Obmedzená premávka vlakovej linky S65 (22.7.2021)

Niektoré vlaky medzi Sencom a Petržalkou nepremávajú.

Železničná spoločnosť Slovensko nevypraví dňa 22.7.2021 (štvrtok) vlaky Os 4707, Os 4708, Os 4711, Os 4712, Os 4715, Os 4716, Os 4719, Os 4720, Os 4723, Os 4724, Os 4727, Os 4728 na trati Bratislava-Petržalka - Senec. Medzi Sencom a Galantou nepôjdu ani vlaky Os 4742 a Os 4741. Dvanásť vlakov bolo bez udania dôvodu zrušených aj 21.7.2021 (streda).

Bratislavská integrovaná doprava upozorňuje, že rušenie vlakových spojov sa zrejme bude opakovať aj v ďalších dňoch. Odporúčame preto využiť iného dopravcu, resp. inú formu dopravy.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pomaranc #9:
Myslím, že by to chcelo opäť navštíviť svojho osobného psychiatra, evidentne sa ti minuli zásoby predpísaných antidepresív a trankvilizérov.
Reakcia na: Erasmus #3:
Súťaže načo treba? Ak viem čo chcem ako objednávateľ a mám svojho dopravcu, tak len idiot neschopný alebo skorumpovaný dá výkony svojho dopravcu súťažiť alebo súkromníkom. Nech si to robia inde. MDV malo už pred 10 rokmi stanoviť ako si predstavuje jednotný štandard DMJ a EMJ po celom Slovensku. 3 typy DMJ a 3 typy EMJ z hľadiska kapacity mali byť objednané pre celé Slovensko. Kedže by boli DMJ typovo zhodné a odlišovali by sa len minimálne rovnako ako EMJ navzájom, tak by bola údržba ľahšia a konečne by sa nemohol nikto vyhovárať na ZSSK a ani MDV, že MJ pre nás sú drahé lebo objednávame málo kusov. Jasné, že áno, keď sa 19ks 671 objednávalo na 2x, 32ks 861 šmelín od ŽOS Budamar Móric Vrútky (inak ako sa tejto pseudostrojárni darí za každej vlády, či Mečiarovej, Dzurindovej, Ficovej ale aj Matovičovej je zaujímavé sledovať, ako každá vláda si s Móricom ťapne ...). a ďalších 14ks ich dvojdielnych derivátov (kur*ítok) na 3 súťaže, do toho 10 zbytočných push-pull 951 na "zpestrenie" vozového parku a potom nekoncepčné vymetačky rozpočtu dopravcu ako Bmpeer, Bdmpeer, Bdteer a Bdgteer, či najnovšie pod psa Bmz, Bmpz a Ampz. Súťaž sem doprace akurá tak vyradené vozne a motoráky od DB, či OBB s vekom už cez 30 rokov a rôzne vyradené vozne, či inú techniku o ktorú v Rakúsku, či Nemecku nestoja. Takže robiť z nás druhý Balkán to radšej vysúťažím normálne zodpovedné vedenie dopravcu a vyhodím aj ten post-Kubáčkovský ansámbl, ktorý drísta o súťažiach a kvalite rovnako ako Kubáček ale serú si do huby, lebo vytrvale kreslia GVD s dierami 3-8h v sedle (viď. trate 121, 123, 143, 151, 152, 153, 154, ...) a pritom vedia, že minimálne 2h takt je nutný aby bola aspoň ako taká atraktivita a použiteľnosť tej dopravy. Vraj netreba povedali drístači o kvalite. Takže na rovinu to poviem, že vedome nielen Kubáček a jeho tím, ale aj jeho nástupca Farkaš a spol. kreslia GVD taký, že namiesto toho aby dve 813 vyjazdili na trase napr. Trenčín - Topoľčany 2h takt a riadne prepojili Hornú Nitru a Považie, tak sú v ponuke len 4 páry vlakov, na ktoré treba rovnaký počet DMJ 813 ale efektivita a km beh je polovičný. Vozidlo síce má prejazd na trať 123 ale v sedle nemá tam prejsť, pretože aj na trati 123 je v sedle diera a na 124ke sú lakomí objedna prípojové vlaky k rýchlikom v Tr.Teplej. Dané sa už riešilo aby bola vyššia efektiva a km beh ŽKV a aj využitie personálu ale na MDV vedia od stola najlepšie ako ľudia potrebujú cestovať. A rozparcelovanie Slovenska do súťaží na balík 1-3 tratí aby pomaly na každej linke bola iná kvalita a iné DMJ, prepravný poriadok a iný prístup personálu, či tarifa, to je ešte navŕšenie toho bordelu, ktorý tu už dnes máme, keď furt nie je prímestská autobusová doprava medzi krajmi zintegrovaná a všade si to funguje podľa politickej priazne a konexií SAD/Arriva/... s vedením kraja a jeho poslancami. MDV je 100% akcionár ZSSK, a to ako sa vedie ZSSK, ŽSR a aj Cargo je obraz MDV, takže nech sa súťaží personál na ministerstve dopravy, aby robili ľudia ktorí majú chuť a odbornosť, nech sa súťaží vedenie našich dopravcov a nech sa