Obmedzenia MHD počas piatkových štrajkov (20.9.2019 10:00 – 19:37)
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

V centre mesta môže prísť k presmerovaniu, zdržaniu alebo skráteniu niektorých liniek.

Z dôvodu konania viacerých štrajkov v centre mesta bude v piatok 20. septembra 2019 potrebné počítať s prípadnými zmenami liniek MHD v centre mesta. Linky budú operatívne presmerované, skrátené alebo zdržané podľa aktuálnej situácie. Odporúčame vyhradiť si na cestovanie väčšiu časovú rezervu.

V čase medzi 10:00 a 11:00 môže prísť k obmedzeniu liniek 1 X6 3 4 9 31 39 80 94 202 203 207 208 212 na trase Šafárikovo nám. - Štúrova - Námestie SNP - Obchodná - Kollárovo námestie - Námestie slobody.

V čase medzi 11:00 a 13:00 môže prísť k obmedzeniu liniek 83 84 93 202 203 207 208 212 147 na Námestí slobody, Hodžovom námestí a Palisádach.

V čase medzi 18:00 a 20:00 môže prísť k obmedzeniu linky 203 na Námestí slobody pred Úradom vlády SR.


19.9.2019
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

shaggy20.9.2019 22:16 #30 Re:
Reakcia na #27 od zakaznik:
Inak, taká otázka pomimo. Že ty a gejza komuntejete aj na trende. Lebo ľudia, s ktorými si tam píšem majú rovnaké názory 🙂
Ike20.9.2019 18:36  +1#29 Re:
Reakcia na #24 od johnnyjanko:
Podľa mňa si slovo "výrazne" môžeš vyhodiť. Raz som mal rozhovor s jedným holandským zástupcom tamojšieho ministerstva dopravy a ten mi vravel, že zistili, že pre dopravnú situáciu, rovnako ako pre výsledky merania škodlivých častíc, napr. NOxov, je ďalekosiahlejší dopad, keď všetci obyvatelia mesta raz týždenne nepoužíjú auto, ako keď päťstovka obyvateľov žije asketický život a vozí nábytok z Ikey MHD.

Spomeň si na 16.9.2016. Stačilo trošku paniky. Trošku. A mesto vyzeralo ako Pripjať. Ak z toho zoberieš pomyselnú sedminu, tak Bratislava je priateľské mesto bez dopravných problémov.
gejza20.9.2019 17:51 #28 Re:
Reakcia na #11 od 810zssk:
postreh z webu:

Európa na jednej strane nádherne separuje papier, plasty, sklo a kovy, na druhej strane pokojne vyváža toxický odpad do Afriky ...... prímorské strediská v sezóne v ES, IT, BG alebo GR každú minútu produkujú príšerné množstvo jednorazových plastových riadov ..... každý z "mladých nadšencov" má v rukách smartfón - vygooglite si, za akých podmienok sa získava koltán, ktorý tvorí nevyhnutnú súčasť týchto "hračiek" .... ako sa vyrába oblečenie a obuv, z ktorého si títo "mladí nadšenci" kupujú pravidelne "novú" kolekciu ? .... koľkí z tých, ktorí dnes boli "demonštrovať" v Bratislave dnes išli do školy verejnou dopravou ?
---------------------------------------------------------------------

Pokiaľ sa začnú riešiť zásadné veci, veľmi rád ich podporím. V súčasnosti však ide len o aktivizmus pre aktivizmus.
zakaznik20.9.2019 16:23 #27 Re:
Reakcia na #24 od johnnyjanko:
Spomínaš medvede... Kult sa úspešne buduje aj vďaka takýmto nevinným HOAXom.
Tie klimatické modely rozptylom výsledkov tiež trochu pripomínajú prácu dua Skýva&Dúbravický. Uvidíme, ktoré majú pravdu, ale podľa mňa to za hladomor nestojí. 😁

zakaznik20.9.2019 15:35 #26 Re:
Do USA sa dováža tovar z Číny, lebo zaňho platia dolármi, ktoré Číňania _zatiaľ_ chcú.

"Klíme" pomôže, keď si USA úspešne zlikvidujú dolár a Číňania si budú svoje výrobky užívať sami. A američania si ten cesnak z Číny nebudú môcť dovoliť.

