Oprava vozovky si od štvrtka vyžiada presunutie zastávky pri Ekonomickej univerzite.
Pre opravu vozovky na Dolnozemskej ceste bude od 21. júla do 23. augusta 2022 dočasne obojsmerne zrušená zastávka Ekonom. univerzita na Dolnozemskej ceste. Náhradná zastávka pre linky 68 87 88 90 a 98 bude obojsmerne zriadená na Gettingovej ulici pred križovatkou s Dolnozemskou cestou.
Linka 90 bude kvôli obsluhe náhradnej zastávky Ekonom. univerzita obojsmerne premávať cez Ovsište (bez obsluhy zastávok na Mamateyovej ul.).
Aktualizácia: Od 24. augusta 2022 bude zastávka Ekonom. univerzita obnovená obojsmerne v stálych polohách na Dolnozemskej ceste.
Ike
Ale áno, dalo by sa tak, ako hovoríš. Taká prozákaznícka orientácia. V DPB však často panuje názor, že prozákaznícka orientácia znamená 100 % flexibilita voči okolnostiam. O tom by sa dalo polemizovať: ja sa skôr domnievam, že zákazník radšej preferuje stabilitu a presnosť systému.
Mali sme výluku 203 raz, kde bola počas niektorých dní zjednosmernená ulica Palisády a počas niektorých dní bola obojsmerná, pričom tento stav sa prestriedal. DPB má veľmi obmedzený vplyv na plán stavebných prác a občas je to proste nemenné, nech sú okolnosti akokoľvek "zaujímavé". Nakoniec sme skončili tak, že počas dní, kedy boli Palisády jednosmerné, sa jazdilo okruhom cez Hroboňovu a počas dní, kedy neboli, sa jazdilo normálne. Výsledok bol ten, že ten istý cestujúci, čo išiel povedzme z Hummelovej do mesta, musel raz ísť na jedno nástupište a raz na druhé. Do toho sme objavili bug na tabuliach, ktoré do toho všetkého ešte v istom úseku zobrazovali presne opačné ciele ako mali (
Možno stačilo na celé obdobie výluky zaviesť 203 jednosmerne okruhom cez Hroboňovu a cestujúceho "neotravovať" s tým, ako si stavebník rozmyslí postup stavebných prác. Chápem, že tým DPB dokázal existenciu toľko kritizovanej flexibility, ale nemyslím si, že v správnej situácii.