Zmena liniek 52 5456 (od 11.6.2018)

Linku 54 nahradí predĺžená linka 52.

Od 11. júna 2018 bude linka 52 premávať po predĺženej trase z Rače - Tbiliskej cez Východné až k ŽST Vajnory. Na predĺženom úseku nahradí linku 54, ktorá bude zrušená.

V úseku Na pasekách - ŽST Vajnory budú autobusy linky 52 obsluhovať všetky pôvodné zastávky linky 54.

Linka 52 bude po novom vykonávať zachádzky na Potočnú, pričom linka 56 už na Potočnú zachádzať nebude.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #46:
Nevidim na tom nic zle, ked si to zaplati OC. (o com sice pochybujem) Uz druha vec ze to je tragedia to tocenie tam. ?
Reakcia na: Ámos #46:
Ja som zažil v prvej etape Avionu zachádzku L61 cez ich parkovisko.
Zastávka bola pred prevádzkami rýchleho občerstvenia. Zastávkové zálivy sú tam doteraz. Turisti s nemým úžasom sledovali kade ich to vezie z letiska ?
Reakcia na: Petto #45:
A odkedy DPB diktujú obchodne centra, kade budu jazdit autobusy?
A čo na to magistrát?
Reakcia na: Ámos #43:
Mal som tu cest tiez. Vacsiu tragediu v BA nepoznam. Vymyslela to asi len Vajnoria nie ?
Reakcia na: Solider #42:
ťažko povedať, tam bola chvíľu aj križovatka so semaformi, ale po pár mesiacoch ju kvôli väčšej bezpečnosti prerobili na kruhový objazd, to bolo pred cca 12 rokmi ... bolo to vtedy trochu čudné, že najprv niekto zafinancuje novú križovatku so semaformi a potom sa rozhodnú z toho spraviť kruhový objazd
Dnes som isiel neplanovane L52. Tu okruznu jazdu okolo OC Vajcoria vymyslel a schvalil kto?
Reakcia na: jandro #38:
Na takéto frekventované križovatky nepatria kruhové objazdy. Ten istý príbeh je s kruháčom pri Malom Dunaji vo Vrakuni. Tam by mali byť jednoznačne semafory.
Dám to aj sem, keby sa to vo Všeobecnej diskusii stratilo – kde som spravil chybu, že ma plánovač posielal na zrušenú L54?
Reakcia na: jandro #38:
trocha dosť... Aj L51 mešká cca. 10 min.do centra. Naspäť v poobednej špičke ani nehovorím...
Reakcia na: 810zssk #37:
https://www.facebook.com/groups/priateliarendezu/permalink/810127429176965/ nestretlo sa to s nadšením, aj keď je situácia teraz trochu deformovaná rekonštrukciou Račianskej
Reakcia na: jandro #36:
Preco by ich mal vracat do povodneho stavu?
Treba spisovať petíciu, aby DPB vrátil linky do pôvodného stavu alebo na to príde niekto aj sám?
Reakcia na: jandro #32:
Až v nedeľu ráno vycapili oznamy o zmenách, plus aj nové CP
Reakcia na: jandro #32:
Vajnory to isté
Reakcia na: TomJ #27:
Však teraz asi nikde, ale vybudovať jedno obratisko hádam nie je neprekonateľná prekážka.
Za dva dni sa má udiať táto zmena a na Rendezi o nej ani zmienka na zastávkach a ani v žiadnom buse, ktorým som šiel. To bude zase nadávania ráno v pondelok.
Reakcia na: jandro #29:
92 je správne označenie pre linku spájajúcu Petržalku s DNV. 65 po výmene trasy so 67 by mala mať podľa oblastného označenia číslo 57. Ale to je prakticky jedno, keďže je to už prekonaný systém.
Reakcia na: jandro #29:
Evidentne si nepochopil logiku oblastného číslovania. Ale nečudujem sa, keďže to je naozaj podivuhodný koncept ?
