Obmedzenie premávky regionálnych autobusov (od 15.11.2021)

Viaceré spoje na regionálnych linkách budú do odvolania zrušené.

Bratislavská integrovaná doprava (BID) informovala, že vzhľadom na aktuálnu, bližšie nešpecifikovanú, situáciu nebudú od pondelka 15. novembra 2021 premávať vybrané spoje na regionálnych autobusových linkách. Podľa BID sa výpadok týka necelých 5 % spojov v pracovných dňoch.

Podľa uzavretej zmluvy by dopravcovi hrozila zmluvná pokuta (vo výške 30-tisíc €) od Bratislavského samosprávneho kraja v prípade, ak by ku dňu začatia prevádzky nezačal vykonávať dopravu v rozsahu aspoň 95 % zmluvne dohodnutých spojov.

Región Záhorie

Na linkách 205 209 219 225 245 250 260 265 269 275 277 289 nepôjdu v pracovných dňoch vybrané spoje. V cestovných poriadkoch na imhd.sk platí v pracovných dňoch špeciálny stĺpec (iba pri zastávkach, z ktorých sú odchody obmedzené). Linka 250 má upravený cestovný poriadok so štandardnými stĺpcami.

Namiesto zrušených dvoch podvečerných spojov linky 225 zo Zohora, žel. stanice (o 17:49 a 18:49) budú cez zastávku Zohor, žel. stanica mimoriadne vedené spoje linky 250 idúce z Bratislavy (odchody z tejto zastávky budú o 17:48 a 18:53).

Na linkách 219 245 260 tiež nepôjdu niektoré víkendové ranné spoje. V cestovných poriadkoch na imhd.sk platí vo voľných dňoch špeciálny stĺpec (iba pri zastávkach, z ktorých sú odchody obmedzené).

Prehľad zrušených spojov v pracovných dňoch:

  • Linka 205:
    • 5:40  Malacky, Žel.st. – Bratislava, AS
    • 6:40  Malacky, Žel.st. – Bratislava, AS
    • 15:15 Bratislava, AS – Malacky, Žel.st.
    • 15:30 Malacky, Žel.st. – Bratislava, AS
  • Linka 209:
    • 14:35 Bratislava, AS – Jablonové, Jednota
    • 15:30 Jablonové, Jednota – Bratislava, AS
    • 17:24 Lozorno, ZŠ – Bratislava, AS
  • Linka 219:
    • 5:00 Stupava, Technické služby – Bratislava, AS
  • Linka 225:
    • 17:03 Záhorská Ves, Strojstav – Zohor, Žel.st.
    • 17:49 Zohor, Žel.st. – ZáhorskáVes, Strojstav
    • 18:23 Záhorská Ves, Strojstav – Zohor, Žel.st.
    • 18:49 Zohor, Žel.st. – ZáhorskáVes, Strojstav
  • Linka 245:
    • 5:45 Bratislava, AS – Malacky, Žel.st.
    • 6:10 Malacky, Žel.st. – Bratislava, AS
    • 13:45 Bratislava, AS – Malacky, Žel.st.
    • 16:15 Bratislava, AS – Malacky, Žel.st.
    • 18:15 Bratislava, AS – Malacky, Žel.st.
  • Linka 250:
    • 6:05 Malacky, Žel.st. – Záhorská Ves, Strojstav
    • 6:35 Vysoká pri Morave, dom služieb - Malacky: spoj pôjde po zastávku Záhorská Ves, Strojstav, odkiaľ bude pokračovať spojom o 6:57 do Malaciek
    • 7:10 Malacky, Žel.st. – Suchohrad, kostol
    • 7:38 Suchohrad, kostol – Bratislava, AS
    • 15:25 Bratislava, AS – ZáhorskáVes, Strojstav
  • Linka 265:
    • 15:40 Malacky, Žel.st. – Malé Leváre, cintorín
  • Linka 269:
    • 16:25 Bratislava, AS – Lozorno, ZŠ
  • Linka 275:
    • 5:12 Závod, cintorín – Malacky, Žel.st.
    • 6:07 Závod, cintorín – Malacky, Žel.st.
    • 19:00 Malacky, Žel.st. – Borský Svätý Jur, MŠ
  • Linka 277:
    • 15:40 Malacky, Žel.st. – Studienka, horný koniec
    • 17:10  Bílkove Humence, Gočály – Malacky, Žel.st.
    • 19:10 Malacky, Žel.st. – Studienka, horný koniec
    • 19:35 Studienka, horný koniec – Malacky, Žel.st.
  • Linka 289:
    • 4:55 Prievaly, nám. – Malacky, Žel.st.
    • 6:10  Malacky, Žel.st. – Plavecký Peter, kostol
    • 8:05 Plavecký Peter, kostol – Malacky, Žel.st.
    • 12:10  Malacky, Žel.st. – Plavecký Mikuláš, Jednota
    • 13:50 Malacky, Žel.st. – Plavecký Peter, kostol
    • 14:11 Plavecký Mikuláš, Jednota – Malacky, Žel.st.

