Nedeľná výluka MHD v širšom centre mesta (22.9.2019)

Obmedzenia budú v okolí Námestia slobody a Hodžovho námestia.

Z dôvodu konania pochodu z Námestia slobody na Hodžovo námestie a späť bude v nedeľu 22. septembra 2019 zmenená organizácia MHD v širšom centre mesta. Viaceré linky budú presmerované, skrátené, alebo pozdržané. Zmeny sú rozdelené na celodenné (linky 31 39 80 N55 203) a len popoludňajšie (linky 1 83 93 202 212). V závislosti od aktuálnej situácie môže prísť aj k ďalším zdržaniam niektorých spojov.

Celodenné zmeny

  • Linka 31 bude premávať od Cintorína Slávičie údolie len po Kollárovo námestie, kde sa bude otáčať ako linka 80.
    • Zastávky Kollárovo nám. na Nám. slobody/Nám. 1. mája a konečná zastávka Blumentál nebudú obsluhované.
    • V smere z Kollárovho nám. k Cintorínu Slávičie údolie budú autobusy premávať mimo grafikonu.
  • Linky 39 a N55 budú premávať obojsmerne cez Blumentál a Kollárovo námestie.
    • Neobslúžia zastávky STU a Kollárovo námestie na Námestí slobody.
    • Výluka na linke N55 potrvá do cca 24:00.
  • Linka 80 z dôvodu nasadenia kĺbových autobusov nebude premávať na konečnú Cintorín Petržalka. Spoje takto označené budú premávať len po zastávku Údernícka, kúpalisko, odkiaľ pôjde k Cintorínu Petržalka mimoriadna linka X80 v čase 10:50 - 19:38.
    • Na zastávke Údernícka, kúpalisko bude obojsmerne garantovaný prestup medzi linkami 80 a X80.
  • Linka 203 bude medzi zastávkami Hodžovo nám. a Karpatská premávať obojsmerne cez Kollárovo nám., Mickiewiczovu, Záhradnícku, Karadžičovu, Legionársku a Šancovú.
    • Neobslúži zastávky Námestie slobody a Úrad vlády SR.
    • Na obchádzke zastaví na zastávkach Kollárovo nám., Americké nám., Karadžičova (všetky ako 207), Krížna a Račianske mýto (obe ako 210).

