Dočasné pozastavenie premávky liniek 25 26 92 (4. - 19.7.2020)

Účelové spoje k Volkswagenu nebudú počas celozávodnej dovolenky premávať.

Od 4. júla do 19. júla 2020 bude z dôvodu celozávodnej dovolenky vo firme Volkswagen pozastavená prevádzka autobusových liniek 25 26 a 92.

K jednotlivým bránam závodu Volkswagen je počas nepremávania uvedených liniek možné naďalej cestovať linkami 20 21 a 29.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #20:
Aha, tak ja som ťa asi celkom nepochopil, ale áno samozrejme do Čunova cestuje spravidla viac ľudí. Interval je síce lepší, ale podľa mňa ide skôr o to, že so 192 je cesta bez prestupu a bez nej niekedy až s tromi prestupmi.
EDIT: Na Bzovíckej vystupuje cca do 5, na Betliarskej asi do 2, závisí samozrejme od času.
Reakcia na: Urbanway 2423 #19:
Ved sa s tebou nehadam, ze sa neda int zlepsit aj na 3 min, len som bol zvedavy, kolko (ciselne) ludi tu 1-2 zastavky realne vyuzije, kedze ich bude urcite menej ako je v Rus/Jar/Cun (a neratam do toho este to sidlisko Cresca bez pristreskov a odovzdanych ciest a bez nutnosti absolvovat okruznu vyhliadkovu turu, ak sa chcu dostat na Jasovsku, pretoze bol evidentny problem spravit ten chodnik priamo), ktori maju podstatne horsi interval (o vikende ani nehovoriac).
Cize bzov vs jarovce
Rano 7,5 vs 10 (Cun 20)
Sedlo 15 (plus 192) vs 20
Poobede 10 (plus 99) vs 10 (Cun 20)
Vikend 15 vs 20
Dojazdy/vyjazdy takmer vsetky (68,94 atd) vs 0
Reakcia na: kecho #18:
Len opravím, že momentálne má 98 15-minútový interval, iba v rannej špičke je 7,5 minútový a poobede 10 minútový. 91 spolu so 191 majú v špičke spolu 10 minútový interval, takže je to podobné s 98. A 99 sa tam presunula iba polovica spojov a to tiež až večer, čo dáva interval cca 30-minút, nie 15. Výjazdov a dojazdov tam síce chodí dosť, ale tie Ti pomôžu skôr mimo špičky, aj to iba v určitých a nie veľmi atraktívnych časoch. Ver mi, že na chodenie na Betliarsku od Bzovíckej (v horšom prípade Ľubovnianskej) je to celkom ďaleko. 🙂 Betliarsku moc nemáš kam posunúť bez stavebných úprav a navyše keby si ju dal ku podjazdu, tak by bola príliš blízko Bzovíckej a ďalej od bytoviek. Síce tam nie je nejaký veľký dopyt, ale ,,odstrihnutie" by asi nebolo úplne fér. Navyše 92 je pre ľudí od Technopolu ďalej (smerom k Lúčanke) výrazným zjednodušením cesty.
Reakcia na: Urbanway 2423 #17:
Teraz je otazka, kolko ludi tam zije, kedze 98 ma int 7,5 a popoludni 10, co je na Bzovickej lepsi int ako ma napr. 91 obsluhujuca 3 mestske casti. 🙂 Plus sa tam tusim posunula aj 99 cez Betliarsku s int 15.
Dalej su tadial vedene vyjazdy a dojazdy so zberom ludi, cize pokial ide o obsluznost, tak ta tam je. A vzdialenost Betl-Bzov je myslim od Procare popod nadjazd okolo 340 metrov(?). Ked uz, nestacilo by Betliarsku smer mesto posunut pod podjazd namiesto brany ProCare a mohla by tam stat aj 98.
Reakcia na: kecho #16:
A Bzovícka čo? Tá slúži pre množstvo ľudí. A ešte k tej Betliarskej. To nie sú len nedokončené domy, v niektorých domoch už žijú ľudia a na Bzovícku je to dosť ďaleko.
Reakcia na: Urbanway 2423 #15:
Procare a nedokoncene domy?
Reakcia na: kecho #14:
To ale stále nerieši úsek Bzovícka-Vozovňa Petržalka. 🙂
Reakcia na: Urbanway 2423 #13:
Zas tam mas 83/Bradacova95/Branik98-99, cize zas sa nemusis nutne tocit dva dni cez celu Petrzalku. Este je otazne, aky je realny dopyt Antolska-Lucanka.
Reakcia na: kecho #9:
Nezabúdaj, že keď ideš na Ľubovniansku, tak je cesta s 98/99 dvakrát dlhšia, ako s 92. A čo taká Bzovícka, tam tiež nastupuje celkom dosť ľudí a chodí tam iba 98 každých 10/15 minút a ver mi po pracovnom dni sa Ti nechce šľapať 300 až 600 metrov z Ľubovnianskej ku domom pre ktoré Bzovícka slúži. O Betliarskej a Vozovni Petržalka ani nehovorím (tam síce nechodia balíky ľudí, ale okrem 92/192 tam pravidelne nechodí nič)... Na túto časť Petržalky sa dosť často zabúda. 🙂
Reakcia na: TomJ #1:
Škoda, že sa s týmto doteraz nepodarilo pohnúť.
Reakcia na: kecho #7:
Rozdiel na trase Patrónka-Petržalka sa zvykne v CP hýbať okolo štyroch minút, navyše oboma smermi bývajú odchody rozdielne len v jednotkách minút, takže ak máš šťastie a zrovna nie je veľká zápcha na niektorej trase, neušetríš nič a stíhaš až na výnimky rovnaké prestupy.
Reakcia na: Jak44 #6:
V tej zmluve (https://dpb.sk/sk/dokument/ramcova-zmluva-11) sa uvádza:
- v Prílohe 2, že ide "len spoje k pracovným zmenám". Tomu by nasvedčovala aj skutočnosť, že ročný výkon na linke 92 je 72 696 km, čo po prepočte na jeden pracovný deň je 290 km (málo na celý rozsah linky 92)
- v Prílohe 3, že "vybrané spoje linky č. 92 zabezpečujú posilovú dopravu k štandardnej linke 92 ... k vstupu VW2 ... a rozšírenou obsluhou vstupov VW5 a VW1).