Prehľad zrušených spojov vo voľných dňoch:

  • Linka 219:
    • 5:35 Stupava, aut.st. – Bratislava, AS
  • Linka 245:
    • 5:35 Bratislava, AS – Malacky, Žel.st.
  • Linka 260:
    • 5:10 Malacky, Žel.st. – Gajary, garáže

Región Pezinok

Na linkách 506 525 540 565 nepôjdu v pracovných dňoch vybrané spoje. Na linke 525 nepôjde navyše jeden pár popoludňajších spojov iba v piatok (14:54 z Bratislavy a 15:37 z Chorvátskeho Grobu). V cestovných poriadkoch na imhd.sk platí v pracovných dňoch špeciálny stĺpec.

Na linke 540 namiesto zrušeného spoja o 13:35 z Bratislavy bude spoj o 13:25 z Bratislavy mimoriadne vedený aj cez zastávku Modra, Harmónia, Les. škola (nebude zapracované do plánovača cesty).

Prehľad zrušených spojov:

  • Linka 506:
    • 6:15 Modra, Štúrova - Bratislava, AS
  • Linka 565:
    •  15:15 Bratislava, AS - Cífer, žst
    •  17:07 Cífer, žst - Bratislava, AS
  • Linka 540:
    • 6:00 Modra, Harmónia - Bratislava, AS
    • 7:00 Modra, Harmónia - Bratislava, AS
    • 13:35 Bratislava, AS – Modra, Harmónia, Les. škola
    • 14:57 Modra, Harmónia, Les. škola - Bratislava, AS
    • 16:35 Bratislava, AS – Modra, Harmónia
    • 15:55; Bratislava, AS – Modra, Harmónia
    • 20:45 Bratislava, AS – Modra, Harmónia
  • Linka 525:
    • 5:07 Chorvátsky Grob, nám. - Bratislava, Shopping palace
    • 5:54 Bratislava, Shopping Palace – Chorvátsky Grob, námestie
    • 6:37 Chorvátsky Grob, nám. - Bratislava, Shopping palace
    • 7:24 Bratislava, Shopping Palace – Chorvátsky Grob, námestie
    • 8:22 Chorvátsky Grob, nám. - Bratislava, Shopping palace
    • 9:09 Bratislava, Shopping Palace – Chorvátsky Grob, námestie
    • 10:22 Chorvátsky Grob, nám. - Bratislava, Shopping palace
    • 12:09 Bratislava, Shopping Palace – Chorvátsky Grob, námestie
    • 13:07 Chorvátsky Grob, nám. - Bratislava, Shopping palace
    • 13:54 Bratislava, Shopping Palace – Chorvátsky Grob, námestie
    • 14:37 Chorvátsky Grob, nám. - Bratislava, Shopping palace
    • 14:54 Bratislava, Shopping Palace – Chorvátsky Grob, námestie (nejde iba v piatok)
    • 15:37 Chorvátsky Grob, námestie – Bratislava, Shopping Palace (nejde iba v piatok)

Región Senec

Na linkách 610 620 630 632 nepôjdu v pracovných dňoch vybrané spoje. V cestovných poriadkoch na imhd.sk platí v pracovných dňoch špeciálny stĺpec.

