Zmeny v cestovných poriadkoch regionálnych vlakov IDS BK (od 13.12.2020)

Celoštátna zmena grafikonu vlakovej dopravy ovplyvní aj regionálne vlaky v okolí Bratislavy.

V rámci decembrových celoštátnych zmien v cestovných poriadkoch sa od 13. decembra 2020 mení aj grafikon vlakovej dopravy. Prinášame preto stručný prehľad zmien na jednotlivých vlakových linkách, ktoré sú zaradené do Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji (IDS BK). Cestovné poriadky liniek S8 S20 S50 S55 S60 S65 a S70 si od 13. decembra môžete pozrieť aj na stránkach imhd.sk. Plánovač cesty tak už bude ponúkať vyhľadanie spojení v rámci celého IDS BK.

Linka S8 (Bratislava-Petržalka – Rusovce)

Vlaky premávajú bez zmeny.

Linka S20 (Bratislava hl. st. – Sekule)

Vlaky premávajú bez zmeny.

Linka S50 (Bratislava hl.st. – Trnava)

Počas víkendu pribudnú tri páry osobných vlakov Bratislava – Leopoldov, čím vznikne od 6. hodiny do konca dennej premávky z Bratislavy resp. od 4:55 do 19:55 z Trnavy hodinový interval.

Posledných päť vlakov z Bratislavy bude odchádzať z Hlavnej stanice v 30. minútu (19:30 – 23:30), čím sa zjednotia odchody do rovnakej minúty.

Linka S55 (Bratislava-Nové Mesto – Trnava)

Zrušený bol posledný pár vlakov, a to Os 3835 (Bratislava-Nové Mesto 20:39 – Trnava 21:26) a Os 3832 (Trnava 20:25 – Bratislava-Nové Mesto 21:12).

Linka S60 (Bratislava hl. st. – Reca)

Vlaky kategórie REX budú zastavovať aj v železničnej stanici Ivanka pri Dunaji.

Vlak REX 1874 (Nové Zámky 05:54 – Bratislava hl.st. 07:08) bude premávať iba cez pracovné dni, pričom nebude premávať od 24.12.2020 do 6.1.2021.

Linka S65 (Bratislava-Petržalka – Senec)

Zrušený bol posledný pár vlakov, a to Os 4730 (Senec 19:05 – Bratislava-Nové Mesto 19:31) a Os 4743 (Bratislava-Nové Mesto 20:28 – Galanta 21:13)

Linka S70 (Bratislava hl.st. – Kvetoslavov)

Vlaky na linke začne prevádzkovať Železničná spoločnosť Slovensko namiesto Regiojetu. Cestovné lístky na trať predané Regiojetom do 12.12.2020, ktorých platnosť presahuje 13.12.2020, budú vo vlakoch ZSSK uznané.

Dva páry osobných vlakov cez víkend prestanú premávať, čím vzniká 2-hodinový interval medzi 8. hodinou až 12. hodinou z Bratislavy resp. medzi 11. až 15. hodinou z Kvetoslavova. Taktiež tieto páry vlakov nebudú premávať cez pracovné dni medzi 24. decembrom a 6. januárom.

Vlak REX 1775 (Bratislava hl.st. 17:13 – Komárno 19:07) bude zrušený, ako náhrada bude vlak Os 4339 (Bratislava hl.st. 17:05 – Komárno 19:14) v úseku Bratislava hl.st. – Dunajská Streda vedený denne a v úseku Dunajská Streda – Komárno bude premávať iba v pracovných dňoch (nepremáva 24.12. - 6.1.).

Vlak Os 4353 (Bratislava hl.st. 22:02 – Dunajská Streda 23:00) nebude pokračovať do Komárna.

Vlak Os 4340 (Kvetoslavov 17:50 – Bratislava hl.st. 18:28) bude zrušený.