Mne z toho vyplýva, že štandardná linka 92 jazdí z Petržalky k VW2 v špičkách pracovných dní v 20 min. intervale a VW si platí predĺženia k VW1, VW2 a robotnícke spoje nad rámce toho intervalu a cez víkend.
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
A pri Technopole/Bradacova mas potom kazdu chvilu 95/99. Pri tych casoch, ze su asi podobne, vychadzam z toho, ze ked som na Einsteinovej cakal na 92 (smer Halova), tak mala pravidelne meskanie 5-10 minut.
Reakcia na: kecho #7:
83 ide cez centrum a po Pražskej, 92 po diaľnici, takže podľa mňa je rýchlejšia (aj keď 92 ide zase cez Lamač, takže to je asi nakoniec podobné). 83 ale končí už pri Technopole, takže obyvateľom na Lúkach VII. a VIII. veľmi nepomôže. 🙂
Reakcia na: Swaaz #5:
21/83 cez Patronku je dlhsia cesta ako 92?
Netreba ale zabúdať, že prevádzku linky 92 plne platí Volkswagen (aspoň sa to tak javí zo zmluvy, čo visí na stránke dpb). Čiže ak ten povie, že jej prevádzku v určitom období nezafinancuje, tak je hádam jasné, že to DPB nebude prevádzkovať komerčne. Tu má, podľa mňa, maslo na hlave mesto, ktoré by sa malo s VW skoordinovať a na dni kedy 92 nepremáva, objednať celodennú 192.
Reakcia na: TomJ #1:
Úplne súhlasím, len ak by som mohol tú myšlienku ešte rozviť: nechápem, prečo DPB akosi zabúda na to, že u 92 nepremáva ako u 25 a 26 šesť párov spojov denne (nerátam voľné dni), ale aj že v špičke má (podľa môjho názoru slušný) 20 minútový interval. A nakoniec ju hodia do jedného vreca s linkami, ktoré jazdia iba v troch časoch za deň (k jednému vstupu).
Veď tak keď už, nech zrušia tie spoje, ktoré majú odchody podobné ako 25 a 26, ale nech 92 dočasne nerušia celú.

A ešte jeden postreh - aj keď zjavný - ktorý sa tu tiež načrtol: do Dúbravky sa ľudia budú môcť dostať odtiaľ na 20, na stanicu 21 len s tým rozdielom, že autobus obslúži viac zastávok. Ale čo majú robiť ľudia cestujúci do Petržalky? Tí si chtiac-nechtiac urobia poriadnu okružnú jazdu po Bratislave.. (PS: myslím na to, že nie každý jazdí z iného vstupu, ale v mojich očiach pointa ostáva 😉)
Reakcia na: Petto #3:
nebola by to prvá ani posledná situácia, keď sa DPB inšpiroval tunajšou diskusiou
Reakcia na: TomJ #1:
Snad to niekoho napadne a da podnet na DPB.
Reakcia na: TomJ #1:
Hodila by sa 192 celodenne , v špičkách na striedačku z 92
Čiže opäť tu budeme mať paradox, že 192 v sedle premávať bude, ale 92 v špičke nie?