Reakcia na: majak #28:
to musí mať potom úplne iné číslo, aby to nenarúšalo oblastný systém označovania 😃 ... napríklad taká 92ka by v smere do DNV nemala byť napr. 22ka? a 65ka v smere do Rače 55ka?
ked sme uz pri tej "obnove" ex L54, tak to uz rovno by som obnovil aj L34 z prievozu do dubravky... 🙂 a to odbacanie na racku? aj tak tak tam niektori odbacaju... to iste ako na krizovatke kukucinova/jarosova.
Reakcia na: Melange #25:
A kde by sa tam točil?
Reakcia na: Melange #25:
možno časom pribudne bus typu 147-čky, nejaká 152-ka, čo vymetie celé Kopanice 😉
Nech som kverulant: prečo vlastne ten autobus chodí na koniec Potočnej, keď domy sú skôr pozdĺž Popolnej a Zvončekovej? Väčšiu logiku by dávala jedna zastávka Pri kolíske a druhá v druhej polovici buď Popolnej alebo Zvončekovej.
Reakcia na: SuchSoft #23:
.... keby tam býval Mr. Gardener, resp. keby tam chodil nejakú prášiť, tak už tam majú aspoň 5 liniek, a toho jeden trolejbus ? ? ? ? ?
KONEČNE! ? Mne sa snáď ani nechce veriť. Po koľkých? Tridsiatich rokoch? Konečne normálna obsluha Potočnej. ?
Reakcia na: jandro #21:
Hej, pri tejto obsluhe to už dáva zmysel.
Reakcia na: 810zssk #20:
možno si to časom zaslúži aj zastávku blízko Námestia Andreja Hlinku
Reakcia na: jandro #19:
Ano, mal som ocividne staru informaciu 🙂
Reakcia na: 810zssk #5:
ako vidieť v novom CP tak obslužnosť Potočnej sa práveže mení a to výrazne
Nerozumiem jednej veci ... Prečo to, čo navrhli fanúšikovia dopravy na imhd.sk a príp. iných dopravných weboch trvá X rokmi dlhou praxou ošľahaným expertom a príp. ovenčenými titulmi z VŠ 10-12 rokov zaviesť do praxe? Je to snáď tým, žeby tak dlho a precízne analyzovali alebo tak dlho a precítne na riešenie danej veci sra ... s radosťou čakali? Však zrekapitulujme si cirkus okolo zlúčenia 28 a 29, kedy nemohla ostať jedna linka, lebo sa museli číselne odlúčiť spoje premávajúce pod hrad Devín. A preto sa pýtam, že za koľko rokov sa dočkáme týchto zmien:
1. Zlúčenie 31 a 39.
2. Zlúčenie 92 a 192.
3. Zlúčenie 96 a 196
... keďže v prípadoch 2. a 3. ide o ešte menšie rozdiely v trasách, než pri spojoch L77 alebo L80.
Od 11.6. boli plánované tuším aj iné zmeny. Presmerovanie 78 na ŽST. PB a tuším ešte niečo ďalšie. To sa nakoniec nekoná alebo to bude v samostatnej správe?
Som zvedavý ako budú všetky tie nové S fungovať, hlavne presnosť. Papierovo sú tu niektoré veľmi zaujímavé časy, napríklad Rača-Rajka 57 minút s dvomi prestupmi.. len je otázne, ako to bude celé fungovať v praxi. Som fakt zvedavý.
Reakcia na: Pajo #12:
Na Predmestí idú rampy o dosť skôr. Ďalej je tam aj pomalá jazda spojkami z tratí 120,130.
Opačným smerom dávali rampy dole ešte pred príchodom vlaku na nástupište. Neviem či po poslednej reko. stanice to bolo upravené.

Prax ukáže. Možno časom pohnú s CP L51.
Reakcia na: Mike #13:
Pozeral som to. Problémový bude iba odchod o :33 z vozovne. Z Predmestia má odchod S65 :34 no nie vždy. Kedže sa to na seba nadpája všetko príde - odíde behom 15-20 min. Samozrejme za stavu , že vlaku pôjdu podľa CP.

