Zmeny v cestovných poriadkoch regionálnych vlakov IDS BK (od 13.12.2020)

Celoštátna zmena grafikonu vlakovej dopravy ovplyvní aj regionálne vlaky v okolí Bratislavy.

V rámci decembrových celoštátnych zmien v cestovných poriadkoch sa od 13. decembra 2020 mení aj grafikon vlakovej dopravy. Prinášame preto stručný prehľad zmien na jednotlivých vlakových linkách, ktoré sú zaradené do Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji (IDS BK). Cestovné poriadky liniek S8 S20 S50 S55 S60 S65 a S70 si od 13. decembra môžete pozrieť aj na stránkach imhd.sk. Plánovač cesty tak už bude ponúkať vyhľadanie spojení v rámci celého IDS BK.

Linka S8 (Bratislava-Petržalka – Rusovce)

Vlaky premávajú bez zmeny.

Linka S20 (Bratislava hl. st. – Sekule)

Vlaky premávajú bez zmeny.

Linka S50 (Bratislava hl.st. – Trnava)

Počas víkendu pribudnú tri páry osobných vlakov Bratislava – Leopoldov, čím vznikne od 6. hodiny do konca dennej premávky z Bratislavy resp. od 4:55 do 19:55 z Trnavy hodinový interval.

Posledných päť vlakov z Bratislavy bude odchádzať z Hlavnej stanice v 30. minútu (19:30 – 23:30), čím sa zjednotia odchody do rovnakej minúty.

Linka S55 (Bratislava-Nové Mesto – Trnava)

Zrušený bol posledný pár vlakov, a to Os 3835 (Bratislava-Nové Mesto 20:39 – Trnava 21:26) a Os 3832 (Trnava 20:25 – Bratislava-Nové Mesto 21:12).

Linka S60 (Bratislava hl. st. – Reca)

Vlaky kategórie REX budú zastavovať aj v železničnej stanici Ivanka pri Dunaji.

Vlak REX 1874 (Nové Zámky 05:54 – Bratislava hl.st. 07:08) bude premávať iba cez pracovné dni, pričom nebude premávať od 24.12.2020 do 6.1.2021.

Linka S65 (Bratislava-Petržalka – Senec)

Zrušený bol posledný pár vlakov, a to Os 4730 (Senec 19:05 – Bratislava-Nové Mesto 19:31) a Os 4743 (Bratislava-Nové Mesto 20:28 – Galanta 21:13)

Linka S70 (Bratislava hl.st. – Kvetoslavov)

Vlaky na linke začne prevádzkovať Železničná spoločnosť Slovensko namiesto Regiojetu. Cestovné lístky na trať predané Regiojetom do 12.12.2020, ktorých platnosť presahuje 13.12.2020, budú vo vlakoch ZSSK uznané.

Dva páry osobných vlakov cez víkend prestanú premávať, čím vzniká 2-hodinový interval medzi 8. hodinou až 12. hodinou z Bratislavy resp. medzi 11. až 15. hodinou z Kvetoslavova. Taktiež tieto páry vlakov nebudú premávať cez pracovné dni medzi 24. decembrom a 6. januárom.

Vlak REX 1775 (Bratislava hl.st. 17:13 – Komárno 19:07) bude zrušený, ako náhrada bude vlak Os 4339 (Bratislava hl.st. 17:05 – Komárno 19:14) v úseku Bratislava hl.st. – Dunajská Streda vedený denne a v úseku Dunajská Streda – Komárno bude premávať iba v pracovných dňoch (nepremáva 24.12. - 6.1.).

Vlak Os 4353 (Bratislava hl.st. 22:02 – Dunajská Streda 23:00) nebude pokračovať do Komárna.

Vlak Os 4340 (Kvetoslavov 17:50 – Bratislava hl.st. 18:28) bude zrušený.

Z dôvodu nasadenia iného typu vozidiel môžu byť na jednotlivých vlakoch mierne upravené jazdné doby.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Erasmus #76:
Pekne svinstvo. Cestujuci na trati BA - KN az dnes zistuju o co prisli.
Reakcia na: Ike #60:
"Žltý problém" zjavne spája ZSSK, ČD, aj ÖBB, a Brusel vyšetruje kartel z roku 2015:
Mail ČD na ÖBB „Byl bych velmi vděčný, kdybyste eliminovali alespoň RegioJet a pak se rozhodli, jestli předpokládaných 60 tisíc eur nabízených WGS je pro vás dost, nebo není.“
Odpoveď ÖBB: „Ahoj Radku, postaráme se, aby RegioJetu vagony prodány nebyly."
https://zdopravy.cz/seznamzpravy-ceskym-draham-hrozi-obri-pokuta-za-domlouvani-s-obb-chtely-odstavit-regiojet-od-nakupu-vozu-43835/
v tomto súhlasím s 810zssk... tiež som mal tú česť riešiť reklamácie ZSSK našťastie len 2x a stačilo mi... kvôli pár centom z lístka na lokálke sa na to môžem zďaleka vytoto 😁
Reakcia na: 810zssk #73:
Nie. Mal som na mysli všeobecnú reklamáciu - v jednom prípade šlo o zle vydaný lístok a v druhom o nefunkčnú klímu v 1. triede.
Reakcia na: Vladimír #72:
A bola to supergarancia? Ja som nejake kompenzácie riešil a nebol to nejak zložitý proces, ale nič čo by som bol ochotný absolvovať kvôli eurovému lístku do Miloslavova.
Reakcia na: 810zssk #68:
Ja som zatiaľ povestný formulár vypĺňal dvakrát. Trvalo to celé asi pol minúty, personál peniaze vrátil ihneď, bez akéhokoľvek reptania či spochybňovania a celé sme to vyriešili s úsmevom. Jeden prípad som riešil v ŽST Nitra a ďalší v ŽST Leopoldov.
Pravdou však je, že človek tento úkon asi vníma inak, keď záležitosť rieši so živým človekom pri okienku na stanici a inak keď mu potrebu vypísať formulár oznámi nejaký strohý email.
Reakcia na: 810zssk #68:
uff, tak to potom nie, jedine, keby sa clovek nudil a z recesie 😃
Reakcia na: 810zssk #68:
Raz som chcel od ZSSK kompenzáciu, to, čo mi odpovedali, akurát spôsobilo, že som do mojej protiodpovedi spotreboval všetky modré gumy, čo som mal v zásobe.
Reakcia na: martinah #66:
Však na Východe nič nie je, tak načo nejaké poschodové vlaky?
Reakcia na: martinah #66:
Hlavne už vidím ako ľudia vypĺňajú formuláre kvôli vráteniu 80 centov. To je ako keď Slovak Lines od ľudí pri reklamácií 30-centového preplatku pomaly chcel aby to podpísali krvou a potom sa hrdili že nemajú žiadne sťažnosti 😃
Reakcia na: Minko #65:
To možno, ale trochu pochybujem že sa to takto prepája. Ono by to podľa tejto logiky potom malo platiť aj na ostatné typy CL.

