Električky K2S spestrili odkazy vodičov

Kde je najlepší relax? Odpoveď pozná vodič Ivan.

V uplynulých dňoch sa na viacerých kĺbových električkách K2S objavili na bočnici pri predných dverách nalepené texty s výrokmi vodičov električiek. Cestujúci si tak na zastávkach môžu prečítať myšlienky vodičov, ktorí ich každý deň vozia.

Táto netradičná forma propagácie cestovania električkami bola zatiaľ pozorovaná na električkách K2S:

  • #7104: "Ťažký deň? Poď sa so mnou zviezť." - vodič Patrik
  • #7105: "Váš úsmev vidím aj pod rúškom." - vodič Milan
  • #7106: "Človek je spoločenský tvor, sám v aute však nie." - vodič Roman
  • #7110: "Vozím vás, teda som." - vodič Tomáš
  • #7117: "Odveziem vás všetkých a planéta si oddýchne." - vodič František
  • #7118: "Najlepší relax je na mojich sedadlách." - vodič Ivan
  • #7131: "Sadni si dnes inde ako zvykneš." - vodič Ondrej
  • #7134: "Včera mi sem nastupovali super ľudia, ale dnes je to ešte lepšie!" - vodič Kamil

Ak uvidíte na električkách aj výroky ďalších vodičov, môžete nám ich uviesť do diskusie pod touto správou.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prosím, pridajte aj fotky z príspevkov #37 a #1, i keď #7733 nie je K2, premenujte ten článok na: "Odkazy vodičov spestrili električky."

Ďakujem 🙂
Reakcia na: Sor23 #44:
ja len do 50 km denne ale plne s tebou súhlasím 🙂
Reakcia na: Minko #43:
No ja denne robím 150-200 kilometrov po meste a vozidlo dostáva skutočne bomby na týchto našich cestách.
Reakcia na: Sor23 #42:
áno presne to je jeden aspekt (materiálna škoda) druhý aspekt je ten, že tá diera ťa môže napr. rozbalansovať, môže to skončiť šmykom či nárazom nedajbože ešte do druhého auta alebo ešte horšie do autobusu. A presne napríklad tá trasa ktorú si uviedol je živým príkaldom toho, že zlý stav cesty- a na SK ich nie je málo) odťahuje pozornosť vodiča od celej cestnej premávky, nakoľko ochrana vlastného majetku (auta) je predsa logickým krokom každého, kto si doma s eurobankovkami neutiera zadok 🙂
Reakcia na: Minko #41:
Musím ti dať za pravdu v tom, že napr. keď idem po Račianskej od cca Vinohradov až po Patrónku cez Jaskáč, tak je to dosť na nič s tými výtlkmi a je pravda, že vodič sa musí dosť venovať sledovaniu vozovky, keďže na niektorých miestach sú extrémne jamy. Takto som raz išiel, pršalo a na Fabii II som až skryvil plecháč, lebo bola voda v jame, ktorú ani nebolo vidno. Nehovoriac o geometrii. V každom prípade sa ale treba venovať v prvom rade ostatným účastníkom cestnej premávky, keďže radšej prídem o všetky kolesá, ako o niekoho iného ľudský život. Samozrejme je to náročnejšie, keď treba sledovať aj jamy v ceste..
Reakcia na: S499.1023 #40:
iba prekrúcaš moje slová. Ja tvrdím to, že tak pre KDI ako aj správcu cesty má byť bezpečnosť alfou a omegou. Preto napr. je jednoduché sa vyhovoriť že vodič neprispôsobil svoju jazdu stavu a povahe vozovky. Ale napr. ak sa tam objavil veľký výtlk, si na ceste 1. triedy ideš si to štandardnou 90 km/h a v jeho dôsledku havaruješ, len ťažko dokážeš vinu správcovi cesty. A prečo správca cesty neopravuje výtlky? prečo sa celú jar, leto a polovicu jesene trt robí a potom keď už je chladno sa to narýchlo pláta? a nikto nenesie zodpovednosť.
Reakcia na: Minko #39:
Hlavne, že sa máš na čo vyhovoriť "zrazil som chodca, pretože na ceste sú výtlky" 😅 .
Reakcia na: S499.1023 #38:
áno pretože nehoda je takmer vždy vinou niektorého z jej účastníkov. Lenže nikto sa nepozerá na to, že ako sú cesty ne/urobené, koľko výtlkov je vždy všade neudržiavané okraje ciest, neprehľadné riešenia križovatiek atď atď. Namiesto toho aby sa riešilo toto, tak sa tu ide obmedzovať natvrdo MPR vo vozidlách. Čo na tom, že niekedy môže byť bezpečnejšie ju prekročiť. Čo na tom, že DI dokážu vytvárať absurdistany nahrubšieho zrna. Vždy je na vine vodič, účastník atĎ lebo neprispôsobil bla bla bla... veď to poznáme.
Reakcia na: Minko #36:
Chyba jednoznačne na tvojej strane.
Reakcia na: 810zssk #35:
nie nechápeš to správne. Nejde o to aby som mohol vystreliť 100 z križovatky, ale rizikovosť takéhoto riešenia signálov sa práve dnes ukázala naplno na mnou zmieňovanej križovatke som takmer zrazil chodca ktorý zhodou okolností svojím príchodom na prechod kopíroval môj A-stĺpik pri spolujazdcovi(odbočenie doprava). samozrejme neodpustil si nie práve najvľúdnejšie gestá- inak ostatných chodcov som na prechode videl a plynulým prejazdom ich krásne pustil až kým sa mi spoza A-stĺpika nevynoril tento. 😠 A samozrejme je to bombastický signálny plán, kedy počas celého odbočovacieho signálu (doplnková šípka a následne aj "zelená guľa") majú chodci zelenú na tomto prechode. Proste "parádne domyslené".
Reakcia na: Minko #31:
Veď regulujú, zastavujú nejake smery aby tie ostatné mohli prejsť. To je ich účel, nie aby vodič mohol dať pedál na podlahu, rozbehnúť sa na 100ku a prestať vnímať svet okolo seba.
Reakcia na: Viko #17:
Keď som ako maloletý brigádoval na cestnej svetelnej signalizácii, tak tam sme práve riešili problém bratislavských špacifík - napr. v časoch, keď nebolo také dopravné zaťaženie, bývalo zvykom, že na novovybudovaných CSS boli na plný zelený signál všetky smery, vrátane odbočenia doľava, bezkolízne. Keď sa to s rastúcou intenzitou dopravy už nedalo udržať a začali sa križovatky programovať normálne, boli hromady zrážok s argumentom odbočujúceho doľava "na zelenú mi nemá čo ísť niečo oproti, máte to zle nastavené".
Reakcia na: Andy #11:
Tá farba sa volá žlť signálna. Bodka.
Reakcia na: kecho #25:
Samozrejme, je to tak, na doplnkovú zelenú šípku treba pustiť všetko ostatné, s čím by som mohol byť v kolízii. Lenže podľa mojich osobných skúseností (a opakovane som písal, že sa na to nespolieham, ani z toho neodvodzujem nijaké pravidlá) často netreba púšťať chodcov, pretože tí majú červenú, nakoľko tam zrovna vchádzajú autá aj z iného smeru, ktorý má plnohodnotný (nie doplnkový) zelený signál.