Z dôvodu nasadenia iného typu vozidiel môžu byť na jednotlivých vlakoch mierne upravené jazdné doby.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Erasmus #76:
Pekne svinstvo. Cestujuci na trati BA - KN az dnes zistuju o co prisli.
Reakcia na: Ike #60:
"Žltý problém" zjavne spája ZSSK, ČD, aj ÖBB, a Brusel vyšetruje kartel z roku 2015:
Mail ČD na ÖBB „Byl bych velmi vděčný, kdybyste eliminovali alespoň RegioJet a pak se rozhodli, jestli předpokládaných 60 tisíc eur nabízených WGS je pro vás dost, nebo není.“
Odpoveď ÖBB: „Ahoj Radku, postaráme se, aby RegioJetu vagony prodány nebyly."
https://zdopravy.cz/seznamzpravy-ceskym-draham-hrozi-obri-pokuta-za-domlouvani-s-obb-chtely-odstavit-regiojet-od-nakupu-vozu-43835/
v tomto súhlasím s 810zssk... tiež som mal tú česť riešiť reklamácie ZSSK našťastie len 2x a stačilo mi... kvôli pár centom z lístka na lokálke sa na to môžem zďaleka vytoto 😁
Reakcia na: 810zssk #73:
Nie. Mal som na mysli všeobecnú reklamáciu - v jednom prípade šlo o zle vydaný lístok a v druhom o nefunkčnú klímu v 1. triede.
Reakcia na: Vladimír #72:
A bola to supergarancia? Ja som nejake kompenzácie riešil a nebol to nejak zložitý proces, ale nič čo by som bol ochotný absolvovať kvôli eurovému lístku do Miloslavova.
Reakcia na: 810zssk #68:
Ja som zatiaľ povestný formulár vypĺňal dvakrát. Trvalo to celé asi pol minúty, personál peniaze vrátil ihneď, bez akéhokoľvek reptania či spochybňovania a celé sme to vyriešili s úsmevom. Jeden prípad som riešil v ŽST Nitra a ďalší v ŽST Leopoldov.
Pravdou však je, že človek tento úkon asi vníma inak, keď záležitosť rieši so živým človekom pri okienku na stanici a inak keď mu potrebu vypísať formulár oznámi nejaký strohý email.
Reakcia na: 810zssk #68:
uff, tak to potom nie, jedine, keby sa clovek nudil a z recesie 😃
Reakcia na: 810zssk #68:
Raz som chcel od ZSSK kompenzáciu, to, čo mi odpovedali, akurát spôsobilo, že som do mojej protiodpovedi spotreboval všetky modré gumy, čo som mal v zásobe.
Reakcia na: martinah #66:
Však na Východe nič nie je, tak načo nejaké poschodové vlaky?
Reakcia na: martinah #66:
Hlavne už vidím ako ľudia vypĺňajú formuláre kvôli vráteniu 80 centov. To je ako keď Slovak Lines od ľudí pri reklamácií 30-centového preplatku pomaly chcel aby to podpísali krvou a potom sa hrdili že nemajú žiadne sťažnosti 😃
Reakcia na: Minko #65:
To možno, ale trochu pochybujem že sa to takto prepája. Ono by to podľa tejto logiky potom malo platiť aj na ostatné typy CL.

Ale teraz pozerám že o vrátenie treba pri supergarancií osobitne žiadať (tiež skvelé...), takže by cestujúci naozaj musel cielene podvádzať.

Bol som v tom že to je automatické ako u žltých gúm.
Reakcia na: Miro #62:
bude tam, predpokladam, lehota na vratenie, jedinu skusenost mam zatial len s vratenim u regiojet

pri tak castom meskani na tak frekventovanej trati to bude chciet asi aj posilu do reklamacneho oddelenia 😃

a toto cestujucich tiez urcite nepotesi, spominalo sa aj tu davnejsie

https://presov.korzar.sme.sk/c/22556464/zeleznice-stiahli-z-vychodneho-slovenska-vsetky-nove-supravy.html?ref=njct
Reakcia na: 810zssk #63:
ono tvoja teória zrejme počíta s tým, že sa preukážeš elektronickým lístkom elektronicky- určite však čítačka sprievodcu kontrolu lístku nezapíše do nejakého interného systému? 🤔 Potom by sa toto "miniklamstvo" dalo rýchlo odhaliť.
Reakcia na: martinah #61:
Nie je to môj výrok, ale - v podstate nemeškalo len to, čo bolo odrieknuté 😂
Reakcia na: martinah #61:
Tá supergarancia s tými podmienkami aké sú nastavené je inak ukážkou odtrhnutosti manažmentu ZSSK od reality. Mal to byť marketingový nástroj, ale zatiaľ sa zdá že tým ľudí akurát nasrdievajú.