Ale teraz pozerám že o vrátenie treba pri supergarancií osobitne žiadať (tiež skvelé...), takže by cestujúci naozaj musel cielene podvádzať.

Bol som v tom že to je automatické ako u žltých gúm.
Reakcia na: Miro #62:
bude tam, predpokladam, lehota na vratenie, jedinu skusenost mam zatial len s vratenim u regiojet

pri tak castom meskani na tak frekventovanej trati to bude chciet asi aj posilu do reklamacneho oddelenia 😃

a toto cestujucich tiez urcite nepotesi, spominalo sa aj tu davnejsie

https://presov.korzar.sme.sk/c/22556464/zeleznice-stiahli-z-vychodneho-slovenska-vsetky-nove-supravy.html?ref=njct
Reakcia na: 810zssk #63:
ono tvoja teória zrejme počíta s tým, že sa preukážeš elektronickým lístkom elektronicky- určite však čítačka sprievodcu kontrolu lístku nezapíše do nejakého interného systému? 🤔 Potom by sa toto "miniklamstvo" dalo rýchlo odhaliť.
Reakcia na: martinah #61:
Nie je to môj výrok, ale - v podstate nemeškalo len to, čo bolo odrieknuté 😂
Reakcia na: martinah #61:
Tá supergarancia s tými podmienkami aké sú nastavené je inak ukážkou odtrhnutosti manažmentu ZSSK od reality. Mal to byť marketingový nástroj, ale zatiaľ sa zdá že tým ľudí akurát nasrdievajú.

Ale zas je to super vec, treba si vyhliadnúť ktorý ranný vlak najčastejšie meškáva, na ten si kupovať internetové lístky, potom cestovať ktorýmkoľvek neskorším vlakom ktorý človeku vyhovuje a voilá, cestuješ za polovicu. Medzitým ľuďom ktorí naozaj išli tým zmeškaným vlakom bude vysvetlené že nemajú Správny Lístok, takže majú smolu 😀
Reakcia na: martinah #61:
A vrátila?
"Na problémy upozornila Desana Mertinková zo Železničnej revue. Podľa jej slov s prípustnou päťminútovou toleranciou jazdila v nedeľu načas len necelá tretina vlakov. "Všetky vlaky meškali dovedna 430 minút, každý v priemere necelých 14 minút. Viac ako 14 minút meškalo 10 vlakov. Rekordérom bol vlak vypravený o 7.05 h z Hlavnej stanice v Bratislave. Jeho jazda do Dunajskej Stredy mala trvať 66 minút. Predĺžila sa však o 67 minút, teda na dvojnásobok," podotkla s tým, že časti cestujúcich by tak ZSSK mala vrátiť polovicu cestovného v rámci tzv. Supergarancie."

zdroj: https://www.cas.sk/clanok/1064609/rozpacity-prvy-den-noveho-dopravcu-na-trati-bratislava-komarno-takto-to-dopadnut-nemalo/
Reakcia na: S499.1023 #59:
Keď som za ministerstvo bol na jednom rokovaní na BMVIT a bolo to v časoch, kedy do Rakúska začal jazdiť RJ, tak zamestnanci ministerstva a OeBB radi spomínali termín "yellow problem" 😂 Pamätám si na začiatok príhovoru jedného vedúceho, ktorý bol v duchu "As you've probably noticed, we've recently got the yellow problem". Takže tie spoločné železničiarske gény tam niekde budú 😂
Reakcia na: BMko #56:
ÖBB nemôžu RJ ani cítiť, pretože im začal do ich výsostného územia jazdiť s vozmi, ktoeré mu oni predali. Oni také ÖBB sú tiež modré gumy ako každé iné, len v civilizovanejšej forme.
Reakcia na: BMko #56:
RJ by sa dohodol s OBB, ale štát by RJ náklady na 2016 a Cityshuttle nezaplatil.
ZSSK si to požičalo od OBB, zmluvu utajilo, teraz sa tvária, že sú lacnejší ako RJ, ale zaplatia to cez úvery, ktoré si potom dajú do ekonomicky oprávnených nákladov a zo štátu potom vytiahnu peniaze na úvery.