Do meniarne Krčace bol urobený provizórny vstup z inej časti budovy.
Dokončenie druhej etapy modernizácie električkovej trate v Karlovej Vsi a Dúbravke a vykonanie potrebných skúšok v decembri zabrzdil spor hlavného mesta s majiteľmi časti pozemkov pod meniarňou Dolné Krčace napájajúcou elektrický prúdom časť električkovej trate. Pracovníci zhotoviteľa a dopravného podniku preto nemali do meniarne prístup. V uplynulých dňoch bol zriadený provizórny vstup v zadnej časti budovy meniarne, ktorým sa pracovníkom podarilo obnoviť nevyhnutný prístup k meniarni. Vstup z pozemku hlavného mesta a pozemku, na ktorý má mesto právoplatné neodkladné opatrenie, bol vytvorený zo záhradky cez pôvodné okno, ku ktorému bolo zhotovené provizórne drevené schodisko. Pôvodná brána do areálu meniarne je naďalej uzamknutá reťazami, strážna služba však už bola zrušená.
Hlavné mesto predpokladá, že premávka električiek by mohla byť po vykonaní potrebných skúšok a uplynutí zákonných lehôt obnovená v druhej polovici februára tohto roka. Podľa posledných informácií by sa tak malo stať medzi 17. a 21. feburárom 2020. Po obnovení premávky bude linka 4 predĺžená až na konečnú Pri kríži a autobusová linka X5 bude zrušená.
Doplnené: Dňa 31. januára 2020 bola na úseku obratisko Kútiky - Hanulova vykonaná technicko-bezpečnostná skúška trate. Technicko-bezpečnostná skúška bola vykonaná električkami Tatra T6A5 #7919+7920 a Škoda 30T ForCity Plus #7516. Táto skúška je nevyhnutná pre vydanie povolenia na predčasné užívanie stavby.
"Kolaudačné konanie druhej etapy Karlovesko-Dúbravskej radiály začal Bratislavský samosprávny kraj na žiadosť Hlavného mesta SR Bratislava ešte v minulom roku. Ak bude všetko v poriadku, vydá župa ako špeciálny stavebný úrad pre električkové a trolejbusové dráhy, povolenie na predčasné užívanie v priebehu pár týždňov. Celý tento proces je pomerne komplikovaný. K tomu, aby električky v Dúbravke dostali zelenú, je potrebný napríklad záznam o skúšobnej jazde, stanoviská dotknutých orgánov a množstvo ďalších potrebných dokladov. Až po splnení všetkých podmienok vydá Bratislavský samosprávny kraj povolenie na predčasné užívanie," uviedol Bratislavský samosprávny kraj vo svojej tlačovej správe pri príležitosti vykonania technicko-bezpečnostnej skúšky trate.
Ma178rek
na 133 by bolo treba 10 vozov (teraz je treba 4)
linky 84+68 v trase Dúbravka-SAV_RM-TM-saleziáni_petržalka (68 by som viedol obojsmerne cez Trhovisko a Saleziánov) by mala jazdnú dobu cca 2*50 minút (obe linky zožerú dnes 28 vozov) pri intervale 6/12/7-8/12, samozrejme aj 83 by šla do takéhoto intervalu
skrátená lnky X84 v úseku Ovšište-Zochova má jazdnú dobu 2*14, čo by vystačilo na interval 6-8 minút bezproblémov pri potrebe 6 vozov
spotreba vozov na tieto spoje, *krátke busy
15(X5), 10(133), 28(68+84) a X84(6)*
dnešná situácia
9(X5)*, 4(133), 14(68), 14(84)
Na NAD by trebalo dokopy 21 vozov, 6 sa ušetrí na linke 31 a X31 kvôli skúškam, takže 15 vozov je treba
Električky budú bohvie ako jazdiť, lebo myslím že sa spojí linka 4+9 a budú sa točiť na námestí SNP, pokiaľ sa neopraví triangel pri tuneli, čo môže byť cca na 40 dní, potom samozrejme by šli električky 4 a 9 tak ako teraz, priebežnou konečnou s prejazďovaním by bola zastávka Chatám Sófer