Ale zas je to super vec, treba si vyhliadnúť ktorý ranný vlak najčastejšie meškáva, na ten si kupovať internetové lístky, potom cestovať ktorýmkoľvek neskorším vlakom ktorý človeku vyhovuje a voilá, cestuješ za polovicu. Medzitým ľuďom ktorí naozaj išli tým zmeškaným vlakom bude vysvetlené že nemajú Správny Lístok, takže majú smolu 😀
Reakcia na: martinah #61:
A vrátila?
"Na problémy upozornila Desana Mertinková zo Železničnej revue. Podľa jej slov s prípustnou päťminútovou toleranciou jazdila v nedeľu načas len necelá tretina vlakov. "Všetky vlaky meškali dovedna 430 minút, každý v priemere necelých 14 minút. Viac ako 14 minút meškalo 10 vlakov. Rekordérom bol vlak vypravený o 7.05 h z Hlavnej stanice v Bratislave. Jeho jazda do Dunajskej Stredy mala trvať 66 minút. Predĺžila sa však o 67 minút, teda na dvojnásobok," podotkla s tým, že časti cestujúcich by tak ZSSK mala vrátiť polovicu cestovného v rámci tzv. Supergarancie."

zdroj: https://www.cas.sk/clanok/1064609/rozpacity-prvy-den-noveho-dopravcu-na-trati-bratislava-komarno-takto-to-dopadnut-nemalo/
Reakcia na: S499.1023 #59:
Keď som za ministerstvo bol na jednom rokovaní na BMVIT a bolo to v časoch, kedy do Rakúska začal jazdiť RJ, tak zamestnanci ministerstva a OeBB radi spomínali termín "yellow problem" 😂 Pamätám si na začiatok príhovoru jedného vedúceho, ktorý bol v duchu "As you've probably noticed, we've recently got the yellow problem". Takže tie spoločné železničiarske gény tam niekde budú 😂
Reakcia na: BMko #56:
ÖBB nemôžu RJ ani cítiť, pretože im začal do ich výsostného územia jazdiť s vozmi, ktoeré mu oni predali. Oni také ÖBB sú tiež modré gumy ako každé iné, len v civilizovanejšej forme.
Reakcia na: BMko #56:
RJ by sa dohodol s OBB, ale štát by RJ náklady na 2016 a Cityshuttle nezaplatil.
ZSSK si to požičalo od OBB, zmluvu utajilo, teraz sa tvária, že sú lacnejší ako RJ, ale zaplatia to cez úvery, ktoré si potom dajú do ekonomicky oprávnených nákladov a zo štátu potom vytiahnu peniaze na úvery.
Reakcia na: S499.1023 #53:
To bol severo-severnejsi balkan.... Ale hlupe mozgove bunky boli primrznutejsie 😛
Reakcia na: ufo #54:
RJ sa mohol skusit tiez dojednat s OBB, pokial to nebolo uz ovsem predom dohodnute. RJ neako osobne nemusim ale spravilo zasluznu vec, donutilo aspon ZSSK zacat rozmyslat prozakaznickejsie ( zlepsenie v promile) zmyslanie zamestnancov v tvrdej vacsine ale ide uz podla spominanych zauzivanych dogiem a to je cela chyba, preco to nefunguje tak ako by to malo. Dnes napriklad jazdim podla noveho grafikonu a podla noveho obehu a konecne vidim pokrok v pouziti vlakov, kde sa eliminovali zbytocne prestoje suprav.
Reakcia na: ufo #54:
Dnes už je niekto uvažujúci na dispečingu ZSSK, 50 minút zmeškaný 4318 sa v DS premenil na načas idúci 4320 a pred ním bol z DS operatívne vypravený násled 4318, ale aj tak mal 22 minút. Ale aspoň niečo.
Reakcia na: BMko #52:
Len RJ nemal s čím jazdiť, osobne si neviem predstaviť leto na juhu Slovenska v 628 a poschoďákoch exDB - všetko plné okná a bez klímy. To sú tie Cityshuttle so spúšťacími oknami spasenie na 35 stupňové teploty.
Ale že ZSSK totálne nezvláda (tak ako inde) dispečerské riadenie, pritom tam majú ďaleko väčšie rezervy v obehoch na operatívne zmeny, čím by redukovali meškania, je ďalšia vec.
Reakcia na: BMko #52:
Hej, ale to sú osobné skúsenosti z civilizovaných krajín, nie zo severného Balkánu.
Reakcia na: S499.1023 #14:
Ono z osobnych skusenosti, vzdy sa nechal jazdit dopravca pokial nebol vysutazeny korektne novy. V ZSSK si manazment mysli, ze urobia zazrak na tejto trati ( oni ho spravia, dostanu spat ludi do aut, tak ako v inych regionoch nam ubudla verejnost kvoli hlupostiam, ktore len na papieroch su fajn).
Dnes posledný Os z Komárna do Bratislavy na odjazde +30 pre nedostatok súprav. Čakalo sa na Sv z Dunajskej Stredy.
Aby sme len nekritizovali... Konečne sme v 21. storočí a môžeme kúpiť lístok na vlak do KN cez internet (v RJ nebolo možné ani toto).
Reakcia na: 3pa3ck3 #46:
Lokomotív, riadiacich vozňov a poschodových kráv je dostatok. Dôvody pre elektrizáciu nemajú nič spoločné s osobkou a ležia v Dunaszerdahely.
Reakcia na: 3pa3ck3 #46:
https://bahnbilder.warumdenn.net/3435.htm ?
Elektrifikácia skôr ako za 10 rokov nebude.
Reakcia na: S499.1023 #44:
Čo tu bolo prezentované, tak hlavným dôvodom pre elektrifikáciu je to, že na trhu nie sú poschodové dieselové jednotky, a teda je problém zabezpečiť potrebnú kapacitu na tejto trati bez natiahnutia drôtov.
Ja som doteraz túto obmenu dopravcov na trati do Komárna moc nesledoval, ale po pozretí aktuálnych meškaní, cestovného poriadku a správ z médií musím uznať, že jediná železnica ktorá ako tak na Slovensku fungovala - RJ zanikla. To je celé úplne zle, cestovný poriadok s tisíc výnimkami, meškania do nebies volajúce, nie ďakujem, radšej volím auto. 👍
Reakcia na: SUNSPINX #37:
http://dyxoft.cz/dXProgz/DFCD_add.html
Odporúčam záložku "elektrizační dogmata" .
Reakcia na: TeBeCe #31:
Keď toto pred rokom v ČR predvádzala Arriva, tak šotosudcovia žiadali okamžité odobratie licencie za neschopnosť 😃.
Reakcia na: Solider #28:
Úplne presne Ti to popísali Ufo a Zlošuk. Ten Tvoj popis zodpovedá modorgumnému popisu alternatívnej skutočnosti v paralelnom vesmíre. A to Jančuru nijako neobľubujem, pretože na rozdiel od väčšiny šototeoretikov s ním mám reálne obchodné vzťahy.
Reakcia na: ufo #27:
Hej. Zadanie "skočte do Pokusu a kúpte tam obratom zo desať nízkopodlažných, klimatizovaných veľkokapacitných motorákov" bolo evidentne nesplniteľné.
Reakcia na: Martin Fundárek #35:
Tak by si ho mohol opäť prenajať za porovnateľných podmienok ako doteraz. Na dva roky neviem, či by vôbec zohnal ale ak áno, tak podstatne drahšie. A to Doležal striktne odmietal. Pre teoretikov: Náš holding má stabilne okrem 50 vlastných HKV ex HDV (moderných, bangladéšky nepočítam) aj okolo dvadsiatky prenajatých a okrem Beacon Railu a CZ Loko sme už spolupracovali so všetkými leasingovkami na európskom trhu. A tieto prenájmy sú v mojej gescii, takže si dovolím tvrdiť, že o situácii mám prehľad.
Reakcia na: TeBeCe #34:
Pokazila sa 840 na zhlaví v DS tak nešťastne, že zablokovala celú trať. A jedna 840 mala problémy už včera, ale nakoniec sa ju podarilo opraviť na trati.
Reakcia na: Martin Fundárek #35:
Keď máš garantovanú objednávku na 10 rokov, môžeš si bez rizika prenajať vozy na 10 rokov a teda za podstatne výhodnejších podmienok ako keby si si to prenajímal na dva roky. Samozrejme ak by si to MDV zaplatilo, dajú sa zohnať nové vozy aj na dva roky, len tá jednotková cena podstatne stúpne a to sa MDV nepáčilo.

