Dočasná zmena zastávky Ekonom. univerzita (21.7. - 22.8.2022)

Oprava vozovky si od štvrtka vyžiada presunutie zastávky pri Ekonomickej univerzite.

Pre opravu vozovky na Dolnozemskej ceste bude od 21. júla 2022 od cca 9. hodiny približne do 22. augusta dočasne obojsmerne zrušená zastávka Ekonom. univerzita na Dolnozemskej ceste. Náhradná zastávka pre linky 68 87 88 90 a 98 bude obojsmerne zriadená na Gettingovej ulici pred križovatkou s Dolnozemskou cestou.

Linka 90 bude kvôli obsluhe náhradnej zastávky Ekonom. univerzita obojsmerne premávať cez Ovsište (bez obsluhy zastávok na Mamateyovej ul.).

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #5:
Tak záleží od prípadu k prípadu. Ja som skôr mal na mysli výluku, kde sa obsluha oboch zastávok navzájom vylučuje.

Ale áno, dalo by sa tak, ako hovoríš. Taká prozákaznícka orientácia. V DPB však často panuje názor, že prozákaznícka orientácia znamená 100 % flexibilita voči okolnostiam. O tom by sa dalo polemizovať: ja sa skôr domnievam, že zákazník radšej preferuje stabilitu a presnosť systému.

Mali sme výluku 203 raz, kde bola počas niektorých dní zjednosmernená ulica Palisády a počas niektorých dní bola obojsmerná, pričom tento stav sa prestriedal. DPB má veľmi obmedzený vplyv na plán stavebných prác a občas je to proste nemenné, nech sú okolnosti akokoľvek "zaujímavé". Nakoniec sme skončili tak, že počas dní, kedy boli Palisády jednosmerné, sa jazdilo okruhom cez Hroboňovu a počas dní, kedy neboli, sa jazdilo normálne. Výsledok bol ten, že ten istý cestujúci, čo išiel povedzme z Hummelovej do mesta, musel raz ísť na jedno nástupište a raz na druhé. Do toho sme objavili bug na tabuliach, ktoré do toho všetkého ešte v istom úseku zobrazovali presne opačné ciele ako mali (😅 ), takže podľa mňa cestujúci museli mať enormný bordel v tom, čo vlastne kam ide.

Možno stačilo na celé obdobie výluky zaviesť 203 jednosmerne okruhom cez Hroboňovu a cestujúceho "neotravovať" s tým, ako si stavebník rozmyslí postup stavebných prác. Chápem, že tým DPB dokázal existenciu toľko kritizovanej flexibility, ale nemyslím si, že v správnej situácii.
Reakcia na: Ike #4:
Napr. v tomto prípade by bol dobrý kompromis obslúžiť obe zastávky. Pár sekúnd naviac by nikomu neuškodilo.

Samozrejme nie vždy sa to dá takto kompromisne vyriešiť.
Reakcia na: Cancer #3:
Keď som pracoval v DPB, mali sme "deal" s dispečermi. Ak je výluka s odklonom (napr. oprava vodovodného potrubia) na oznamoch plánovaná do 18.00, ale oprava je hotová o 16.30, nech jazdí MHD tak, ako sme informovali cestujúcich, teda odklonom do 18:00, aj keď dôvod na výluku pominul o hodinu a pol skôr.

Áno, je to Sofiina voľba, lebo obe možnosti sú zlé, ale tá druhá má oproti prvej aspoň tú výhodu, že cestujúci majú informácie, s ktorými môžu pracovať a na ktoré sa môžu spoľahnúť.

Túto tému som nadhodil aj v rámci spoločenského večera rôznych predstaviteľov UITP ako taký "small-talk" a všetci sa zhodli, že radšej jazdiť podľa oznamov, ako ťahať cestujúcich za nos, aj keď môžu brblať, že "veď cesta je prejazdná".

Reakcia na: Ike #2:
Si si ešte stále nezvykol na to, že presný začiatok ani koniec výluky sa zásadne neuvádza?

Od cca 9. hodiny je tiež bohovské, pretože od začiatku dennej premávky by bolo zrejme príliš jednoznačné. Prozákazníckejšie je keď zákazníci môžu iba tipovať či už je alebo ešte nieje zastávka zrušená/presunutá pri takejto nezanedbatelnej vzdialenosti.
Čo presne znamená "približne do 22. augusta"?