Do ulíc hlavného mesta sa znovu vrátili plynové Solarisy a kĺbové autobusy z druhej ruky.
Bratislavský dopravný podnik v uplynulých dňoch opäť zaradil do premávky niektoré staršie, už dlhšiu dobu nevyužívané autobusy. Dôvodom je zvýšená výprava autobusov v súvislosti so zabezpečovaním náhradnej dopravy za električky na Vajnorskej ulici a tiež veľký počet nepojazdných novších autobusov. Do premávky sa tak po vyše roku opäť vrátili kĺbové autobusy Solaris Urbino 18 a MAN NG 313 z druhej ruky a po trištvrteroku aj 15-metrové autobusy Solaris Urbino 15 s pohonom na stlačený zemný plyn (CNG). Uvedené autobusy sú s vekom 17 až 19 rokov najstaršími vo vozidlovom parku autobusov DPB.
Kĺbové "jazdenky" sú nasadzované v špičkách pracovných dní na linku 59 v počte 1-2 vozidlá a plynové Solarisy dopravný podnik vypravuje taktiež v špičkách na linku 96 v počte 3 kusy namiesto kĺbových autobusov. Vzhľadom na ich stav a vek ale často pre poruchu do cieľa neprídu. DPB má v evidenčnom stave ešte spolu 5 kĺbových MANov, 5 kĺbových Solarisov a 10 plynových Solarisov. Koľko z nich sa nakoniec znovu objaví v premávke ešte nie je známe.
Z novších kĺbových autobusov je v súčasnosti pre rôzne poruchy či nehody dlhodobejšie nepojazdných 12 autobusov Mercedes-Benz CapaCity, 33 autobusov SOR NB 18 a 6 autobusov Otokar Kent C 18,75, spolu 51 autobusov.
Vladimír