Krátkodobé predĺženie trasy linky 93 v smere na Hlavnú stanicu (17. - 18.10.2020)

Autobusy pôjdu obchádzkou cez Pražskú a Prokopa Veľkého.

Pre opravu nadchodu na križovatke Štefánikova - Šancová počas víkendu 17. a 18. októbra 2020 v časoch medzi 6:00 a 22:00 nebude možné odbočenie zo Štefánikovej smerom na Hlavnú stanicu. Linka 93 bude medzi zastávkami SAV a Hlavná stanica premávať po obchádzkovej trase cez Pražskú, Brniansku, Prokopa Veľkého, Hroboňovu, Pražskú a Šancovú na Hlavnú stanicu.

Cestujúcich upozorňujeme na predĺženie jazdnej doby medzi uvedenými zastávkami v smere na Hlavnú stanicu o približne 7 minút.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 3pa3ck3 #36:
Nie, nestojí.
Reakcia na: Urbanway 2423 #34:
Stojí 93 niekde na odklonovej trase? Lebo ak nie, tak nevidím dôvod, aby nemohla ísť priamo na stanicu. Je pravda, že dlhodobo tu bojujeme za to, aby ak je výluka oznámená do nejakého času, tak sa má dodržať bez ohľadu na to, či práce skončia skôr, ale toto je trochu iný prípad
Reakcia na: johnnyjanko #33:
Za Slovenského štátu asi nie, keď už na mape Bratislavy z roku 1925 je "Jaskový rad" a pri tuneli je uvedené "Tunel (Jask)" .
Asi pred polhodinou už ani stopy po prácach, aj vodiace dosky už boli na stranách a autá normálne odbočovali, ale L93 stále chodila cez Hroboňovu.
Reakcia na: Ike #24:
Pravdu máš. Ešte by som dodal, že slovo jask zrejme nebolo nikdy prirodzene používané ľuďmi. Podľa slovníkov ho vymysleli slovenskí literáti 19. storočia (áno, odvodením od jaskyne), keď chceli umelo vytvoriť slovenský ekvivalent cudzieho slova "tunel". Učiteľka na strednej nám hovorila, že názov Jaskový rad bol vymyslený za Slovenského štátu, kedy tiež prebiehali snahy očistiť Slovensko a slovenčinu od "cudzorodých" vplyvov. Túto informáciu som nikdy neoveroval, ale zdá sa mi to pravdepodobné.
Reakcia na: S499.1023 #31:
v smere na/z racianskej to ale nie je len kolona na prazskej, ale este aj sancovej a v smere do race aj nemozne odbocenie na raciansku (t.j. musis obchadzat cez vazovovu alebo nedaleke novostavby) alebo potom cez jeleniu a prilahle ulicky (kde ta cesta opat nie je sirsia ani nijak kapacitnejsia ako jaskov rad)
Reakcia na: si #29:
To už je také prekombinované, že v reále bude rýchlejšie si vystáť tú kolónu na Pražskej
Reakcia na: Minko #28:
Veril, sám tú skratku používam 😁 .
Reakcia na: S499.1023 #21:
neblazni, to je jedine pouzitelne cestne spojenie vychod-zapad a naopak....
PS: ak by si to uzavrel, tak sa da ocakavat ze ludia lokality znaly si nahradnu trasu najdu cez bardosovu k slamenej bude a odtial zas dole po trase L203; pripade cez osmu a krahulciu az na sliacsku....
obyvatelia dotknutych lokalit (kde su tie cesty este uzsie) sa ti urcite podakuju.....
Reakcia na: S499.1023 #26:
otázka znie, kam tam chceš tie vozidlá dostať? 🤔 Inak fakt by si neveril, o koľko by sa odbremenil Jaskovy rad kebyže zrušíš pri tribúne odbočenie doľava 😉
Reakcia na: Ike #24:
Si to trocha prekombinoval.
Reakcia na: Minko #23:
Mám. Proste ten jeden smer bude jazdiť tou upchatou variantou.
Reakcia na: Ike #24:
fú ani som si neuvedomil, ako jedno vypadnuté písmenko dokáže komplet pozmeniť význam slova 😁 a že sa mi tie preklepy stávajú celkom často 😃
Reakcia na: Minko #23:
Je to jaskovy rad. Jask je archaické pomenovanie pre tunel. Zároveň je to slovotvorny základ dnes používaného slová jaskyňa,co je vlastne tunel len s jedným vstupom 🤔😅 Nie je to podľa žiadneho ruského alebo bulharského intelektuála Jaskovova.
Reakcia na: S499.1023 #21:
jaskáč nemáš ako zjednosmerniť. Znamenalo by to pretrasovanie jedného smeru na už dnes upchaté varianty. Realita je taká, že ak sa chceš dostať do Rače, a ideš z Lamača alebo kramárov máš na výber iba jaskov rad ak si to nechceš obísť až cez TM. Jaskáču by viac pomohlo zakázať na konci odbočenie doľava aby zospodu (od pionierskej) neslúžil ako semaforová skratka. lebo som si všimol, že poslednú dobu to je čoraz populárnejšie.
