Tradičný Deň otvorených dverí DPB bude už 10. septembra.
Dopravný podnik Bratislava (DPB) pripravuje na sobotu 10. septembra 2022 tradičný Deň otvorených dverí pre širokú verejnosť. Zážitkové podujatie sa uskutoční v čase od 10. do 17. hodiny v trolejbusovej časti vozovne Jurajov dvor/Trnávka. Areál podujatia bude prístupný bránami vozovne z Vajnorskej ulice, Bojnickej ulice a z ulice Pri dvore.
Návštevníci sa môžu tešiť na:
výstavu moderných, historických a špeciálnych vozidiel,
prehliadku električkových dielní,
ukážky práce vodiča a jazdy zručnosti vodičov autobusov,
prehliadku vozovne cabrio autobusom,
prehliadku vojenského bunkru v areáli vozovne,
tvorivé dielne pre deti,
otvorenie nového parčíku pri vile v Jurajovom dvore,
pečiatkovaciu súťaž o električenky,
možnosť nájsť si zamestnanie,
a ďalšie atrakcie nielen pre deti.
Pripravený je aj hudobno-zábavný program:
10:00 Bubnová show Campana Batucada
10:30 Sníček Hugo
11:30 Funny Fellows
11:30 Show DeTom
12:00 Lukáš Adamec
13:15 Show DeTom
14:00 Kmeťoband
15:30 Smola a Hrušky
Dopravný podnik v sobotu dopraví návštevníkov do vozovne Jurajov dvor/Trnávka okrem riadnych liniek 453636596610620630632 aj mimoriadnymi linkami X4 a X63:
Električková linka X4 pôjde po trase Vozovňa Jurajov dvor - Vajnorská - Trnavské mýto - Americké nám. - Centrum - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. - Centrum - Americké nám. - Trnavské mýto - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor.
Na uvedenej trase obslúži všetky zastávky.
Autobusová linka X63 pôjde po trase Hlavná stanica - Račianske mýto - Trnavské mýto - Trnavská cesta - Rožňavská - Magnetová - Pri dvore - Vozovňa Jurajov dvor.
Nemohol sa CP X4 a A zalaminovať a zavesiť na stĺp? Robí sa to tak v iných mestách pri vylukách a bolo by to určite lepšie ako keď sú CP v inej vitríne.
Neukážem, lebo asi nefunguje. Keby to bolo nachystané, nebol by s toho chaos.
Neni potreba sa tu nad tým rozčulovať, DOD sa skončí a CP sa vrátia do povodného stavu.
Pochybujem, že je tá zastávka v noci tak frekventovaná, že by bol problém si ísť pozreť CP na vedlajšie nástupište, keď je vzdialené asi 20-30 sekúnd od električkového.
Možno je, ale oni asi nepočítali s tým, že tam namiesto jednej linky budú stáť naraz 4. Napr. na Košickej stoja stoja 3 + nočná a je tam 6 kusov vitrín (polovica je prázdna).
Pravdepodobne z toho dôvodu, že historická linka A je električka, tak jej CP je na zastávke električky. A linka N53 je autobus, tak jej CP je na bývalom nástupišti autobusov.
Za mňa neuveriteľné. To fakt v cestovnom platíme nejakého jedinca, ktorý má čas vyrábať toto? Namiesto oznamu o nezmestení sa CP tam pokojne mohol ísť CP N53 a na X4 sa mohlo zvysoka.......
Hlavne, že pre CP sezónnej historickej linky jazdiacej iba cez víkendy sa našlo miesto na riadnom nástupišti a pre celoročne každý deň (noc) premávajúcu N53 sa nenašlo a ten si majú ísť cestujúci pozrieť na pôvodné nástupište linky.
Musí viete čo. Pozdravujem koordinátora IDS BK.
Ku tomu prvému oznamu na poslednej fotke: ešte by bolo dobré keby to niekto povedal aj všetkým kolieskotočičom... Aj po dvoch mesiacoch sa stále nájdu takí, ktorí obehnú električkové nástupištia s vozidlom na linke N53 sprava a nechajú cestujúcich na električkových nástupištiach ako keby stále mali zastavovať na pôvodných.
Ak by sa X4 posunula o 7-8 minut neskor tak smer mesto je to asi jedno, kedze navstevnici si pockaju na X4 a tam je jedno subeh L4 s X4. Z centra by sla 3-4minuty pred L4 na ZP cim odhlahci L4,na ktoru sa asi kazdy spolahne (ak nevie o X4). Kolizie s L1 by neboli kedze ta ma 7-8 minut int. a X4 15 min
Podmienkou bolo, aby X4 jazdila medzi spojmi L4 v spoločnom úseku, zároveň nesmela kolidovať s L1 a ani s ňou jazdiť vo vláčiku. Lepšie sa to bohužiaľ vymyslieť nedalo.
Urbanway 2423