Za zmienku tiež stojí že fantasmagórie ministerstva nebol dobrovoľne ochotný naplniť nikto, preto to museli nasilu vnútiť svojmu náhodnému dopravcovi (ktorý to inak nechcel tiež).
Neviem preco vsetci maju tendenciu poslednu dobu nadavat na ZSSK. Podla mna sa kvalita za posledne roky velmi zvysila, neviem ako inde, ale v BA a okoli su vlaky vacsinou klimatizovane, a ak nie, tak je to kvoli tomu, ze kazdu hodinu vypravuju x spojov. Kazdopadne problem na trati BA-KN by som daval skor za vinu statu resp. ZSR, ze nie je schopne elektrifikovat tento usek a postavit dalsiu kolaj
Reakcia na: Martin Fundárek #35:
Ak by dostal zakázku na 10 rokov, tak mu prenajme vozový park niekto iný za ± rovnakú cenu (+ inflácia a tieto veci) ako počas minulého kontraktu.

Postupoval tak aj Leo Express (Linty) alebo Arriva (Desirá po RJ).

Ekvivalent ako s električenkou. Pokiaľ sa zaviažeš len na 7 dní, tak v prepočte na deň sú náklady oveľa vyššie ako pri 365 dňovej električenke.
Reakcia na: S499.1023 #14:
Mám tomu rozumieť tak, že Regiojet nemohol jazdiť dva roky so súčasným vozidlovým parkom, lebo ho musel vrátiť, ale keby dostal zákazku na 10 rokov zasa bez súťaže, tak by ten súčasný vozidlový park vrátiť nemusel? Alebo ako je to teda?
Reakcia na: Trammat #33:
Ten moderny rakusky rusen?
Reakcia na: TeBeCe #31:
Pokazil sa rušeň na jednokoľajnom úseku.
Reakcia na: N/A #5:
To je pravda, Rexy do Viedne by som označil ako S25 nech tam je poriadok
Aktualne podla mapa.zsr.sk meskania vsetkych vlakov na trati do komarna od 23 do 80 minut 😁
Reakcia na: Solider #28:
628 sa vytiahli lebo MDV žiadalo navýšiť kapacitu a nebolo ochotné za realistických podmienok zaplatiť nič iné.
Reakcia na: Solider #28:
RJ mal od začiatku v zmluve s Alphatrains, že môže dôjsť k výmene časti Talentov za iné vozidlá - došli teda Desirá. Ďalej sa počty Talentov a Desír okrem nehôd nemenili. To že došli 628, klasiky, poschoďáky, bolo z dôvodu navýšenia kapacity vlakov (zdvojené súpravy), lebo sa zvýšil počet cestujúcich.
ZSSK tiež neprišla k 10 ročnej zmluve súťažou.
Reakcia na: S499.1023 #26:
Veď to je tiež pravda. Ja len nevidím dôvod na glorifikovanie Jančuráka. K zmluve sa dostali napriamo bez súťaže, na základe pofidérnych dohôd s nominantmi a predstaviteľmi KDH. Kde sa potom podeli všetky tie Talenty a Desirá, na ktorých si vybudovali svoju kampaň o triedu lepšieho dopravcu? Aby potom z Nemecka vytiahli zo žihľavy nejaké rozpadnuté 628?
Reakcia na: S499.1023 #23:
Aj teraz bolo zadanie klimatizácia a nízkopodlažnosť a prihlásili sa s 0% klimatizovanými vozidlami a 0% nízkopodlažnými vozidlami. Na GVD 2023 prenajať niečo také už je tiež neskoro teraz, nie to ešte kým prebehne opakovaná súťaž, jedine, že by im niekto niečo také vyrobil dovtedy.
Reakcia na: Solider #25:
Nastupuješ u ZSSK? Vozopark Zločineckej sa rozpadáva kontinuálne už niekoľko desaťročí bez ohľadu na zriadenie.
Reakcia na: Jak44 #11:
Ten vozový park sa RJ rozpadal už dávno predtým, než bolo jasné, či bude jazdiť RJ ďalej alebo nebude. Takže ja osobne by som im neveril, že by to dokázali zabezpečiť. Ono ten gangsterský kapitalizmus 90. rokov nie je úplne dokonalý.
Reakcia na: kecho #22:
Jaj, takže vlastne náhodné schopnosti, ako u súdruha exexprezidenta 😛 .
Reakcia na: ufo #16:
Predpokladám, že RJ sa prihlási s takými vozidlami, aké bude požadovať zadanie, nebude dávať nič navyše zadarmo.
