Výluka na linke S70 medzi stanicami Bratislava hlavná stanica a Podunajské Biskupice (22.11.2021 09:30 – 13:30)

Niektoré vlaky S70 budú v pondelok skrátené a čiastočne nahradené autobusovou dopravou.

V pondelok 22. novembra 2021 v čase medzi 9:30 a 13:30 bude pre opravu trate vylúčená premávka vlakovej linky S70 v úseku Bratislava hlavná stanica - Bratislava-Nové Mesto - Podunajské Biskupice. V tomto čase budú vlaky linky S70 v úseku Bratislava-Nové Mesto - Podunajské Biskupice nahradené autobusovou dopravou a v úseku Hlavná stanica - Nové Mesto budú odrieknuté nasledujúce vlaky bez náhrady:

  • Os 4318: Bratislava-Nové Mesto 9:50 Bratislava hlavná stanica 9:57
  • Os 4317: Bratislava hlavná stanica 10:05 Bratislava-Nové Mesto 10:12
  • Os 4319: Bratislava hlavná stanica 11:05 Bratislava-Nové Mesto 11:12
  • Os 4320: Bratislava-Nové Mesto 10:47 Bratislava hlavná stanica 10:54
  • Os 4322: Bratislava-Nové Mesto 11:47 Bratislava hlavná stanica 11:54
  • Os 4321: Bratislava hlavná stanica 12:04 Bratislava-Nové Mesto 12:11
  • Os 4323: Bratislava hlavná stanica 13:05 Bratislava-Nové Mesto 13:12
  • Os 4324: Bratislava-Nové Mesto 12:47 Bratislava hlavná stanica 12:54

Keďže v úseku Hlavná stanica - Nové Mesto nebude zabezpečená náhradná doprava, železnice cestujúcim odporúčajú použiť linky MHD. Z Hlavnej stanice je možné cestovať linkami 61 a 201 na Trnavské mýto, kde sa dá prestúpiť na linku 4 k stanici Nové Mesto. K stanici Nové Mesto sa dá dopraviť aj linkou 50.

Náhradná autobusová doprava v úseku Bratislava-Nové Mesto - Podunajské Biskupice pôjde v týchto časoch:

V smere z Podunajských Biskupíc na Nové Mesto:

  • za vlak Os 4318: Podunajské Biskupice 9:40 – Bratislava-Nové Mesto 9:49
  • za vlak Os 4320: Podunajské Biskupice 10:37– Bratislava-Nové Mesto 10:46
  • za vlak Os 4322: Podunajské Biskupice 11:37 – Bratislava-Nové Mesto 11:46 
  • za vlak Os 4324: Podunajské Biskupice 12:37 – Bratislava-Nové Mesto 12:46

V smere z Nového Mesta do Podunajských Biskupíc:

  • za vlak Os 4317: Bratislava-Nové Mesto 10:13– Podunajské Biskupice 10:22
  • za vlak Os 4319: Bratislava-Nové Mesto 11:13– Podunajské Biskupice 11:22
  • za vlak Os 4321: Bratislava-Nové Mesto 12:13 – Podunajské Biskupice 12:22
  • za vlak Os 4323: Bratislava-Nové Mesto 13:13 – Podunajské Biskupice 13:22

Autobusy náhradnej dopravy budú zastavovať pri Stanici Nové Mesto, na zastávke MHD Železničná (namiesto žel. zastávky Vrakuňa) a pri Stanici Podunajské Biskupice. Zo železničnej stanice Podunajské Biskupice je možné v smere do centra mesta využiť aj autobusové linky 70 78 s platným cestovným lístkom IDS BK z vlaku linky S70.