Možno toto myslia protestujúci pod pojmom "klimatická spravodlivosť". Že niektorí teraz žijú na dlh a vozí sa tam tovar, ktorý by sa tam voziť nemal. 😁 Podobne si žijú nad pomery v niektorých štátoch eurozóny. Teda dlhová kríza spôsobí zníženie emisí CO2 v oblasti dopravy. V takom prípade súhlasím až s dvoma bodmi z desiatich. 😁
johnnyjanko20.9.2019 15:11  +2#25 Re:
Reakcia na #19 od mku81:
Neverím, že sa niečo také môže stať. Paradoxne klíme pomáhajú clá (napr. tie Trumpove na Čínu), pretože čím vyššie bude clo, tým menej sa nakupuje a hlavne sa menej vozia cez celý svet také veci ako napr. špáratká, ceruzky alebo cesnak... To by človek neveril, ale toto všetko sa vozí z Číny, lebo clá sú smiešne. Z hľadiska voľného trhu je to fajn, ale z hľadiska CO2 ani náhodou.
johnnyjanko20.9.2019 14:58  +1#24 Re:
Celá diskusia off-topic, ale keď už, tak mne leží na srdci klíma tiež, ale neverím, že k tomu môžu nejako zásadne pomôcť politici. Tí sa toho chytajú len preto, lebo môžu vyrubiť nové dane. Darmo sa budeme vytešovať z toho, že politici zakážu slamky a plastové tašky, že predávajú a kupujú uhlíkové odpustky, alebo dajú dotácie na elektroautá (ktoré sú ekologicky otázne), pokiaľ výrazná väčšina populácie sveta neobmedzí spotrebu a správanie (a k tomu ju žiadne zákony nedonútia), nič sa reálne nezmení. Bolo by treba, aby každý výrazne menej cestoval autom a lietadlom, výrazne menej nakupoval nové oblečenie a elektroniku, potraviny dovážané z druhého konca sveta a podobne. A to sa nestane. Jediné, opakujem jediné, čo politici dokážu zmeniť, je brať dane a dávať dotácie, alebo nejakú prkotinu zakázať.

A okrem toho, hoci ja nenávidím horúce letá, ale ľudstvo aj príroda to určite zvládnu. Možno ľadové medvede to nezvládnu, ale to patrí ku kolobehu prírody. Celkovo život na zemi kvôli tomuto nezanikne. A ľudstvo zažilo už mnohé horšie veci a prežilo. Pred pár storočiami bolo v našich končinách bežné, že na jar alebo na jeseň prišla prekvapivá vlna mrazov, celá úroda pomrzla alebo nevyrástla, a podstatná časť dediny umrela hladom. Dnes nič podobné nehrozí ani tak skoro hroziť nebude.
zakaznik20.9.2019 14:33 #23 Re:
Reakcia na #21 od lostrail:
Keby som bral tých 10 bodov ich požiadaviek doslovne, vážne a nie len ako teátro, tak dovedené do dôslefkov štrajkujú za hladomor a masové vymieranie.
si20.9.2019 13:56 #22 Re:
Reakcia na #21 od lostrail:
ja ako jeden z dosledkov "zelenych" hnuti vidim napriklad odstavovanie JE v nemecku a ich nahradzanie uholnymi a plynovymi.... a povedzme si uprimne, kym jadro je za normalnych okolnosti cisty zdroj energie, tak hlavne tie uholne elektrarne su teda velkou "vyhrou" (ale ani plynove za nimi az tak velmi nezaostavaju, tiez spaluju fosilne paliva; a osial s drevostiepkou v niektorych europskych krajinach ktre ju vozia lodami z juznej ameriky tomu dava zlaty klinec do rakvy...)
v tomto zacina byt taka "komunisticka" cina na omnoho lepsej ceste ako "demokraticke" krajiny europy.... (aj ked sa musela ucit na svojich chybach a v mnohych mestach je vraj dost nedychatelno, ale asi musime aj my prejst podobnu cestu....)
lostrail20.9.2019 13:44 #21 Re:
Reakcia na #20 od zakaznik:
...co by urcite pomohlo klime ako takej. Inak nepises od veci, ale kym v iniciative Za Slusne Slovensko este vidim potencial (predsa maju nejake vysledky), tak klimaticke pochody (jedno pod akou znackou a kde na svete) dokazali doteraz konkretne co?