Zmeny v čase cca 12:00 - 17:00

  • Linka 1 nebude premávať na Hlavnú stanicu, ale pôjde po okružnej trase:
    • Petržalka - Šafárikovo nám. - Kamenné nám. - Špitálska - Krížna - Vazovova - Blumentál - Obchodná - Nám. SNP - Šafárikovo nám. - Petržalka.
    • Obojsmerne neobslúži zastávky Hlavná stanica, Nám. F. Liszta, Úrad vlády SR a v smere na Hlavnú stanicu ani zastávky Nám. SNP, Poštová, Vysoká a STU.
    • Na zmenenej trase obslúži všetky zastávky.
  • Linka 39 nebude obsluhovať zastávku Kollárovo nám. na Nám. 1. mája v smere k Cintorínu Slávičie údolie. Využiť treba zastávku trolejbusov/autobusov na Jánskej ulici.
  • Linky 83 a 93 budú na Hodžovom nám. v smere Dúbravka/Hlavná stanica zastavovať o cca 80 metrov skôr než obvykle.
  • Linka 202 nebude premávať na Hodžovo námestie, ale pôjde po trase:
    • Dolné hony - Prievozská - Svätoplukova - Záhradnícka - Karadžičova - Legionárska - Račianske mýto - Hlavná stanica.
    • Neobslúži zastávky Karadžičova až Hodžovo námestie obojsmerne.
    • Na zmenenej trase zastaví na zastávkach Krížna, Račianske mýto, Karpatská a Hlavná stanica (všetky ako 210).
  • Linka 212 bude v smere ŽST Železná studienka premávať medzi zastávkami Kulíškova a Sokolská obchádzkou cez Karadžičovu, Legionársku, Račianske mýto a Šancovú.
    • V tomto smere neobslúži zastávky Karadžičova až SAV.
    • Na zmenenej trase zastaví na zastávkach Krížna, Račianske mýto, Karpatská (všetky ako 210) a SAV (ako 204).
    • V smere k Cintorínu Vrakuňa pôjde po stálej trase.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
No a je to za nami. A ani to nebolelo...
L1 zatiaľ jazdí na stanicu
Reakcia na: S499.1023 #16:
určite existuje a tak isto ako v civilizovanom svete má aj obec určité práva (napr. §10 zákona 84/1990 zb. v platnom znení) ..... takže Samova otázka bola úplne v poriadku
Organizátori sa pýtali tých, čo prídu objednanými autobusmi, či by bolo možné využívať ich autobusy na kyvadlovku. Čo sa týka autobusov DPB, tak tam netuším, aký je stav
Reakcia na: 810zssk #1:
Nie je na Slovensku ako v civilizovanom svete len oznamovacia povinnosť?
Neviete, prosím? Kyvadlovku z Incheby k Nám. slobody si organizátori objednali od DPB, alebo je inak riešená?
Reakcia na: 810zssk #13:
Stále by ostal krátky úsek pri zastávke Úrad vlády, kde už je cesta od trate oddelená ostrovčekom, ale by vzniklo úzke hrdlo, čo tiež nie je pri takom dave bezpečné
Reakcia na: Valec #12:
Okej, to som nevedel. Ale pozerajúc na mapu sa mi zdá že by to mohlo ísť aj po Leškovej.
Reakcia na: 810zssk #11:
Ale pochod bude vedený aj po Štefanovičovej a tam zas nie je toľko miesta, aby tadiaľ mohol bezpečne prechádzať niekoľkotisícový dav (vychádzam z fotiek z minulých ročníkov) a zároveň aj električky.
Reakcia na: 3pa3ck3 #3:
Všetko by to bolo v akceptovateľnej rovine, nebyť tej L1. Nechápem prečo by bol taký problém nechať jej trasu prejazdnú, veď ide po úplnom okraji námestia - dám tam zábrany a nech to jazdí.

Ale veď dobre, čím viac ľudí nasrdia, tým viac poškodia v Bratislave už beztak nízku mienku o týchto klerofašistoch.
Reakcia na: Trolley #9:
Nechcem to v tomto fóre veľmi otvárať (tu by sa mali riešiť iba dopravné obmedzenia), ale organizátorom Národného pochodu za život je v podstate Katolícka cirkev (konkrétne KBS a Kanet, n. o.). Zároveň platí zákaz akejkoľvek politickej reklamy na podujatí (aj keď je pravda, že sa očakáva účasť politikov z politických strán, ktorým táto téma pred voľbami vyhovuje).
Reakcia na: N/A #8:
Podľa mňa je za tým pochodom kus politiky. Podľa mňa to nie je téma, ktorá by mala vyhnať ľudí do ulíc.
Ach, to nemôžu ľudia chodiť/pochodovať bez toho, aby obmedzili dopravu? 😃
Reakcia na: 3pa3ck3 #5:
Áno, v porovnaní s rozsahom obmedzení pri uzavretí Námestia SNP je toto akceptovateľné obmedzenie vzhľadom na čas a rozsah zhromaždenia.
Reakcia na: Solider #4:
Tak predpokladaná účasť je viac ako 50 000 ľudí, čiže je to pochopiteľné
Reakcia na: 3pa3ck3 #3:
Údajne má byť uzavreté celé Námestie slobody, z toho dôvodu sa to teda týka aj linky 1.
Reakcia na: 810zssk #1:
Pokiaľ viem, tak pôvodne chceli organizátori začínať a končiť na Námestí SNP (ako v roku 2015), avšak kvôli tomu, že by to znamenalo úplné odstavenie električiek, tak to bolo zamietnuté. Teda táto trasa vznikla ako kompromis s mestom.

Čo sa týka konkrétnych obmedzení, tak L1 by sa podľa mňa zaobišla aj bez odklonu, keďže trasu pochodu nekrižuje a taktiež sa nemuselo ísť cez Námestie 1. mája, ale po Banskobystrickej (aj keď problémom mohla byť šírka ulíc)
mslím, že z tu diskutujúcich asi nikto ...
Toto zas kto povolil?