Prehľad zrušených spojov:

  • Linka 610:
    • 4:58 Malinovo, kaštieľ – Bratislava, AS
    • 5:52 Bratislava, AS – Malinovo, kaštieľ
    • 6:58 Malinovo, kaštieľ – Bratislava, AS
    • 14:52 Bratislava, AS – Malinovo, kaštieľ
    • 15:53 Malinovo, kaštieľ – Bratislava, AS
    • 16:52 Bratislava, AS – Malinovo, kaštieľ
    • 22:28 Malinovo, kaštieľ – Bratislava, AS
    • 23:37 Bratislava, AS – Malinovo, kaštieľ
  • Linka 620:
    • 4:40 Nová Dedinka, Jednota – Bratislava, AS
    • 5:37 Bratislava, AS – Nová Dedinka, Jednota
    • 6:40 Nová Dedinka, Jednota – Bratislava, AS
  • Linka 630:
    • 4:54  Bernolákovo, Hlavná ul. kaštieľ – Bratislava, AS
    • 5:54  Bernolákovo, Hlavná ul. kaštieľ – Bratislava, AS
    • 6:12 Bratislava, AS – Bernolákovo, Hlavná ul. kaštieľ
    • 6:54  Bernolákovo, Hlavná ul. kaštieľ – Bratislava, AS
    • 15:37 Bratislava, AS – Bernolákovo, Hlavná ul. kaštieľ
    • 17:37 Bratislava, AS – Bernolákovo, Hlavná ul. kaštieľ
  • Linka 632:
    • 14:15 Bratislava, AS – Senec, aut. st.
    • 16:15 Bratislava, AS – Senec, aut. st.
    • 16:24 Senec, aut. st. – Bratislava, AS

Región Šamorín

Linka 715 nebude dočasne premávať.

Na linkách 720 725 727 737 730 nepôjdu v pracovných dňoch vybrané spoje. V cestovných poriadkoch na imhd.sk platí v pracovných dňoch špeciálny stĺpec. Linka 725 má upravený cestovný poriadok so štandardnými stĺpcami.

Na linke 725 bude posledný spoj v pracovných dňoch z Bratislavy posunutý z 23:05 na 22:50, pričom tento spoj bude pokračovať z Miloslavova cez Štvrok na Ostrove a Čakany na zastávku Zlaté Klasy, Rastice, Jednota ako náhrada za zrušený posledný spoj linky 730.

Prehľad zrušených spojov:

  • Linka 720:
    • 14:50 Bratislava, AS – Tomášov, osada
  • Linka 725:
    • 5:25 Bratislava, AS – Miloslavov, nám.
    • 6:17 Miloslavov, nám. – Bratislava, AS
  • Linka 727:
    • 4:31 Šamorín, Mliečno - Bratislava, AS
    • 14:25 Bratislava, AS – Šamorín, Mliečno
    • 14:55 Šamorín, Mliečno – Bratislava, AS
    • 15:55 Šamorín, Mliečno – Bratislava, AS
    • 16:25 Bratislava, AS – Šamorín, Mliečno
  • Linka 730:
    • 22:50 Bratislava, AS – Zlaté Klasy, Rastice, Jednota
  • Linka 737:
    • 21:39 Šamorín, aut. st. – Bratislava, AS

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #44:
Podla mna z toho budu PR aktivity v kategorii "doprava zadarmo", a to sa pred volbami (buduci rok!) pocita 😃
Reakcia na: 810zssk #42:
V poriadku, ale to nemení nič na tom, že kauzalita z článku neplatí a je zavádzajca. SL nerokovali preto, že Arriva neprejavila záujem, SL rokovali preto, že mesto si nesplnilo včas svoje povinnosti a za týždeň by im to nikto iný neprebral.

Úprimne, som zvedavý, koľko mestám vydrží ochota objednávať dopravu za tieto ceny a ako sa z toho poučia 😃
Reakcia na: vazegupe #41:
Kde za to Arriva viní SL?
Reakcia na: Viko #40:
Veď nič ich nezaväzuje, len hovorím že by som sa nečudoval ak by naozaj neprejavili záujem to prebrať.

Ale tak našťastie tu máme tohto skvelého dopravcu čo to z lásky k cestujúcim preberie za 4 eurá na kilometer.
Aká je to tá aktuálna, bližšie nešpecifikovaná situácia, nie je to náhodou tak, že je vybraný dopravca, ktorý nedokáže spustiť dopravu na 100%, viní za to SL a doplatia na to cestujúci? Predpokladám, že to nie je uvedený celý zoznam spojov, ktoré zajtra nepôjdu. Len som zvedavý, či nový dopravca bude platiť tie spomínané pokuty...❓
Reakcia na: 810zssk #37:
Veď ale čo ich zaväzuje si vôbec vyberať, či sa doňho pohrnú alebo nie? Mestu skončila zmluva, mesto si nezabezpečilo pokračovanie. Či to teraz pôjdeme rozprávať médiám, že ani Turancar, ani RoyalBus, ani SZČO z Grinavy, ani ďalších xy firiem pôsobiacich v menšom či väčšom okolí sa nám neprišli ponúknuť suplovať našu aktivitu?
Reakcia na: irizar #36:
Pravda dala von len agentúrnu správu od SITA. Tá však ten článok nemá medzi PR článkami, tak nefjem uš...
Reakcia na: irizar #36:
Že im to žerú sa tiež nečudujem. Inak, nie je to náhodou reklama?
Reakcia na: AndyNO #35:
Akože celkovo tie blúznenia o dobrom Slovak Linese ktorému ide len o dobro cestujúcich a zlej zlej Arrivy čo zabíja psíčky sú samozrejme odveci, ale je zrovna toto nepravda?