No na Račianskej už teraz chytá väčšie zdržanie v špičke pokiaľ vôbec odbočí k Nobelovej.

Reakcia na: Pajo #12:
S 55 a S65 idú už o týždeň. Objednáva ich MDV SR, prevádzkuje ZSSK. Ivo N bol možno pri vzniku iniciatívy, ak vôbec. V Rači sa s tým priecestím neočakávajú problémy, horšie to bude na Nobelovej pri Predmestí - čo môže spôsobiť veľké rozptyly na 51.
Treba povedať, že spustenie rámp, ktoré boli hlavný dôvod pre zavedenie samostatnej linky č. 54 z Východného do Vajnor, bolo kedysi neúnosné. Niekedy 5 minút vopred pred vlakom dolu a častokrát aj dlho po. Teraz je situácia úplne iná, chvalabohu... väčšinou idú dolu a o 10-15 sekúnd rýchlik preletí, osobák smerom z Rače na Vinohrady trochu pomalší.. Ale celkovo sa to _výrazne_ zlepšilo.

IvoN plánuje spustiť mesiac pred voľbami S55 na Predmestie s prípojmi na N.M. A Petržalku, takže potom budú môcť zas 52 a 56 okresať ? ? ?
Reakcia na: david1 #10:
nemyslím si, len viem, že boli radi, keď už nemuseli stáť na rampách 😉

L54 jazdila pôvodne zo Sklabinskej na Studenú ako čiastočná náhrada zrušenej 114ky
Reakcia na: jandro #9:
Vážne si myslíš , že za vznikom L54 bolo pohodlie vodičov ex. L36?
L54 či ex. L36 od Východného bola využívaná na 98% zamestnancami železníc.

Na Zlaté resp. až na Trnavské mýto premávali určené spoje L114.

L54 vznikla lebo presmerovaním L36 po novom L56 na Studenú zaniklo spojenie zo stanicou Vajnory. Už od začiatku to bola málo využívaná linka.
Reakcia na: 810zssk #2:
Pamätám si, keď vodiči niekdajšej 36tky prešli na 54ku a boli radi, že už nemusia stáť konečne na rampách, tie bývali vtedy častejšie a dlhšie zavreté ... potom jazdili 54ky dve, ale z dôvodu nerentabilnosti ich okresali na jednu, neskôr cez víkendy nejazdila istý čas žiadna
Reakcia na: 810zssk #6:
Čiastočne bol.
Reakcia na: Melange #3:
40-60 minut
Reakcia na: jandro #4:
Chapem to tak, ze interval do Vajnor sa zlepsi. To povazujem za pozitivne a to aj v kontexte zvysenia poctu vlakov v ZST Vajnory (neviem ci prave toto nebol dovod preco sa k tejto zmene konecne pristupilo).
Reakcia na: Melange #3:
Zial nie.
Reakcia na: 810zssk #2:
Keď počítali cestujúcich, tak im určite vyšlo, že je neporovnateľne vyšší dopyt cestovať v úsekoch Východné-Rača, Východné-Zlaté piesky a zanedbateľný v úseku Východné-Vajnory ... som zvedavý ako tento dopyt odzrkadlia intervaly, či náhodou nebude teraz rovnaký z Východného do Vajnor ako z Východného na Zlaté piesky

Okrem toho v rannej špičke pracovných dní bude kruhový objazd vo Vajnoroch brzdou pre doteraz pravidelne jazdiacu 52-ku
Obslužnosť Potočnej sa nemení?
Reakcia na: jandro #1:
Mna by skor zaujimal racionalny dovod preco sa to nespravilo uz 10 rokov dozadu. Doterajsie riesenie 52 a 54 podla mna nemalo ziadnu logiku.
Sú dôvodom chýbajúce sociálne zariadenia pre vodičov na Sklabinskej a Na pasekách alebo je nejaký iný racionálny dôvod tejto zmeny?