Výluka liniek 90 91N91 v Jarovciach (8. - 11.11.2019)

Do Jaroviec pôjdu počas víkendu náhradné linky X91 a NX91.

Z dôvodu výstavby mosta bude od piatka 8. novembra od 23:30 do pondelka 11. novembra 2019 do začiatku dennej premávky zatvorená cesta do Jaroviec od Slnečníc obojsmerne. Linky 90 91 a N91 nebudú premávať cez Jarovce a do Jaroviec pôjdu náhradné linky X91 a NX91.

  • Linky 90 91 a N91 budú medzi zastávkami Slnečnice a Gerulata premávať po štátnej ceste I/2 mimo Jarovce
    • Uvedené linky nebudú obsluhovať zastávky Jarovce-záhrady, Strelnica, Píla, Jarovce, Sady, Kovácsova a Vývojová.
    • Prestup medzi linkami 90 91 a náhradnou linkou X91 do/z Jaroviec bude možný na zastávke Gerulata.
    • Pri ceste do Jaroviec v noci bude možné priamo z Jasovskej použiť linku NX91.
  • Denná náhradná linka X91 bude premávať po trase ŽST Rusovce - Jarovce - Píla a späť.
    • Obslúži zastávky ŽST Rusovce, Kaštieľ Rusovce, Gerulata, Vývojová, Kovácsova, Sady, Jarovce a Píla.
  • Nočná náhradná linka NX91 zabezpečí dopravu z Petržalky do Jaroviec a bude premávať po trase Jasovská - Rusovce - Jarovce - Píla a späť.
    • Obslúži zastávky Jasovská, Žehrianska, Slnečnice, Vývojová, Kovácsova, Sady, Jarovce a Píla.

Zastávky Strelnica a Jarovce, záhrady nebudú obsluhované žiadnou linkou.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #57:
Ak by si poslal 291 k SND namiesto 90, tak čo by si spravil s 90? Tá by jazdila z Jasovskej k Danubiane?
Reakcia na: TomJ #56:
Este by bol zaujimavy model zrusenia 90 a 291 potiahnut az k snd namiesto 90, len mi nevychadza prestup spod mosta do jaroviec. Iba ak z 91 v Slnecniciach s cakanim 10 min. Co by casovo asi nebolo horsie ako dnes cakat na 91 pod mostom 20 minut
Tym by sa mohlo vyriesit posilnenie dnesneho intervalu 30/60 pri L90.
Myslim, ze na Jasovskej bude vyssi dopyt po busoch aj bez j-r-c, takze nejaka posila pod most stade zrejme casom pojde. Ci uz z vozovne alebo otocka na kruhaci ako 69 v Pharose.
Reakcia na: kecho #37:
Príde mi to príliš komplikované. Nedala by sa 191 alebo 291 spojiť s Tvojou 391? Málokto od J/R/Č má cieľ na Jasovskej, takže cestujúci zo 191 a 291 aj tak budú prestupovať na 391. A príde mi to teda ako zbytočný prestup navyše.
Reakcia na: 810zssk #36:
Chýba mi tam interval Tebou navrhovaných liniek. Ak by Tvoja 91 mala interval ako dnešné 91 a 191 dokopy, tak OK.
Reakcia na: gejza #52:
ad. rusovce, akotak svita nadej aspon na exterier, ale je otazne, ci dokoncia aj ten, a verim, ze tie oldschool vizualizacie sa realizovat nebudu 😃

https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=2099797

sorry za OT, zajtra zas do tlacenky 😃

Reakcia na: gejza #52:
Neznicili, ved povodne steny s plesnami nechali (ved v sypke urcite nejake boli), dorobili poschodia a teraz to predavaju ako exkluzivne byvanie. 😃
Reakcia na: martinah #50:
tak v Jarovciach bola tiež pekná sýpka, už je developkári zničili, v Rusovciach sa dlhodobo kadí na kaštieľ a ako vidím, na zničenie čaká aj niečo v Čunove .... a hneď máme tri "pamiatky" 😕 😕
Reakcia na: martinah #50:
Zburaju, postavia obchodne centrum a potom vzrastie dopyt po MHD. 😁
Reakcia na: kecho #37:
Este mi napadla moznost, ze by 291 namiesto po Jasovsku bola predlzena k euba/apollo a tym mame vyriesene aj posilnenie L90
Reakcia na: 3pa3ck3 #47:
Tak konkretne - Cunovo ma odhadom 1500 ludi. Ake vyznamne putnicke miesto sa tam nachadza, aby nejako podstatne vzrastol pocet cestujucich?
Reakcia na: gejza #45:
Z pohľadu plánovania dopravy je počet obyvateľov s trvalým pobytom irelevantný, podstatný je počet cestujúcich a potenciálnych nových cestujúcich, ktorí by mohli prejsť z áut do verejnej dopravy.
Reakcia na: 810zssk #36:
ak to spravne chapem, tak preco komplikovane? na tejto trase zacina byt prave jasovska neuralgickym bodom, kde je najvacsi objem cakajucich na zastavke a este sa casom zhorsi, pre mna znie celkom rozumne spravit prestupny uzol prave tam, kor ked je tam aj prestup na L98
jedna masa ide od C-R-J, dalsia masa od sln viladomy a tretia od jasovskej, ak sa to rozmelni a cast by odbremenila linka od jasovskej po most, vyrazne by to napomohlo aj prvym dvom skupinam
riesenie ktore navrhujes sa mi neda nevnimat cez sucasnu prax, a sice, cokolovek co ide od vzdialenejsieho ciela vezie viac ludi, priratajme si k tomu obvykle zapchy (rano), cize nezriedka kratsia (aj mensia) L191 predbehne vyrazne meskajucu L91, vsetci sa samozrejme snazia napchat do L191 a vysledkom su dve preplnene linky a komfort 0
cokolvek iduce po I/2 bude prve na rane a preferovanejsie kvoli spolahlivosti, ak by to mala byt L191, tak ta nepojme masy na jasovskej
Reakcia na: pressburger #30:
A aký je počet obvateľov, ktorí v daných oblastiach majú trvalý pobyt ?
Reakcia na: Urbanway 2423 #42:
To mozu aj na Gerulate a je tam asi kulturnejsie prostredie ako zst
Reakcia na: 3pa3ck3 #41:
Hej, lebo by museli prestupovať vždy. Najmä sa domnievam že počet ľudí ktorí cestujú medzi Čunovom a Jarovcami je pomerne malý a nie hodný masívneho zhoršenia pre väčšinu ľudí, ktorí idú ďalej do centra.
Reakcia na: 3pa3ck3 #41:
Museli by ale vždy prestupovať na Žst Rusovce, aj keď by išli do centra.
Reakcia na: 3pa3ck3 #38:
Cestujúci z Čunova do Jaroviec by nemuseli riešiť, kedy musia prestupovať
Reakcia na: 3pa3ck3 #38:
Cunovo ma s Rusovcami dostatocne spojenie. Tam staci 1 linka, mozno v lete s hustejsim intervalom, ked maju jazera, ale aj to by sa dalo riesit prekladom s L90. Problem je Jasovska a Jarovce, ktore su zachadzka 🙂
Reakcia na: 3pa3ck3 #38:
A to by prosím pekne malo byť lepšie v čom?