Zmodernizovaná Karlovesko-dúbravská radiála bola otestovaná

Električky do Karlovej Vsi a Dúbravky majú začať opäť premávať od 26. októbra 2020.

V pondelok 19. októbra 2020 boli na zmodernizovanej Karlovesko-dúbravskej radiále vykonané prvé skúšky električkami. Najskôr celý zmodernizovaný úsek od tunela do Dúbravky prešla meracia električka T3 #8437, ktorou sa skontrolovalo nové trolejové vedenie. Následne boli v úseku tunel - Riviéra vykonané skúšky aj dvoma obojsmernými električkami Škoda 30T, ktoré otestovali funkčnosť riadenia výhybiek pri odstavnej koľaji za zastávkou Riviéra.

Doplnené: V stredu 21. októbra 2020 bola vykonaná aj technicko-bezpečnostná skúška zmodernizovanej trate.

Obnoveniu premávky liniek 4 a 9 do Karlovej Vsi a Dúbravky by už nemalo nič brániť. Magistrát na sociálnej sieti opätovne informoval, že premávka bude spustená 26. októbra 2020, ako to už avizoval v priebehu augusta tohto roka.

Hoci je už trať pre električky prejazdná a v najbližších dňoch budú dokončené aj všetky nevyhnutné súčasti potrebné pre obnovenie premávky električiek, na oku lahodiaci stav a dokončenie všetkých súčastí projektu si zrejme budeme musieť počkať ešte niekoľko týždňov. V priebehu uplynulého víkendu (17. - 18.10.) boli na trať položené posledné metre zeleného rozchodníkového koberca. Zatiaľ nedokončené sú vegetačné úpravy medzi električkovou traťou a vozovkou. V týchto dňoch prebieha dokončovanie inštalácie nového mobiliáru na električkových zastávkach. S obmedzením sa cestujúci stretnú aj na autobusových zastávkach Kráľovské údolie, Lafranconi, Botanická záhrada, kde sa taktiež inštaluje nový mobiliár (nové označníky, elektronické tabule a niekde aj stojany na bicykle). Práce tiež intenzívne prebiehajú aj na chodníkoch, cestách, obrubníkoch a nadchodoch pre chodcov.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jozo55 #43:
srandista
Reakcia na: jozo55 #43:
No vidis, a vraj MHD v Bratislave nepodporuje zdravy zivotny styl. Dufam, ze postavicka boha sa uz vynima vo vitrinke.
Reakcia na: jozo55 #43:
Aspoň si si zabehal.
Jednolinkový variant hlavne v Petržalke je tak nahovno, že preboha zo Sadu Janka Kráľa na Obchodnú som sa dostal pešo rýchlejšie než prestupom!!
Reakcia na: Solider #41:
Ak tí, čo nepotrebujú isť okolo auparku pôjdu jednotkou, vojdú sa do trasy okolo auparku tí, čo tam ísť potrebujú, nie?
Reakcia na: Viko #40:
1 ide k Auparku?
Reakcia na: Solider #33:
Hmm, na to som pravdupovediac nemyslel 😃 Ale kruhom sa vrátim k obľúbenej téme - neriešila by to odľahčením premávka L1 na Jungmannovu? Prípadne teda zmena prepravných prúdov po druhej etape, keď už sa bavíme o nejakej dlhodobejšej vízii?
Reakcia na: MatejBA #24:
Myslíš tú jednu, zatiaľ stále prázdnu budovu? Ešte by som chápal projekt Blumental, ale neviem čo všetko (okrem tých pár obchodov na prízemí) je.

Ak máš cieľ cesty v okolí Račianskeho mýta a strašne neobľubuješ prestupy, tak vystúpiš tam kde autobus zastaví a nebudeš hádam prestupovať pod stanicou na inú linku len aby ťa odviezla na iný roh križovatky.
Reakcia na: Urbanway 2423 #37:
Ano a tak to aspoň mne mimoriadne vyhovuje, keďže nemusím absolútne riešiť, kedy ide L9 a L8, ale jednoducho iba prídem na zastávku. Dokonca to eliminovalo môj pravidelný beh na električku 😃 keďže nerád čakám. Teraz jednoducho idem smer centrum a podľa toho, kam smerujem, buď pokračujem alebo prestupujem na trnavskom
Reakcia na: pinhead #36:
Jedine pri dvojlinkovom variante, aj to by asi išla cez Špitálsku. L8 je v podstate nahradená novou trasou L9.
Reakcia na: nikusa.kronerova #34:
Nemyslím si, že L8 by mala opodstatnenie.
Reakcia na: nikusa.kronerova #34:
Blumentál/Americké nám.ešte nie sú hotové.
Mňa by zaujímalo či sa vráti 8 električka keď to už je hotové?
Reakcia na: Viko #30:
A ako by sa vyriešilo posilnenie v úseku SAV - Jungmannova?
Reakcia na: Viko #25:
Však 34 do Prievozu jazdila cez Račko, win-win. A rovnako nám BW zobral aj 54, kajdizačne 78.
Reakcia na: lupask #29:
Ver mi, ze dochodcovia, rodicia s detmi a podobne skupiny sa radi odvezu o 5-10 minut dlhsie ak to znamena, ze iba raz nasadnu a dovezu sa az na miesto urcenia.
Reakcia na: Urbanway 2423 #28:
Áno, je pravda, že by sa stratila možnosť využívať 84 na vnútropetržalské spojenia (a ako prípoj k eline by zostala len 99), na druhej strane odpadne nutnosť mať extra 184 kvôli eube... A časom (po dostavaní TT Most Apollo-Ovsište a Patrónka-Tesco Lamač) by to možno vedelo fungovať aj ako parciál 😃 Alebo by sa 84 z Gettingovej stočila doprava a končila na Muchovom, ak by tam veľmi chýbala.

Ale celé je to z ríše fantázie, to sa skôr podarí prerobiť tie zjazdy z Apolla než toto.
Reakcia na: MatejBA #22:
toto. vacsina ludi je slepych a hluchych voci tomu ze jazda s 1-2 prestupom moze trvat do 20 minut radsej pojdu na 0 prestupov co na tom ze to kludne potrva vyse pol hodinu (vratane vsetkeho cakania a trmacania sa po vyhliadkovych jazdach)
Reakcia na: Viko #25:
Rozumiem správne, že navrhuješ trasu L84 Pri Kríži - Sokolská - R. a T. mýto - po trase L68 na EUBA a do Ovsišťa?

To by nemuselo byť zlé, len možno škoda, že nemôže ísť ako L96 po Bosákovej a po Mamateyovej, aby obslúžila väčšiu časť Petržalky. Inak, neuvažuje sa nad sprejazdnením zjazdu z Mosta Apollo na Bosákovu (aj keď tam by to asi jednoducho nešlo)?
Reakcia na: Viko #26:
Nemusime, ale potom netreba plakat, ze tam jazdia auta 🙂