
oznacenie paas po stlpoch tak ako to je v ba mozem ako niekto kto nie je uplne miestny povazovat ze reklamne putace/iny vizualny smog specificky pre toto mesto a teda nemam dovod si mysliet ze som prave v oblasti ktoru uz zasiahla pliaga menom paas....

PS: a ani oranzova na krajoch kde sa nema stat nebola zla, v podstate si hned pohladom vedel ze tu nemas byt bez toho aby si musel spekulovat ci kdesi na zaciatku ulice bola nejaka znacka, nie si prilis blizko krizovatke alebo prechodu a ine....
Reakcia na: Ike #25:
Boli sme jedno z posledných európskych hlavných miest ktoré nemalo nejako jasne stanovenú architektonickú a koncepčnú budúcnosť, takže to navážanie do MIB-u je úplne scestné.
Reakcia na: Relé556 #27:
A teraz ju už ako máme? A vďaka MIBu? Nedaj sa vysmiať...
Reakcia na: Cancer #28:
ano, mame, vdaka MIBu
Reakcia na: Mario2375 #29:
Ja si tiež myslím, že stavanie škaredých, megalomanských sklenených budov je viac dôležité ako mať použiteľnú dopravu.
Reakcia na: Relé556 #27:
a teraz mame co ? omalovanky na ceste podla nejakej architektonickej a koncepcnej buducnosti v kombinacii s redukciou verejnej dopravy, neschopnostou reklamovat nedostatky u zhotovitela DKR, realizaciu petrzalskej radialy s harmonogramom v podobe trhacieho kalendara, ....
to je proste to co toto mesto urcite potrebuje....
Reakcia na: Relé556 #27:
A teraz má?
Reakcia na: si #31:
Ľudia si veľmi radi nájdu nejakú entitu, ktorá im vadí, na ktorú môžu zniesť všetko zlo sveta a bez ktorej by bol svet hneď ružovejší.
V tomto prípade je to MIB. Lenže mesto nejakú koncepciu potrebuje a faktom je, že Bratislava ju nemala.
A teraz sa, prosím, netvárme, že zrušenie MIB by naše problémy mávnutím čarovného prútika vyriešilo.
Vodiči by stále odchádzali do predčasného dôchidku, peňazí by bol stále nedostatok, schonosť niečo reklamovať by sa sama od seba nezjavila...
Okrem toho, aj keď sa na MIB minú nemalé peniaze, tak mesto šetrí na veciach, ktoré predtým robili firmy za drahšie, než keď si ich robí mesto samo...
Reakcia na: keks #33:
Lenže MIB v dnešnej podobe robí bežnú agendu - je autor manuálov a zadávateľ súťaží. Nie pracovisko, ktoré by hľadalo pozíciu Bratislavy vo svete pre rok 2030, 2050 atď a určovalo, kedy aké kroky spravíme na jej dosiahnutie. A z tohto rozporu pramení veľká časť kritiky, že načo vlastne vznikol.
Reakcia na: Viko #34:
Určite je pre mesto dobré, že nejkaý MIB vôbec existuje. Lenže ľudia budú pindať aj tak. A keďže som tiež iba človek, tak pindať budem tiež.
MIB je luxusný tunel…. Peňazovod ktorý odčerpáva všetky voľné financie na účty Vallových kamarátov a spriatelených firiem… tam by mala vletieť NAKA a dávať putá
Reakcia na: si #26:
Nie vo všetkých európskych mestách sa označuje modrou, napr. ani v susednej Viedni nie.
Áno, je to na diskusiu, len sa čudujem, ako Ti záleží na zlepšení údajnej "pliagy" paas, na druhej strane neustále spochybňuješ základné princípy spoplatneného parkovania.
Reakcia na: Viko #34:
Myslím, že veľa z kritiky MIB na tomto fóre je úplne z iného súdka.
Ale teda "bežnú agendu", ktorú spomínaš, pred r. 2018 mesto takmer nerobilo (s výnimkou manuálov, ktoré sa tvorili na pôde ÚHA).
Reakcia na: ivanbuto #37:
"len sa čudujem, ako Ti záleží na zlepšení údajnej "pliagy" paas"
tak neocakavam zeby sa progresivci vzdali dalsieho zdanenia motorizovanej casti obyvatelov mesta (lebo nic ine ako dalsia dan to v tomto podani nie je) a tak by bolo aspon dobre aby do tejto pasce nepadali ludia zbytocne....

