Úprava premávky linky 58 - ZRUŠENÉ

Autobus bude zachádzať aj k ZŠ Odborárska.

Od 9. februára 2021 bude linka 58 premávať podľa cestovného poriadku platného pre pracovný deň školského roka. Vykonávané teda budú aj spoje premávajúce k ZŠ Odborárska.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: HORVI #21:
No neviem, ak by som tu v pondelok tento oznam nenašiel, tak by som predpokladal, že zmena platí tak, ako bolo vopred oznámené, nie že je zrušená.
Reakcia na: Urbanway 2423 #20:
Alebo by mohli celý príspevok vymazať.
Reakcia na: HORVI #19:
Podľa mňa je jasnejšie, keď je to preškrtnuté, keď aj v nadpise je "ZRUŠENÉ." Nejaká veta typu "Aktualizácia (dátum): (dôvod) bude linka 58 naďalej premávať podľa CP pre prázdniny." by tu ale mohla byť. 🙂
Všetko už je zrušené, keďže deti v Bratislave nejdú do škôl. Považujme túto tému za uzatvorenú.

PS: Ale mohli aspoň nechať článok na stránke a všetko prepísať, aby sa na "Vzhľadom na rozhodnutie Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy, že sa deti v Bratislave do škôl nevrátia, nebude ani linka 58 premávať ku ZŠ Odborárska." To by stačilo a nie všetko prečiarknúť, je to vizuálne nepekné a podobne.
Reakcia na: kubo2126 #17:
V príspevku #14 v strednej časti píšem, ako by sa dali prestávky vyriešiť, CP by sa samozrejme musel celý prerobiť. 🙂
Reakcia na: Urbanway 2423 #16:
Ja som písal obsadenie cestujúcich smerom na Technickú, čiže z Rádiovej po Technickú sú tak traja😃. Nápad priebežnej konečnej by bol podľa mňa super, len potom by sa musel úplne prerobiť CP, keďže na Technickej čerpá dlhú pauzu. Hej, ako píšeš, 58 nie je medzi prioritami a skôr som mal pocit, že na nej cestujúcich iba ubúda v dôsledku aktuálnej situácie 😃
Reakcia na: kubo2126 #15:
Mňa skôr zaujímal počet potenciálnych cestujúcich medzi Rádiovou a Studenou. Z mojich skúseností tiež jazdí na Technickú minimum cestujúcich a preto by som prípadné predĺženie na Studenú najprv otestoval cez špičku a až potom ju buď posilnil, alebo ju skrátil do naspäť do súčasnej trasy.

V jednosmernej obsluhe Technickej osobne až taký problém nevidím, keďže cesta by sa predĺžila o 4 minúty (Studená by bola iba priebežná konečná), čo je podľa mňa celkom akceptovateľné, za cenu zavedenia obsluhy novej oblasti.

Obsluhu tejto oblasti (ulice Krajná, Stredná a Bočná) by podľa mňa mohlo zlepšiť aj zavedenie zastávky pre 63 a 96 niekde v týchto miestach: https://goo.gl/maps/w1GvPXVc8y1tQ2A4A , pretože v súčasnosti zabezpečuje jedinú obsluhu tejto (celkom veľkej) oblasti iba 58 s netaktovým CP. Toto riešenie by podľa mňa bolo v súčasnosti najjednoduchšie a asi aj najreálnejšie.
Reakcia na: Urbanway 2423 #14:
Akože, nebol by to zlý nápad, ale potom by sme museli zmeniť konečnú na Studenú, a Technická by bola obsluhovaná iba jednosmerne, čo by nemalo moc zmysel, pretože skôr je využívaná smerom zo STN N. Mesto ako z Technickej. Obsadenie je tak do 6-7 cestujúcich, a najviac je na Mierovej kolónii, vyprázdni sa to na Rádiovej a potom z Rádiovej pokračujú maximálne traja. Samozrejme, to som ešte hovoril stav pred koronakrízou, lebo som chodieval 58-čkou.😃 Ako, nebol by to zlý nápad, len problém by bol už potom pri konečnej...
Reakcia na: Trolley #12:
Nie som si úplne istý, či by sme to vyjazdili s jedným vozom, ale ak by sa jazdilo iba v špičke, tak možno áno.

58 jazdí každých 40 minút. Trasa zo ŽST NM na Studenú (cez Krajnú (Bočná a Technická by sa vynechali), prejazd by mal byť možný aj s EBN 8 ) by trvala cca 12 minút, cesta späť cca 13 minút (po Studenej, závlekom cez Technickú), to je spolu 25 minút. Tým pádom by boli prestávky na ŽST NM 15-minútové, čo by postačovalo (dve 15-minútové prestávky sa rovnajú 30-minútovej BP). Na Krajnej a Studenej (aspoň po Technikcú) by buď mohla byť zóna stop, alebo nejaké nové 2-3 zastávky.

Ak by sme ale chceli zaviesť normálny (30-minútový interval) a zrušiť rôzne nepravidelnosti v CP kvôli zachádzkam k ZŠ Odborárska, tak by už bolo nutné nasadiť aj ďalší voz a bohužiaľ si nemyslím, že 58 patrí medzi top priority DPB, takže by som s tým (zatiaľ) nepočítal. Čo sa premávky mimo špičky týka, tak si netrúfam odhadovať, koľko ľudí by ju využilo, takže najprv by som ju skúšobne zaviedol iba v špičke a uvidelo by sa.

Reakcia na: Trolley #12:
Ako by sa dala predĺžiť na Studenú?
🤔 😃
Reakcia na: Urbanway 2423 #11:
A čo tomu bráni? A trvalé predĺženie na Studenú by nešlo?
Reakcia na: Trolley #10:
Ten jeden školský spoj by sa dal zrealizovať, len je otázne, či by tá trasa nebola pre cestujúcich mätúca a koľko ľudí by ju reálne využilo.
Reakcia na: Urbanway 2423 #9:
A je problém to zrealizovať?
Reakcia na: Trolley #8:
Podľa mňa by to bolo zbytočné, keďže by išlo iba o jeden spoj denne v "zvláštnej" trase. Zmysel by to podľa mňa malo, keby 58 trvalo jazdila na Studenú a na Krajnej a Bočnej by bola zóna stop.

Š11 poobede nejazdí.
Reakcia na: Urbanway 2423 #7:
To mohli dať do CP L58 poznámku z Technickej pokračuje na Studenú a opačne by tento spoj bol vedený už od Studenej s poznámkou ide cez zastávky Pri zvonici a Bulharská..

Poobede už Š11 nejazdí?
Reakcia na: Trolley #6:
Presne tak.
Reakcia na: Urbanway 2423 #5:
Tak to by mohol byť vedený ako L58 s tou poznámkou.

Čiže ráno ide L58 na Technickú, odtiaľ naprázdno na Studenú a späť ako Š11?
Reakcia na: Trolley #4:
Studená - Bočná - doľava na Galvaniho - doprava na Bulharskú
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
A ten Š11 má vlastne akú trasu?
Reakcia na: 810zssk #2:
Je DPB dopravcom v Integrovanom dopravnom systéme? Je.

Tak prečo by mali byť zrovna cestujúcim DPB odopierané možnosti jazdiť linkami s neprehľadným netaktovým cestovným poriadkom s nepravidelnými odchodmi a nejednoznačne stanovenými zastávkami?

Kvôli tomu IDS BK vznikol, kvôli tomu mamé koordinátora – nie? 😎