Zmena trás liniek 70 74 87 N74 po otvorení rýchlostnej cesty R7 (od 2.10.2021)

Od soboty sa menia trasy MHD medzi Bajkalskou a Slovnaftskou.

Krajský dopravný inšpektorát v Bratislave informuje, že v sobotu 2. októbra 2021 dopoludnia popoludní bude otvorená rýchlostná cesta R7 od Bajkalskej ulice. V tejto súvislosti bude uzavretý doterajší prejazd z Bajkalskej na Slovnaftskú a opačne. Cestná doprava bude presmerovaná medzi Bajkalskou a Slovnaftskou obojsmerne po ceste R7.

Aktualizácia: Smer Bajkalská - Slovnaftská bol otvorený o 14:15, smer Slovnaftská - Bajkalská cez R7 bol otvorený pred 19. hodinou.

Na nové trasy po ceste R7 a novej časti Slovnaftskej ulice budú presmerované aj linky 70 74 87 N74. Zastávka Lúčna bude zrušená bez náhrady, sprevádzkovaná bude nová, zatiaľ iba jednosmerná zastávka Pálenisko na novovybudovanej časti Slovnaftskej ulice, ktorú budú uvedené linky obsluhovať iba v smere jazdy ku Slovnaftu. Po ukončení výstavby predĺženia Prístavnej ulice bude zastávka Pálenisko obsluhovaná linkou 87 aj v smere do Ovsišťa.

V smere do mesta/Ovsišťa budú môcť cestujúci z oblasti Nového Ružinova namiesto zrušenej zastávky Lúčna využiť vzdialenejšiu zastávku Piesčiny. Obsluha Nového Ružinova by mala byť obnovená po doriešení zastávky a obratiska pri tomto komplexe.

Linka 87 bude v smere do Vrakune dočasne premávať medzi zastávkami Nákladný prístav a Pálenisko cez Plynárenskú, Prievozskú a Bajkalskú, pričom obslúži zastávky Prievozská a Prístavný most. Cestujúcich upozorňujeme, že tieto zastávky bude obsluhovať na rovnakých nástupištiach v oboch smeroch jazdy, preto odporúčame venovať zvýšenú pozornosť cieľu na displeji vozidla. Po otvorení predĺženej Prístavnej ulice (v nasledujúcich mesiacoch) bude premávať z Prístavnej priamo na Slovnaftskú.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 3pa3ck3 #32:
Možno by sa pri 66 mohol aplikovať podobný cieľ ako pri 88, teda "Grófska niva cez Trhovisko" / "Domkárska cez Trhovisko".
Reakcia na: 3pa3ck3 #32:
však normálne - z Prievozu do Prievozu 😂
Reakcia na: Urbanway 2423 #30:
Keď uvažujeme, že túto reláciu prevezme 49, tak presmerovanie 66 je logické (dôchodcovia budú mať prestup na hrane na Trhovisku)
Reakcia na: Solider #29:
Tak ale v prípade 66 som aj ja musel chvíľu premýšľať, ako to vlastne jazdí, keď som ju videl na Pažítkovej vychádzať z Prievozu s cieľom Prievoz 🙂
Reakcia na: david1 #28:
Na začiatok by možno stačilo vyspraviť tú šachtu, odkiaľ to permanentne vyteká a zatápa podjazd ako najnižšie položené miesto v okolí. A potom sa pozrieť na rozsah zanesenia dažďovej kanalizácie v DN rúrach v okolí.
Reakcia na: hroch #27:
Ja som ale hovoril o tom, keby 66 išla z Nového Ružinova, vtedy by sa (pokiaľ by išla priamo po Bajkalskej a Trenčianskej) na 202 a 212 nedalo prestúpiť nikde.
Reakcia na: hroch #27:
Mňa fascinuje toto nazeranie na trasy liniek, akoby každý cestoval z jednej konečnej na tú druhú.
Reakcia na: Solider #18:
Tam nestíha prečerpávačka.. Chce to tam celkovú rekonštrukciu na odvod daždovej vody.
Reakcia na: Urbanway 2423 #25:
Tak 66 je taka ruzinovska 99. Mas sa nou odviezt k najblizsej zastavke nejakeho rychlejsieho spoja a tam prestupit, nie sa vozit po celej dlzke trate. A na Pazitkovej je celkom dobry prestupny bod na tbusy.
Reakcia na: Urbanway 2423 #25:
a ružinovskí penzisti so závislosťou na akciách jedného nemeckého diskontu Ťa umlátia 🤔 🤔 🤔
Reakcia na: si #21:
To je pravda, ale na druhej strane 66 podľa mňa nemá zrovna najlepšiu trasu, hlavne ak chce ísť človek do centra. Pokiaľ by však šla 66 po Prievozskej a Miletičovej namiesto Trenčianskej, tak by podľa mňa mala väčší zmysel.
Reakcia na: Spacer1 #23:
Po otvorení rondelu nebudú autobusy v smere do centra okolo Páleniska prechádzať.
Má niekto logické vysvetlenie prečo autobusy nestoja na Pálenisku obojsmerne?
To akú historickú mapu ste použili na tú schému? 🙂 Čo tak použiť www.openstreetmap.org?
Reakcia na: Urbanway 2423 #20:
na druhej strane, ak to na danej linke chodi plne, myslis ze je rozumne tomu robit zachadzky a robit z toho vymetak ? to zas potom pre cast povodnych cestujucich taky spoj strati zmysel a pojdu autom (mensia casova strata)
Reakcia na: TomJ #19:
Ja si myslím, že aj po dostavbe TT bude najlepším riešením presmerovanie 70 závlekom, takže ja by som bol len za. 👍

Čo sa tej 70 týka, tak ono sa častokrát stane, že ak posilníš interval na využiteľný, tak sa tá linka ešte viac zaplní (toto sa stalo aj v Prahe pri nočných spojoch), takže to podľa mňa nebude spôsobené iba Nivami.
Reakcia na: Urbanway 2423 #14:
A tá trať bude kedy? Zatiaľ by asi bolo treba riešiť to závlekom nejakej linky od Slovnaftu, deliť 66 na dve vetvy ako navrhuje MLXO mi príde dosť krkolomné a ten interval by tam potom bol dosť o ničom.
Inak dnes som videl niekoľko spojov linky 70 a na to, že tam posilnili interval z 20 na 15 sa mi zdali byť dosť plné. Neviem, či to je len spôsobené otvorením Nív, lebo tam dnes bolo hodne ľudí, ale ak je to bežný jav, bolo by možno fajn zvážiť nasadenie kapacitnejších vozidiel aj počas víkendov.
Reakcia na: TeBeCe #7:
Zrejme si myslia, že za diaľnicou už nie je Bratislava a všetci tam už chodia len autami 😂 To by potom vysvetľovalo, prečo nikoho nezaujíma večne vytopená Gagarinka. Možno keby to vytopilo na Brodnej, tak by si to niekto aj všimol 🙃
O 14:13 otvoreny usek bajkalska-slovnaftska
Reakcia na: MLXO #15:
Mno nechcel by som z toho Noveho Ruzinova niekam dochadzat... Ci uz autom, alebo MHD. Ani perspektivne asi. Dialnica ich uplne odrezala. Ale to sme tu uz preberali.