Železničná spoločnosť Slovensko upozorňuje, že v autobusoch náhradnej dopravy nie je povolené prepravovať imobilných cestujúcich a bicykle. Dotknuté vlaky môžu meškať v závislosti od aktuálnej situácie. V prípade väčších meškaní nemusí byť zaručené čakanie prípojných vlakov.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #12:
Nato ale musí byť tlak zo strany občanov, to, že si tu ponadávame a ešte v krčme nič nevyrieši. Keby boli opakované protesty a verejnosť to pretlačila aj do predvolebnej debaty, tak by sa niečo pohlo. Len tu každý čaká čo bude zadarmo a potom hundreme doma, že druhí kradnú a my nemôžeme.
Reakcia na: Maremi #11:
pokial sa tvarim ze nemam peniaze, tak nebudem cakat kym sa mi zjavi vagon nimi napchaty a zatial cakat so zalozenymi rukami a infrastrukture v stave ze tadial ani ten vagon nepretlacim, ale v ramci moznosti sa pokusim zdvojkolajnit aspon useky kde to nestoji vela namahy, umozni to letme krizovanie vlakov (a teda aspon trochu dvihne aj kapacitu trate a znizi prenasanie pripadnych meskani)
alebo teda nech niekto skusi napisat nejaky pouzitelny rozvojovy projekt preplatitelny z fondov eu.....
Reakcia na: si #10:
Vidíme ako je nemožné začať stavať električku kde je tiež územná rezerva a čistá rovina na zelenej lúke.
Pokladať druhú koľaj budú určite na väčšom úseku a to ministerstvo už pred rokom keď sa nezačalo zdražovacie eldorádo odhadlo na 470 miliónov eur( až do Komárna). Ministerstvo nemá peniaze ani na dostavbu úsekov D1, opravu kritických miest železničnej infraštruktúry po celom Slovensku s výnimkou koridou BA-Žilina, takže na toto peniaze naozaj nie sú. Ak im nezvýšia financovania alebo im to na 95% nepreplatí EU, je to nemožné, v dnešnej dobe to bude stáť cez 0,5 až 0,6 mld eur a aj keby to rozsekali na menšie úseky, sú to desiatky až sto miliónov.
Čiže nie, nemáme nato peniaze, nemáme peniaze ani testovania ani na kradnutie, tento štát od vzniku nikdy nebol v pluse či vyrovnanom rozpočte, už 30 rokov žijeme na dlh a len ho zvyšujeme.
Reakcia na: Maremi #3:
tak pokial su peniaze na kolajove spojky a presuny trate pri konecnej elektriciek, tak by o nie prilis viac penazi mohlo stat polozenie druhej tratovej kolaje pre trat 131 mezi zst ba nove mesto a planovanou vyhybnou (velke stavby - nadjazdy - na to pripravili uz komunisti a aj uzemna rezerva by tam mala byt ponechana)
Reakcia na: IBBI #4:
Založ si firmu a to dvojkoľajku postav, keď je to také jednoduché a mal by to robiť súkromný investor.
Reakcia na: gejza #7:
Ak vieš o tom, že nejaké prostriedky boli ukradnuté, je tvojou povinnosťou to oznámiť príslušným orgánom. Ak to nevieš, tak prestaň zavádzať a klamať 😉
Reakcia na: IBBI #4:
"Zaujimave ze na obrovske mrakodrapy, moderne nakupne strediska a ja neviem co peniaze su. Ano, viem - stavia to sukromny investor."

... nuž, pri podrobnejšom skúmaní by sme pomerne rýchlo došli k tomu, že nezanedbateľná časť tohto typu stavieb je financovaná z prostriedkov štátneho rozpočtu, ktoré boli ukradnuté a takýmto spôsobom sa len legalizujú/perú ... takže peniaze sú, s tým s Tebou bezvýhradne súhlasím, len absolútne zlyháva mechanizmus vymožiteľnosti práva, najmä pokiaľ ide o navrátenie ukradnutých zdrojov z kriminálneho prostredia späť do legálnej ekonomiky.
Reakcia na: IBBI #4:
a pod. = testovanie.....

tiez som maximalne vytoceny z tejto magickej vety.
Reakcia na: IBBI #4:
Nie, súkromný investor to nestavia nie preto, že by mu to nič nevynieslo (zarobil by na tom), ale preto, že štát a jeho monopol 😉
Reakcia na: Maremi #3:
Na tuto vetu som roky alergicky! To je zbran na vsetko! To nevycitam tebe, ale kompetentnym ktori to casto pouzivaju. NIE SU PENIAZE! Na TAK dolezite stavby pre cely narod ako su LINIOVE STAVBY nie su peniaze??? To ma byt PRVE (mozno po spitaloch), na co maju byt peniaze! Peniaze su, len sa kradnu a vyuzivaju na sprostosti.
Zaujimave ze na obrovske mrakodrapy, moderne nakupne strediska a ja neviem co peniaze su. Ano, viem - stavia to sukromny investor. Ale preco nestavia aj liniove stavby? Ze mu to vynesie minimum oproti mrakodrapu? NO A? Ma existovat nejaka statna regulacia. A stat ma prachov tiez plnu prdel, len idu na hovadiny ako armada a pod. Potom nie je na zeleznice, cesty, skole, spitale.
Kolko sa postavilo modernych stvrti od roku 1990 a kolko kilometrov NOVYCH zeleznicnych trati???
Reakcia na: gejza #2:
uvažovať sa uvažuje, ale nie sú peniaze.
Reakcia na: IBBI #1:
ešte tak 1000 - 2000 opráv a možno niekomu príde na um uvažovať o zdvojkoľajnení 🤔
Kurna tam sa furt nieco opravuje. Ale necudujem sa pri takej intenzite na tej jednokolajke.