"na druhej strane neustále spochybňuješ základné princípy spoplatneného parkovania. "
nuz ked to v tomto meste robia tak ako to robia, tak mi ani nic ine nezostava.... cudzincom si aj vo vlastnej mestskej casti, casto staci prejst o ulicu vedla.... dolezite je hlavne aby si zaplatil co najviac....
a keby to mesto aspon myslelo nejak rozumne s verejnou dopravou a to aj dlhodobo a konzistentne tak by sa to tazenie proti autam dalo pochopit, ale pokial buzerujes tych co si dopravu zabezpecuju vo vlastnej rezii a popri tom obmedzujes ponuku vhd tak by si vedenie mesta zasluzilo patadvadsat po holej a potom na pranier 😃
Reakcia na: si #39:
No, presne ako som hovoril. 🙂
Reakcia na: Pajo #36:
Vyckaj casu ako hus klasu . Mame novu vladu, ktora si urcite lepsie posvieti na fungovanie mesta.
Reakcia na: si #39:
Tak neviem, oznacit OLANO ci KDH za progresivcov... Hlavne ak je rocny poplatok 300EUR...

https://mynovohrad.sme.sk/c/23226654/v-okresnom-meste-coskoro-spustia-parkovacie-automaty-rocne-karty-vyjdu-stovky-eur.html

"Schválené VZN v meste zavádza i používanie parkovacích kariet. Určené sú pre obyvateľov žijúcich v lokalitách so spoplatneným parkovaním či podnikateľov.

Parkovacie karty budú platné jeden rok, cena za jedno vozidlo bola stanovená na 300 eur."
Reakcia na: ivanbuto #38:
Istú dobu nerobilo, ale to je iný príbeh. Už vtedy kapacity existovali - bol GIB, ÚHA, "bežné" oddelenia magistrátu. Nebolo nutné zakladať ďalšiu organizáciu s celou riadiacou štruktúrou.
Reakcia na: Jezo #42:
To už je tu od Si a Zákazníka taký obvyklý folklór - čokoľvek sa im nepáči, nazvú to progresívnym, prípadne vo vyššom stupni transgresívnym.
A to, prosím, bol Si (ak už to nie je nejaký úplne iný Si), jedným zo zakladateľov iMHD.
Reakcia na: S499.1023 #44:
nie je to folklór - len poukazujú na chaos a absenciu koncepcie, pričom správne pomenúvajú ideový prúd, ktorý títo nositelia chaosu a bezkoncepčnosti reprezentujú .... Igor, diskusia je práve preto taká pútavá, že ľudia majú rôzne názory a dokážu ich aj obhajovať. Áno - si v istých oblastiach odborník, áno - máš určite zaujímavú prax a áno - rád si prečítam príspevky, kde objasňuješ (pre teba základné) pojmy nám laikom, avšak nič z toho Ťa neoprávňuje uzurpovať si právo na pravdu a kádrovať ostatných.

A teraz by bolo fajn vrátiť sa k predmetu článku, ktorým je ukončenie rekreačnej prepravy. .... určite je mnoho iných lokalít, kde by sa mohla rozšíriť premávka rekreačnej dopravy a mohla by fungovať aj dlhšie, než len od neskorej jari do polovice jesene, ale v aktuálnej mizérii som rád, že ešte existuje spoj aspoň na "vaškutáčku". Chcem veriť, že to, čo sa teraz dočasne pozastavilo nezabudnú na jar znova obnoviť.
Reakcia na: gejza #45:
Nemilý priaznivec starých časov, mám právo vyjadriť svoj názor úplne rovnaké ako ty. Vrátane názoru na konkrétne osoby.
Reakcia na: gejza #45:
Samozrejme, ideový prúd stagnácie, prípadne dokonca degresie by bol isto lepší. Prniesli by menej chaosu a oveľa viac koncepcie, ak by sme sa už nikdy nepohli vpred a ostali v presne rovnakom stave ako napr. pred 10 rokmi.
Len či by sa ľudia opäť nezačali sťažovať, že inde rastú platy, krajiny sa posúvajú, len my stojíme na mieste....
Reakcia na: keks #47:
Prečo hneď tá čiernobiela optika?

Súčasné vedenie je najlepšie v novodobej histórii, zároveň dosť ďaleko od najlepšieho možného. Uviesť hmatateľné a odvratitelne resty by malo byť v záujme každého, kto je a chce byť hodnotený.
Reakcia na: Ike #48:
Ja som sa vyjadril čisto len k tvz. "progresívnemu ideovému prúdu."
Nehodnotil som ani výsledky vedenia mesta, ani ich prehrešky. Iba ma čisto hnevá, že akonáhle niečo nevychádza podľa predstáv, musí to byť hneď "progresívne" nedajbože "slniečkárske."