Na križovatke Trenčianska-Bajkalská sú splnené práve tie podmienky, o ktorých som písal v príspevku #23.
Reakcia na: 3pa3ck3 #30:
ok beriem, na toto ustanovenie som trochu zabudol... ale aj tak dávanie prednosti chodcom pri odbočení vľavo považujem za zvrátené. Veď na to máme semafory, aby križovatku regulovali, nie aby to muselo byť doregulované nejakým dodatočným dávaním prednosti, to potom zrušme aj šípky na semaforoch veď načo, stačia plné gule.🙂
Reakcia na: Minko #29:
"Vodič nesmie vojsť na križovatku, ak mu situácia nedovoľuje pokračovať za križovatkou v jazde, takže by bol nútený zastaviť vozidlo na križovatke; to neplatí, ak vodič musí zastaviť vozidlo v križovatke z dôvodu dávania prednosti chodcom prechádzajúcim cez vozovku alebo pri odbočovaní doľava podľa § 19 ods. 4."

Takže áno, chodec má právo zablokovať križovatku 🙂
Reakcia na: johnnyjanko #23:
upravujem príspevok prehliadol som príspevok #26 od Tolda. Presne toto miesto som chcel ukázať.

poslednú dobu jazdím tadeto na dennej báze, a zelená šípka doprava sa rozsvieti vždy 2 s po tom, ako chodcom na Bajkalskej padla zelená. najlepšie na tom celom je, že chodí majú dlhší signál zelenej ako je signál zelenej šípky+zelenej gule na tomto semafóre a v špičke tam býva celkom dosť chodcov a tým že teda chodci pre svoj počet využívajú zelený signál v plnej miere, neraz sa musia auta ukladať ako harmonika do križovatky pred prechod, aby doprava aspoň niekto odbočil.

Ak sme už ale pri tých odbočeniach, zelená pre chodcov pri odbočení doprava je bežným dlhoročným štandardom. to ale že je zelená pre chodcov na protiľahlej strane križovatky počas odbočenia doľava vzhľadom na dopravné predpisy považujem za zvrátené (vodič by nemal vchádzať do križovatky ak mu dopravná situácia za križovatkou neumožňuje ňou prejsť plynulo).
Reakcia na: toldo #26:
Ďakujem za príklad, sedí vec. 🙂 Ale už by sme sa s touto témou mohli presunúť do všeobecnej diskusie alebo off-topicu 🙂
Reakcia na: kecho #25:
Pri akomkoľvek odbočovaní na semafore musíš počítať s tým, že chodci môžu mať zelenú