Spravne bolo podotknute, ze ked uz, bolo by vhodne ich organizovat inde a inak. Davam palec hore za tie Novaky napriklad. Ale zas neorganizujme kazdy rok 30 pochodov len preto, ze nesuhlasime s nazormi inej iniciativy bojujucej za tu istu vec. Obzvlast, ked ide o klimu, asi jej tymto prave velmi nepomozeme.
zakaznik20.9.2019 11:53 -2#20 Re:
Reakcia na #19 od mku81:
Na skutočné riešenie si treba nájsť iné hnutie s inými vodcami. Grétka sa fotí s americkým Ľubošom Blahom v sukni (AOC), to by mal byť dostatočný dôvod sa od týchto hnutí dištancovať a robiť si protesty napr. v inom čase pod inou značkou.
mku8120.9.2019 11:46  +4#19 Re:
Reakcia na #15 od zakaznik:
este raz a pomaly... neprotestuje sa za konkretne riesenie ale za riesenie... napr aj take, ktoreho sucastou moze byt aj obmedzenie spotreby monetarnou politikou ECB
zakaznik20.9.2019 11:44 -3#18 Re:
Reakcia na #16 od 810zssk:
Najlepší vodcovia slovenského hnutia o prežitie sú Ľuboško Blaha a Lukáš Perný. Boli by podobne skvelá dvojka, ako AOC a Grétka na medzinárodnej scéne.🤪
3pa3ck320.9.2019 11:39  +2#17 Re:
Reakcia na #16 od 810zssk:
Ak som správne pochopil Zákazníka, tak na nízke úrokové sadzby narážal preto, že tým chce ECB podporiť spotrebu a teda aj míňanie prírodných zdrojov. Čiže súvisí to s témou klimaštrajku
810zssk20.9.2019 11:35 -1#16 Re:
Reakcia na #15 od zakaznik:
Aké nehorázne, že ľudí viac trápi prežitie ako ekonomika. Hlupáci!
zakaznik20.9.2019 11:30 #15 Re:
Reakcia na #14 od mku81:
Ako vždy riešenie bude ďaleko horšie než problém samotný. To som si istý. Stačí sa pozrieť na "ekologické" biopalivá, za ktoré sa bojovalo len nedávno.

Ja odporúčam pochod k bani Nováky, napr. Tam by bol prínos jednoznačne pozitívny.

"Kompetentní", čo tvrdia, že tovar musí zdražieť o dve percentá, aby ho ľudia kupovali teraz, nie o rok, lebo inak nastane apokalypsa, pripravia riešenie, ako obmedziť emisie CO2. 😁 ECB nedávno znížila úrok na -0,5% a nikto s týchto hlupákov nevyzerá, že by ho to trápilo.
mku8120.9.2019 11:17  +3#14 Re:
Reakcia na #12 od zakaznik:
nie sú náhodou tie protesty preto, aby tí kompetentní a múdri konečne niečo urobili? pokiaľ viem, neštrajkuje sa za kontrétne riešenie, ale za to aby sa konečne niečo zmysluplné začalo robiť
zakaznik20.9.2019 10:49 -3 +3#13 Re:
Reakcia na #11 od 810zssk:
Ja som videl video o nejakej školáčke, ktorá si oblepila detskú izbu fotkami súdruha Fica. Obdivuhodné.

Vieš, hlúposť je zadarmo, najmä v mladom veku. Vedomosti sú to, čo stojí námahu.
zakaznik20.9.2019 10:45 -5 +1#12 Re:
Reakcia na #3 od johnnyjanko:
V New Yorku bude alebo je klimatický summit, ktorého cieľom je ukradnúť daňovníkom čo najväčšie množstvo peňazí pre indivíduá podobné tým, ktoré zarábajú na solárnych dotáciach aj na Slovensku.

Takže pochod zmanipulovaných deciek v tomto čase zrejme nejak súvisí s tým.

Som zvedavý, či niekedy budú zmanipulované decká protestovať napr. proti záporným úrokom ECB, ktoré podporujú spotrebu a trestajú sporiteľov.

Takže obmedzenie verejnej dopravy je len taká čerešnička na torte hlúposti dnešných 'pochodov'.
810zssk20.9.2019 10:44 -4 +2#11 Re:
Reakcia na #5 od gejza:
Veľmi si plakal, keď si sa pozeral na niekoho kto už v 16 rokoch niečo dokázal, zatiaľ čo ty v (predpokladám) podstatne vyššiom veku stále len chŕliš síru a ventiluješ svoju frustráciu zo svojho života?