Keďže Arriva má problém vôbec vypraviť regionálku, nepredpokladám že by sa teraz hrnuli do kontraktu na MHD PK.
Reakcia na: All1111 #34:
Ze SL klamu, az sa im od huby prasi, je jedna vec. Ale ze im to v Pravde zeru...
Reakcia na: All1111 #34:
„Rokovania prebiehajú aj v Pezinku, keďže budúci regionálny dopravca neprejavil o poskytovanie týchto služieb v uvedených mestách záujem,"

Toto už je čísté zúfalstvo od Slovak Linesu. Zvaľujú na Arrivu zrušenie spojenia s Hainburgom a teraz už aj toto.
Reakcia na: gejza #30:
Dopravu v SL riadili "odborníci" ktorí boli pokračovateľmi ČSAD. Nikdy tam k revolúcii nedošlo, aj keď samozrejme priebežne sa ľudia obmieňali. Tradícia bola ste živá a preto to vyzeralo tak ako to vyzeralo
Reakcia na: N/A #27:
Tam sa nemení nič, to zatiaľ ďalej jazdia, aj keď bohvie dokedy.
Reakcia na: Spacer1 #25:
Súťažné podklady sú dostupné online komukoľvek. Tak si ich otvor a prezraď nám kde tam vidíš niečo čo Arrivu zvýhodňovalo. Lebo ja ich prečítané mám a nič "nekalé" tam nevidím.
Reakcia na: N/A #16:
Lajná nemali nič spoločné s (Č)SAD .... predtým dopravu prevádzkovali odborníci, toto posledné trápenie bolo len dôsledkom diletantizmu realitných agentov, ktorí sa montovali do niečoho, o čom nemali ani šajnu 😫
Reakcia na: Arrivaderci #15:
Presne tak a hlavne tí dopravcovia môžu pôsobiť oveľa lokálnejšie, nemusí sa riešiť všetko cez Bratislavu. V Čechách úplne bežná prax už dlhé roky, v IDS JMK pôsobí myslím 23 dopravcov a funguje to.
Reakcia na: Spacer1 #25:
Viem si predstaviť kartel, ja idem s tebou do súťaže do jedného kraja a dám vysokú ponuku a budem ti kryť chrbát, ty pôjdeš do súťaže do mnou v inom kraji, dáš vysokú ponuku a budes mi kryt chrbát a obaja budeme win win a podojime verejnú správu. Ale fakt si neviem predstaviť ako Droba ovplyvnil výsledky.
Reakcia na: Spacer1 #25:
Trasa z BA - Wien letisko zostáva v SL expres či aj to sa ruší či mení?
Reakcia na: Spacer1 #25:
Neskutočné konšpirácie 😃Ešte raz a znova... To nejaká krabica so šampanským prepíše ceny v ponukách? Alebo akým spôsobom sa malo zabezpečiť, že vyhrá drahší uchádzač, ak kritériom je cena?