Reakcia na: S499.1023 #12:
U “nahodneho popravcu”? 😃
Reakcia na: Trammat #20:
Tak to je škoda, že MinDop asi nenapadlo/nevadilo, že s príchodom ZSSK tam poklesne kvalita ešte viac, ako keby tam nechali súkromný RegioJet.
Reakcia na: Urbanway 2423 #19:
Pretože keď teda MinDop odmietlo RJ so 628 bez klímy, tak nezostal nikto iný, kto by to bez vyšších finančných nárokov aspoň teoreticky dokázal odjazdiť. A aj keď ZSSK ako taká je voči sebe už v poslednom čase celkom kritická, tak MinDop stále razí stratégiu, že jediný správny dopravca je ten národný.
Reakcia na: Trammat #18:
Tak nerozumiem, prečo to potom silou-mocou natlačili ZSSK? Síce tam budú aj klimatizované vagóny, ale stojí to za cenu 2-hodinového intervalu v sedle?
Reakcia na: Urbanway 2423 #15:
No pozor, ZSSK to jazdiť nechcelo a niekoľkokrát to dalo MinDop jasne vedieť, ale situácia sa dostala do takého štádia, že buď by MinDop vybralo na dva roky ZSSK, ktoré to jazdiť nechce, alebo by tam od včera nejazdilo vôbec nič.
A aspoň jeden vagón v takmer každej súprave (výnimkou je jeden Bdtmee obrat v PD) klimatizovaný je stále viac ako 0% klimatizovaných vozov. A zrovna Bdteer väčšinou klímuje dobre, ako je to u 840, to netuším.
Reakcia na: ufo #16:
Tak ak bude požiadavka na klímu, tak by sa ani nemohol prihlásiť so 628 bez klímy.
Reakcia na: S499.1023 #14:
Dúfam, že sa RJ opäť prihlási do súťaže, ale zároveň dúfam, že ani s jedným z týchto vozidiel. (628 - žiadna klíma a plné okná, v lete peklo a IC4 - málo dverí, to je tak na diaľkovú dopravu a ich spoľahlivosť so slovenskou údržbou by asi znamenala, že by bežne nejazdil žiadny).
Reakcia na: Jak44 #11:
A tak si radšej MinDop objednalo staré vlaky za podobnú cenu, ale od "národného dopravcu" a znížilo kvalitu inde, len aby ich nevydieral ten zlý RegioJet, ktorý im tam priviedol nových cestujúcich, logika ako vyšitá. Len aby im tam zase neklesol drasticky dopyt...
Reakcia na: Jak44 #11:
Ešte trocha inak:
1) Na dva roky so 628.
2) Na desať rokov so súčasným parkom a postupne s IC4 ex-DSB.
Reakcia na: 3pa3ck3 #9:
Tam sa skôr jedná o nemiestne zjednodušujúce vyjadrenie hovorcu pre laickú verejnosť a predpokladám, že sa jednalo o vystrelenie "guničky" zo záklopky ZB.
no a u Teba sa tiež jedná o nemiestne zjednodušujúce vyjadrenie ohľadom záchrannej brzdy. RegioJet nič neodmietol, RegioJet uviedol modré gumy z MinDop do reality (ktorá by bola cca. rovnaká ako je teraz so ZSSK) ale modrým gumám to nestačilo, resp. to bola vítaná príležitť na splnenie odkazu kapitána Andreja "tie žlté vlaky musia ísť preč".
Motorák proste nie je auto v požičovni, že "proste je" a leasingovky ich majú plné dvory aj s klimatizíciou na krátkodobé prenájmy.
Reakcia na: kecho #7:
Chcel si povedať národné schopnosti, nie 😋 ?
Reakcia na: MatejBA #10:
Hej, RJ povedal, že rád bude jazdiť aj nasledujúce 2 roky a navrhol 2 varianty:
- buď iba s 628 za súčasných podmienok (čo MinDop odmietlo).
- s nízkopodlažnými a klimatizovanými vlakmi, ale za sumu, aby sa to na 2 roky oplatilo (čo MinDop odmietlo).
Reakcia na: 3pa3ck3 #9:
Nebol tam skor problem, ze MinDop chcelo po RegioJete nove vlaky na 2 roky bez nahrady?
Reakcia na: martinah #8:
Tak ono aj nasadenie ZSSK na túto trať je svojím spôsobom záchranná brzda, keďže inak by tam zrejme teraz nejazdilo nič (neprebehla súťaž s úspešným koncom a Regiojet odmietol pokračovať s dvojročným predĺžením zmluvy).