to najlepšie dá pod jednu strechu ako to bolo kedysi - pod ŽSR aby to fungovalo. Že sa niekomu nepáči jednotná železnica je jeho duševný problém a vizitka, že očividne mu štátny fungujúci podnik prekáža, čo je potvrdenie toho, že dotyčný nechce ani fungujúci štát, lebo vtedy nemá súkromný podnik voľné pole pôsobnosti (nechápem tej chorobnej radosti z prosperity súkromého sektoru, ktorý zdiera zamestnancov a žmýka ich, nemá ani vzťah k našej krajine, kedykoľvek sa zbalí a odíde, nechá tu ľudí bez práce a je mu to jedno, plus ho dotujeme z daní a dostáva stimuly, takže akoby štát platil mzdy zamestnancom), ale koho teší pohľad na rozpadajúci sa štát a jeho podniky tak je ťažko duševne chorý, že sa teší z nefungovania niečoho, čo je aj jeho, lebo dáva na to peniaze a má mu to slúžiť a patrí to jeho národu. Rakúsko má jednotnú železnicu a len formálne administratívne a účtovne rozdelenú nákladnú dopravu od osobnej a infraštruktúru, veselo expandujú, ponúkajú služby aj v nákladnej doprave ďaleko za hranicami, v osobnej doprave štát si chráni OBB, zadáva im úlohy ako má štát predstavu o zabezpečení dopravnej obslužnosti, OBB dostalo priamú zmluvu od štátu na X rokov, súkromníci začali vyskakovať a štát si z toho nič nerobil, podržal svoje OBB a žiadny krik z EÚ, z Česka od RegioJetu, či Leo Express alebo Arrivy. Ako to? Tak poprosím to isté aj na Slovensku. 👍 A ak to nevedia dotyční zabezpečiť, tak nech proste vypadnú, lebo ak nemám niečo robiť poriadne a s obhajovaním národný záujmov, aby národ z toho prosperova a podnik patriaci národu prosperoval, tak tu nemám čo robiť, maximálne čistiť WC alebo kanale kopať, ale to by papalášov, ktorí nikdy poriadne nerobili boleli ruky a nohy, lebo ani naťukať do PC niečo užitočné a kvalitné nevedia.
Reakcia na: si #5:
Peniaze sa vyhodili na blbé nápady tejto vlády, plus sa ako tradične po Mečiarovsko-Durindovsko-Ficovsky kradne a režijné náklady na úplatky a odlievanie peňazí z obehu mimo SR je drahý špás o hodnote niekoľko miliárd, takže tam sú tie peniaze na zafinancovanie nielen dopravy ale aj iných služieb štátu, krajov a miest občanom.
Reakcia na: 810zssk #2:
V prvom rade nech MDV riadne platí za to, čo si objedná aj a nech doplatí minulé roky a zadarmistov. Je ľahké si niečo objednať a nezaplatiť výkony, tak že potom nie je na personál alebo opravy a vyber si, že či a) nevypravíš vlak lebo niet personálu alebo b) nevypravíš vlak, lebo technika stojí v oprave, lebo niesú diely?!
Takže zajtra by to malo vypadať asi takto:
Dňa 23.07.2021 budú odrieknuté vlaky:
v úseku Senec - Bratislava-Petržalka a späť vlaky - Os 4707, Os 4708, Os 4711
v úseku Galanta - Bratislava-Petržalka a späť - Os 4742
https://twitter.com/zssk_mimoriadne/status/1418123847006568449
Reakcia na: Joyki #4:
hej a potom sa budu niektori oficialni predstavitelia tvarit ako mame nechavat doma auta a chodit verejnou dopravou....
Ručne fixkou vypísaný oznam na zdrape papiera vylepený na zast., že ranný vlak nechodí, lebo od dopravcu samozrejme fyzicky žiadna informácia na daných staniciach a zastávkach. To len človek dôjde k svojmu vlaku a čaká... márne, nikde ani hlásenie, ani oznam.
Reakcia na: 810zssk #2:
Nie je "verejná správa" ako "verejná správa", prístup MinDop SR ako objednávateľa je žiaľ dlhodobo tragický (žiadne súťaže, meškajúce platby dopravcom, tolerancia výpadkov).
Myslím, že také MinDop ČR (pre Ex a R) alebo väčšina českých krajov (pre Sp a Os) by také výpadky netoleroval, resp. by daného dopravcu vyzval k zaplateniu pokút. Napr. Zlínský kraj vymeral vo februári 2020 Arrive pokutu 690.000,- Kč (27.600 EUR), pričom šlo najmä o nefunkčné odbavovacie zariadenia, dôsledkom čoho jazdili cestujúci vlakmi zadarmo.
Dosť by ma zaujímalo kto iný ako verejná správa by toleroval dopravcu s tak častými výpadkami ako má ZSSK. Keď to holt nie je schopná prevádzkovať, nech sa na tú linku (alebo ešte lepšie na celý bratislavský zväzok) vypíše súťaž.
Nejsou ruce ani nohy .....