SL si skrz Express stále necháva zmluvnú dopravu na Záhorí, takže to bude robiť. Plus teda linka do Viedne a podľa mňa budú pokračovať aj v tých nepravidelných prepravách, čo robili posledné roky.
Reakcia na: Viko #14:
To taký jeden Droba dostane všimné, možno aj v krabici od šampanského a potom sa dejú veci. Ale iste, že sa mýlim, veď tie výberové konania sú všetky také transparentné. 😱
Ozaj sú aj správy, čo teraz bude robiť Slovak Lines?
Reakcia na: N/A #16:
Čo je to prosím tá "lokálna tradícia" a prečo je škoda, že "skončil"? Aký to má vplyv na kvalitu dopravy?
Reakcia na: Arrivaderci #15:
Zrejme sa vychádzalo z toho že BSK je sám o sebe už beztak veľmi malý zväzok a lepšia cena sa dosiahne ak sa to hodí do jedného balíka.
Reakcia na: henko151 #21:
Arriva Mobility Solutions je úplne nová firma založená v 2017. Nejde o nástupcu Arrivy Nitra.
Reakcia na: N/A #16:
ČSAD Bratislava je v podstate aj Arriva, kedže je nástupcom Veolie Transport Nitra, teda SAD Nitra a teda aj ČSAD Nitra, ktorý patril pod krajský podnik ČSAD Bratislava. 🙂
Reakcia na: Arrivaderci #15:
Pretože niekto v BSK to vyhodnotil tak, že je to lepšie... 😐
Reakcia na: N/A #16:
Akože, keby to bol nejaký rodinný podnik, ktorý si chránil svoj odkaz, tak by som súhlasil.
Ale že finančná skupina sprivatizovala nejakého lokálneho molocha a spravila z neho generickú dopravnú firmu, v tom celkom neviem nájsť pridanú hodnotu pre cestujúceho - a teda sa mi k ich koncu ani neviaže žiaden sentiment. Možno keby to "sedemdesiatročné dedičstvo", ktorým sa teraz oháňajú, využívali vo svojom verejnom vystupovaní posledných dvadsať rokov aj inak, než nadväzovaním na najhoršie zákaznícke praktiky, tak by som im to viacej žral. Ale azda jediný, kto svoju tradíciu v tejto krajine viditeľne priznáva, je žilinská sadka; zatiaľ čo lajny z vlastnej iniciatívy nepohli prstom pre zachovanie, zdokumentovanie či prezentovanie čohokoľvek z ich minulosti, pokiaľ viem.

Koniec koncov, skupina slovenských Arrív je opäť len rýdzo slovenský spôsob podnikania, postavený na rýdzo slovenských ex-ČSADistických manažérskych praktikách, takže podľa mňa sa nie je prečo báť straty kontinuity 😃
Reakcia na: irizar #17:
Ľudsky ju chápem aj ja, ale robila presný protiklad svojej práce 😃 Keby tam nebol nikto, je to lepšie ako keď tam bola ona.

V tomto bola super Eva Vozárová keď bola v SL (dnes je v BID), ona dokázala nejak utlmiť každý prúser čo robilo vedenie/administratíva a vždy veľmi efektívne nachádzala spôsoby ako mediálne ten SL ochrániť.

Oproti tomu tuto hovorkyňa Arrivy robila presný opak - kým ten človek z managementu čo tam bol, bol veľmi k veci a pôsobil dobre, ona tam prilievala benzín do ohňa. No nič.
Reakcia na: 810zssk #12:
Na druhej strane, ja som to nevidel, ale ak tam komunikovala s takymi ako boli ti odborarski funkcionari z roznych fb videii, aj ju tak trochu chapem...
Reakcia na: Viko #14:
Mne osobne je len trochu ľúto, že skončila priama pôsobnosť pôvodného podniku ČSAD Bratislava, neskôr SAD Bratislava, ktorý sa nakoniec transformoval na Slovak Lines, ktorý bol výhradne bratislavská spoločnosť, ktorá si držala lokálnu tradíciu.
Mna by len zaujimalo, preco musel dostat jeden dopravca cely region na starosti? Preco sa to nemohlo rozdelit napriklad na 3 - Zahorie (20 liniek), Pezinok (19 liniek) a Senec + Samorin (23 liniek) - vsak IDS BK ma byt centralny riadiaci organ koordinujuci dopravu v celom regione. A kebyze jeden z troch ma problemy, tak ostatni vedia vypomoct aspon ciastocne. Zaroven by sa prihlasilo viac firiem, kedze realne u nas vela dopravcov nema kapacity na to obsluzit cely region.