Reakcia na: dusoft #17:
Do Spojnej sa autobus nezmestí. Resp. zmestí pri dobrej konštalácii zaparkovania vozidiel. A na HLST sa ísť dá, ale dlažba na električkovej zastávke by pravidelnú premávku MHD neprežila.
Reakcia na: Sor23 #13:
Dlhodobo razím myšlienku, že Jaskáč by mal byť jednosmerný normálnej šírky s poriadnym chodníkom.
Reakcia na: dusoft #19:
Tam by to mohlo vyjsť. Keď pustí električku od stanice, tak by aj mohol ostať stáť na koľajniciach, keď bude dávať prednosť autám od Štefánikovej/Pražskej na stanicu. Ďalšia fáza je myslím zhora od stanice, takže by nezavadzal autám zo Šancovej.
Reakcia na: Urbanway 2423 #18:
Pisal som cez Stefanovicovu nahor ako elektricka a cez Sancovu vybocenim vlavo nahor k stanici.
Reakcia na: dusoft #17:
A zo Spojnej kam? Odtiaľ sa na Hl. st. priamo nedostaneš.
Reakcia na: Ike #3:
ved Hodzko mohlo byt obsluzene, ibaze pri Tatracentre a jendosmerkou som myslel napr. Spojnu.
Reakcia na: Ike #15:
Na Jelenej potom kolega odpalil dodavke olejovu vanu na spomalovaci, tam ako je pravidlo pravej ruky. 😃
Reakcia na: Sor23 #13:
Mám podobnú skúsenosť s dodávkou a dokonca v zákrute. Museli sme zastaviť a tak sa obísť. Aj keď raz som zo Šancovej videl do Jelenej odbáčajúci rumunský ťahač s návesom. Škoda, že som tadiaľ nemal cestu, pozrel by som si tie akrobatické kúsky 😂
Reakcia na: S499.1023 #10:
Ako čo? Však nadbeh do protismeru, plný vpravo, podtlakovka a ide sa.... Spokojní vlčaci vo vleku vystavení odstredivej sile 20 g. Ešteže nemáme Tambusy so školskými stoličkami.
Reakcia na: Adam3 #12:
To nehrozí, dve autá proti sebe sú na knap, keď som tam išiel dodávkou a druhá oproti, tak to bolo takmer zrkadlo o zrkadlo a pomalé obchádzanie sa..
Iba zo zaujimavosti cez Jaskovy rad a Zabotovu by v pripade potreby (napriklad komplet uzavretia Prazskej) klbak nepresiel?🙂
Reakcia na: S499.1023 #10:
Tak naživo som to neskúšal, ale šírka je podľa mňa dostačujúca, aj keď to určite nie je ideálny uhol pre odbočovanie kĺbových autobusov. Výpadok CSS by tu bol problémom vždy, ale cez víkend by sa to hádam zvládlo aj s týmto odbočením, ale rozumiem, že súčasné riešenie je jednoduchšie a bezpečnejšie.
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
To si skúšal empiricky alebo ako? A čo pri výpadku CSS?
Reakcia na: 3pa3ck3 #7:
A nebolo by lepšie skôr zmeniť signálny plán? Aké ťažké je ho v skutočnosti zmeniť, vyžaduje si to nejaké špeciálne povolenia, zariadenia, znalosti alebo je to otázka pár minút?
Reakcia na: 3pa3ck3 #7:
"Smart" riešenia sú tie najzložitejšie... a to všetci dobre vieme...
Reakcia na: Ma178rek #6:
Ak by naozaj bol problém len signálny plán, tak si myslím, že by nebol problém sa dohodnúť s políciou, aby to tam jeden víkend riadili oni
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Nemalo by byť nič kritické... po smere Šancová->Štefánikova ide smer Štefánikova->Pražská
Reakcia na: Ike #3:
Jasné že videl, chodím tade pravidelne...
Reakcia na: Ike #3:
Ja som ho videl a tiež som bol spočiatku prekvapený, ale ak by nešli autá oproti zo Šancovej na Štefánikovu (neviem, aký je tam signálny plán), tak by to vytočil aj kĺbák.
Reakcia na: dusoft #1:
Ktore jednosmerky? Akákoľvek iná trasa sa zvolí, vozidlo sa zaseka v meste. Bavíme sa o klbakoch. Radšej rýchla obsluha savky ako ani neobsluha hodzka. Zo žilinskej sa na hlst nedostane, ani z radlinskeho.

#2 videl si pôdorys tej križovatky?
To nemôžu ten 1 víkend dočasne povoliť odbočenie hneď v križovatke???
Žeby šla ako 83/4 a v križovatke by odbočila ... 1 pruh ako odbočovací a druhý ako doteraz
Nebol by lepsi prejazd cez jednu z jednosmeriek alebo odklon uz od Hodzovho smer Mytna/Stefanovicova namiesto takehoto predlzenia?