Výluka na linke S70 medzi stanicami Bratislava hlavná stanica a Podunajské Biskupice (5. – 7.2.2023)

Niektoré vlaky S70 budú v nedeľu a utorok skrátené a čiastočne nahradené autobusovou dopravou.

V nedeľu 5. februára a v utorok 7. februára 2022 vždy v čase medzi 9:15 a 13:30 bude pre opravu trate vylúčená premávka vlakovej linky S70 v úseku Bratislava hlavná stanica - Bratislava-Nové Mesto - Podunajské Biskupice. V tomto čase budú vlaky linky S70 v úseku Bratislava-Nové Mesto - Podunajské Biskupice nahradené autobusovou dopravou a v úseku Hlavná stanica - Nové Mesto budú odrieknuté nasledujúce vlaky bez náhrady:

  • Os 4368: Bratislava-Nové Mesto 9:14 Bratislava hlavná stanica 9:21 (platí iba pre utorok)
  • Os 4310: Bratislava-Nové Mesto 9:46 Bratislava hlavná stanica 9:53
  • Os 4313: Bratislava hlavná stanica 10:03 Bratislava-Nové Mesto 10:12
  • Os 4312: Bratislava-Nové Mesto 10:46 Bratislava hlavná stanica 10:53
  • Os 4315: Bratislava hlavná stanica 11:03 Bratislava-Nové Mesto 11:12
  • Os 4314: Bratislava-Nové Mesto 11:46 Bratislava hlavná stanica 11:53
  • Os 4317: Bratislava hlavná stanica 12:03 Bratislava-Nové Mesto 12:12
  • Os 4316: Bratislava-Nové Mesto 12:46 Bratislava hlavná stanica 12:53
  • Os 4319: Bratislava hlavná stanica 13:03 Bratislava-Nové Mesto 13:12

Náhradná autobusová doprava v úseku Bratislava-Nové Mesto - Podunajské Biskupice pôjde v týchto časoch:

V smere z Podunajských Biskupíc na Nové Mesto:

  • za vlak Os 4368: Podunajské Biskupice 9:02 – Bratislava-Nové Mesto 9:12 (platí iba pre utorok)
  • za vlak Os 4313: Podunajské Biskupice 9:36 – Bratislava-Nové Mesto 9:45
  • za vlak Os 4315: Podunajské Biskupice 10:36 – Bratislava-Nové Mesto 10:45
  • za vlak Os 4317: Podunajské Biskupice 11:36 – Bratislava-Nové Mesto 11:45
  • za vlak Os 4319: Podunajské Biskupice 12:36 – Bratislava-Nové Mesto 12:45

V smere z Nového Mesta do Podunajských Biskupíc:

  • za vlak Os 4313: Bratislava-Nové Mesto 10:12– Podunajské Biskupice 10:21
  • za vlak Os 4315: Bratislava-Nové Mesto 11:12 – Podunajské Biskupice 11:21
  • za vlak Os 4317: Bratislava-Nové Mesto 12:12 – Podunajské Biskupice 12:21
  • za vlak Os 4319: Bratislava-Nové Mesto 13:12 – Podunajské Biskupice 13:21

Autobusy náhradnej dopravy budú zastavovať pri Stanici Nové Mesto, na zastávke MHD Železničná (namiesto žel. zastávky Vrakuňa) a pri Stanici Podunajské Biskupice.

Keďže v úseku Hlavná stanica - Nové Mesto nebude zabezpečená náhradná doprava, cestujúcim odporúčame použiť linky MHD. Pri cestovaní z Hlavnej stanice do Pod. Biskupíc a ďalej odporúčame cestovať z Hlavnej stanice linkou 71 na zastávku Dudvážska, kde sa dá prestúpiť na linku 78 k Stanici Podunajské Biskupice, odkiaľ budú premávať vlaky linky S70 (odpadá potreba využiť železničnú náhradnú autobusovú dopravu). Opačný postup cesty je možný pri cestovaní od Komárna z Pod. Biskupíc na Hlavnú stanicu. Od Stanice P. Biskupice do centra mesta premávajú aj linky 70 a 78.

Pre ďalšie spojenia MHD odporúčame použiť Plánovač cesty (upozorňujeme však, že uvedená výluka na S70 nebude zapracovaná).

Dotknuté vlaky môžu meškať v závislosti od aktuálnej situácie (odhaduje sa cca 15 minút). V prípade väčších meškaní nemusí byť zaručené čakanie prípojných vlakov.

Imobilných cestujúcich a bicykle železničná spoločnosť v autobusoch náhradnej dopravy neprepravuje.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Som jediný komu rezonuje že ako NAD by mohla byť zavedená napr linka 2 😃 keby počas výluky dajú jeden duplak aby vždy odišiel na pokyn sprievodcu zssk možno by to malo nejký úspech
Reakcia na: Erasmus #2:
V sedle by kolóny byť nemali, s uznávaním CL a Ministerstvom dopravy súhlasím.
Reakcia na: Trolley #1:
V 21. storočí by mala byť preprava imobilných cestujúcich, detských kočiarov i bicyklov v NAD samozrejmosť.

Slušný objednávateľ by prepravu imobilných v NAD požadoval, ale MinDop na to kašle. Prečo by sa potom ZSSK snažila (o zákazníkov jej nejde, stratu z linky dorovná objednávateľ).

NAD nejde z Hlavnej stanice kvôli prípadným kolónam, to by som chápal, ale za podmienky dohodnutého uznávania cestovných dokladov ZSSK v MHD (min. v linkách 4+71+78). Napr. v Prahe s tým nie je problém ani pri mimoriadnostiach.
To naozaj v 21. storočí nemôžeme v NAD prepravovať aj detské kočíky a imobilných cestujúcich?

Čo by sa stalo keby tá NAD v dostatočnom predstihu išla už z hlavnej stanice, resp. pri ceste späť až na hlavnú stanicu a obslúžila by aj prístupný uzol na Trnavskom mýte?