Inak otázka na odborníkov (napr. Laminátku): Pretrhnutie hadičky je v takomto prípade bežná vec?
viem, ze cestujucich to urcite nepotesilo, ale je to svojim sposobom poeticke

"V posledný deň prevádzky dopravcu RegioJet na železničnej trati medzi Bratislavou a Komárnom (v sobotu 12. decembra), zatiahol jeden z cestujúcich vo vlaku záchrannú brzdu. "

zdroj: https://www.cas.sk/clanok/1063348/incident-pocas-posledneho-dna-regiojetu-na-trase-bratislava-komarno-cestujuci-narobil-velke-problemy/
Reakcia na: TeBeCe #6:
Snad nespochybnujes odborne schopnosti “narodneho dopravcu”... 🙂
Už dva vlaky ZSSK meškali počas prvého dňa návratu na trať Bratislava – Komárno
https://e.dennikn.sk/minuta/2185702 😁
Reakcia na: M@trixX #2:
W-Petržalka zas budú REX6 (a aby toho chaosu nebolo málo, jeden pár je označený S60).

Zjednotenie označovania by sa zišlo ako soľ, no na začiatok by bolo dobré spraviť aspoň poriadok na území IDSBK - je trocha absurdné, že taká S20 sa skladá z dvoch zväzkov (S20A a S20B), pričom S20A sa následne delí na REXy a osobné vlaky (kde zas existuje pásmová prevádzka s 2 variantmi trás)...
Reakcia na: M@trixX #2:
Mozno ich potiahnu az do Rajky, kde je S8 🙂
Reakcia na: hroch #1:
...a zaroven nove regionalne busy zmizli 😃
ÖBB bude volat vlaky Ba-Marchegg-W "REX8". Skoda ze sa to nejako nezosynchronizovalo.
Velke jupi za vlakove spoje vo vyhladavaci!