Takto ked je pruser je pruser v celom kraji...
Reakcia na: Spacer1 #13:
Čo s tým preboha má Droba? Čo držal SL pištoľ pri hlave a donútil ich dať o niekoľko miliónov drahšiu ponuku? Alebo ako si to predstavuješ?
O tých 10 rokov si dajte tú prácu zrátať, koľko BSK ušetril € a či len Droba zbytočne neodpísal jednu slovenskú dopravnú firmu. Už teraz poznám výsledok...
Reakcia na: irizar #9:
Tá ich hovorkyňa tiež nie je žiadna sláva inak. Keď som ju videl na tom stretnutí s vodičmi, tak som mal pocit že žije v presvedčení že prácou hovorcu je eskalovať konflikty.
Reakcia na: irizar #9:
Lenže ak by sa napokon zmluva nepodpísala, tak autobusy by vedeli "rozdať" v rámci koncernu. S vodičmi by to bolo zložitejšie...
Stalo sa presne to, čo sme asi viacerí očakávali. Ukázala sa tu sila verejného obstarávania na Slovensku v kombinácii s dopravcom, ktorý si nebudoval najlepšie renomé. Každopádne držím už Arrive palce, nech sa im podarí zohnať vodičov, keďže na to doplácajú v konečnom dôsledku tí, ktorí sa rozhodli využívať verejnú dopravu namiesto individuálnej.
Reakcia na: sunogdy #8:
Ked si vedeli dopredu objednat autobusy, mohli aj dopredu robit aspon predbezny nabor.

Edit: a este si na komunikaciu mohli najst niekoho ineho nez Laszla, bo ten celkom uspesne prilieval olej do ohna.
No ako ale čo sa dalo čakať keď vďaka odvolaniam dostali od UVO potvrdenie že to môžu podpísať na začiatku septembra a potom prebehli tanečky z oboch strán pokým sa podpísala zmluva a v podstate Arrive ostalo 1,5 mesiaca na to na čo by mali pôvodne vyše 6 mesiacov. Sa asi ani nedá čudovať že to nevyšlo, môžeme sa síce sťažovať že neponúkli presne to isté vodičom čo SL ale teda Arriva podbila ich ponuku o 22mil Eur, niekde sa to prejaviť muselo.
Pekná hanba takto na začiatok. A ešte ani nezačali jazdiť...
A už to začína. Sľuby ako vždy, nič nové neočakávajte, preto ľudia použijú ďalej auto. Žiadny spoľah v IDS BK ako zo ZSSK 😂😂😂
Reakcia na: irizar #3:
Ja sa čudujem, že po takých vrúcnych slovách sa k nim nehrnú vodiči z celého Slovenska robiť zadarmo.

Len mi tu chýba komentár od Guest-a, ktorý by hovoril, ako ide Arrive iba o peniaze a je zle, že s ňou kraj podpísal zmluvu. Či len SL je zlý, keď nevypraví spoje kvôli nedostatku vodičov?
Reakcia na: TeBeCe #1:
"Napriek tomu časť vodičov nepokračuje v službe cestujúcim."

Ja na toho cloveka fakt nemam slov.
Vďaka za tento prehľad, na oficiálnom webe IDS je zas len všeobecný oznam že platia iné CP.
Okrem pandémie sa musí ARRIVA vyrovnať aj s nedostatkom vodičov. „Vodičom, ktorí budú zabezpečovať dopravu cestujúcich v Bratislavskom kraji, sme ponúkli rovnaké platové podmienky ako mali u pôvodného dopravcu, modernejšie autobusy a stabilnú prácu na nasledujúcich desať rokov. Napriek tomu časť vodičov nepokračuje v službe cestujúcim. Niektorí sa vďaka odstupnému rozhodli po mnohých odpracovaných rokoch pre niekoľkotýždňové voľno počas nadchádzajúcich vianočných sviatkov. Iní sa zrejme nahlásili na úrady práce. Z tohto dôvodu sme pristúpili k zazmluvňovaniu vodičov aj mimo Slovenska,“ uviedol L. Ivan a doplnil: „Ďakujeme všetkým kolegom, ktorí sa rozhodli prijať našu ponuku a pokračovať vo vození svojich cestujúcich. Sme radi, že sa stanú súčasťou rodiny ARRIVA. Veľká vďaka patrí všetkým kolegom a vodičom z celého Slovenska, ktorí sú pripravení poskytovať služby našim cestujúcim v Bratislavskom kraji.“ Vodiči, ktorí podpísali zmluvu do 10. novembra a začnú jazdiť od 15. novembra, dostanú navyše náborový príspevok vo výške 1 000 eur. „Noví kolegovia absolvovali počas dvoch týždňov školenia, postupne sa oboznamujú s novými priestormi a preberajú si svoje nové autobusy. 15. novembra štartujeme a budeme sa usilovať každý týždeň zlepšovať naše služby pre cestujúcich i pracovné podmienky pre kolegov,“ zdôraznil L. Ivan.

https://arriva.sk/15-novembra-startuju-v-bratislavskom-kraji-autobusy-arriva-menia-sa-aj-cestovne-poriadky/