Prerušená premávka električiek v Karlovej Vsi (4.1.2021 12:10 – 13:20)

Od 13:20 je premávka električiek obnovená.

Pre dopravnú nehodu a prekážku na koľajovej trati na zastávke Borská je prerušená premávka električiek v úseku Chatam Sófer - Kútiky.

Linka 4 premáva v úsekoch Dúbravka - obratisko Kútiky a Chatam Sófer - Zlaté piesky/Stn. Nové Mesto. Linka 9 premáva z Ružinova po tunel/Chatam Sófer.

V úseku Chatam Sófer - obratisko Kútiky je nasadená náhradná autobusová doprava linky X4.

Aktualizácia: Po 13:20 bola premávka električiek obnovená. Na linkách 4 a 9 treba ešte počítať s nepravidelnou premávkou do napojenia električiek na svoje grafikony.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #48:
Keď tak pozerám, koľko to stále pred cca 2 rokmi v Brne, tak by to nemuselo byť až také drahé, obzvlášť ak by sa to robilo za eurofondy. V Brne to stálo podľa tohto stálo ( https://www.dpmb.cz/cs/irop-ris2 ) dokopy 104mil. Kč (necelé 4 mil. €), ale DPMB platil iba 16mil. Kč (cca 610 000 €), u nás by to ale stálo o trochu viac (napočítal som, že máme o takých 80 vozidiel viac). Toto podľa mňa zas nie je až taká vysoká cena za kvalitný informačný systém, veď za tých pre nás možno 700 000€ sa aj tak dajú kúpiť iba cca 2 nové Solarisy.
Reakcia na: Urbanway 2423 #47:
Keď už je reč o SW, v DPB by bolo dobré vylepšiť asi úplne všetko 🙂 Ja snívam o jedno veľkom systéme zahŕňajucom všetko od plánovania, cez informovanie, výpravu až po riadenie dopravy v jednom balíku, kvalitatívne zodpovedajúcom roku 2021. Len by to stálo peniaze.
Reakcia na: 810zssk #44:
Keď je reč o software, nebolo by dobré vylepšiť aj dispečink (kedy bol vlastne rekonštruovaný, myslím po technickej stránke?), riadiaci a komunikačný systém, príp. aj samotné BUSE vo vozoch? Nebude to nutné aj kvôli IDS?
Reakcia na: si #40:
Nie si dostatočne open-minded a prozákaznícky. Už s nápadom vyštvať cestujúcich z neproblémovej linky prišiel raz MatejBA a vôbec ma neprekvapuje, že teraz s tým prišiel kecho, ako druhý člen Slávnej päťky. 10 z 10 cestujúcich by spravilo "juchú" a ešte by poslalo aj poďakovanie s osobným venovaním.
Reakcia na: 810zssk #44:
Zabudas na paragraf nikdysatotaknerobilo. 🙂
Reakcia na: si #40:
Toto by ti vedel vyriešiť dobrý software.
Reakcia na: Urbanway 2423 #42:
Myslel som, že sa bavíme o otáčaní na spojke na Molecke, nie o manévroch v kolóne.
Reakcia na: Viko #41:
Ak by stáli v kolóne, tak by takéto manévre hádam trvali dlhšie ako samotná MU.
Reakcia na: si #38:
Jednosmerné vozy predsa môžu zo zadného stanovišťa odísť bez ľudí niekam, kde sa otočia, nie?
Reakcia na: kecho #39:
pocas cca 1.5 - 2 hodin (jedno "kolecko" na linke) by si presuval cestujucich medzi vozmi na nejakej zastavke, to je fakt prozakaznicke riesenie.... nehovoriac o predlzeni doby cestovania v podstate pre vsetkych ktory by v danom case cestovali elektrickami....
a dalsiu vec co nemas doriesenu je dlzka sluzieb jednotlivych vodicov; takze bud by ta dobehla druha (este komplikovanejsia) rosada po skonceni vyluky alebo by si musel riesit co s vodicmi ktori maju mat v nejakom case prestavku alebo ukoncenie sluzby a zrazu su niekde inde.... (to je obvykle este ten nasledny bordel po skonceni vyluky a navratu vozidiel na svoje grafikony)
Reakcia na: si #38:
Vies vymenit zvysne obojsmerne vozy 3/4 na Marianskej a 3/9 na Blumentali.
Netrvalo by to dlhsie, posun na linkach by bol tak o 5 minut, kedy by sa vymenil voz priamo na zastavke. A niektore obojsmerne by uz aj tak boli priamo na 4 alebo 9.
A mame predsa vynikajuci dispecing, ktory vzdy vsetko rychlo zvladne, takto rosada 10 vozov na trase by pre nich bola malina. 🙂
Reakcia na: kecho #37:
a co ti to pomoze v situacii ako bola dnes ?
pokial na dotknutych linkach nebude vo vyprave v dany den 100% obojsmernych vozov tak nic..... takze jedine rozumne riesenie je pri obnove vozoveho parku objednavat vyhradne obojsmerne vozy (co sa ale nedeje)
ci by si chcel robit pocas dna rosadu aj na tymto incidentom nedotkutych linkach aby si povymienal vsetky vozy na L4 a L9 za obojsmerne ? (toto by ti inac trvalo dlhsie ako odstranenie toho vozidla z kolajiska, nehovoriac o chaose ktory by si tym rozniesol do celej siete elektriciek)
Reakcia na: Pe67 #8:
Nemusia jazdit na L3.
Staci vratit L1 do stavu pred 12/2019 a L3 dat po NLS a mas k dispozicii o dost viac obojsmernych vozov ako teraz.
Reakcia na: Ike #33:
Tak to je dobré, že sa človek bez prestupu dostane NAD až na Nám. SNP.
Reakcia na: 810zssk #31:
Aha, tam by sa dalo, len by bolo podľa mňa bolo treba ten vjazd "zobojsmeniť" (rozšíriť ho) a samozrejme upraviť ten uhol.
Reakcia na: Ike #33:
RZP výjazd som myslel pre smer Aupark (v kontexte tej L50) 🙂
Reakcia na: 810zssk #31:
Ten RZP výjazd je nepoužiteľný. Hlavne v smere na most vyžaduje jazdu do protismeru v ostrej ľavotočivej zákrute. Dá sa to, ale nie na pravidelnú (náhradnú) dopravu. Na trať sa pôjde už z dola. V meste sa bude toči hlbšie, v závislosti od operatívy. Ale toči na Šafku by to nemalo zmysel. Najskôr niekde, kde sa stretne s trojkou. Nejaké miesta už sú navrhnuté.
Reakcia na: Ike #27:
Super!
Reakcia na: Urbanway 2423 #26:
Na tom výjazde pre RZP pri diamantoch. Aj keď uznávam že ten uhol je tam o hubu, tak neviem či by to nevyžadovalo nejake úpravy.
Reakcia na: Ike #29:
Takže kde by sa NAD točila?

EDIT: Aha, takže v moste nie je problém. 🙂