Zastávky MHD sú aj po presune autobusovej stanice na pôvodných miestach.
Od nedele 1. októbra 2017 je v plnej prevádzke náhradná autobusová stanica Mlynské nivy na Chalupkovej/Bottovej ulici. Nachádza sa na opačnej strane ulice Mlynské nivy ako doterajšia stanica. Pôvodná autobusová stanica Mlynské nivy k rovnakému dátumu ukončila svoju prevádzku.
V budove náhradnej autobusovej stanice, ktorá je spoločná s predajňou Alza.sk, sa nachádza čakáreň pre cestujúcich, predajne cestovných lístkov (vrátane električeniek na MHD a IDS BK), toalety, úschovňa batožín, stravovacie prevádzky a novinový stánok. K dispozícii sú pre cestujúcich aj informačné terminály na vyhľadanie spojenia a overenie platnosti čipovej karty, predplatného lístka, či kreditu na karte. V budove je možné využiť bezplatný Wi-Fi internet. Odchody jednotlivých spojov cestujúci nájdu na informačných displejoch na nástupištiach i v budove stanice.
Zastávky MHD sú po sprevádzkovaní náhradnej autobusovej stanice vo svojich pôvodných polohách. Pre prístup k náhradnej autobusovej stanici je možné využiť nasledujúce najbližšie zastávky MHD:
- Autobusová stanica (na Páričkovej ulici) - linky 21 25 88 a 210
- Autobusová stanica (na ulici Mlynské nivy) - linky 50 70 97 202 205 212 N61 a N72
V pešej dostupnosti k autobusovej stanici sú aj ďalšie zastávky:
- Mlynské nivy (na Karadžičovej ul. za výškovou budovou VÚB) - linky 78 a N33
- Twin City (na Karadžičovej ul.) - linky 78 a N33 - prístup cez Továrenskú ulicu
- Svätoplukova - linky 205 a 208
- Košická (na Prievozskej ul.) - linka 208
- Košická (na Košickej ul.) - linka 68
- Prístavná - linka 88
peste.noire
Pointa je ďalej v tom, že rozparcelované na viac dopravcov a viac objednávateľov ako je tomu dnes máš viac ľudí v systéme a o to ťažšiu kontrolu nad tým. Preto to chcem mať centralizované a pod maximálnou kontrolou, teda aj kontrola ľudí, ktorí s tým robia a akonáhle začne robiť proti udržaniu dopravnej obslužnosti a rozvracať to, tak letí bars aj cez zavreté okno obrazne povedané. A ak ja ako objednávateľ presne viem čo chcem, tak založím vlastného dopravcu a priamo cez neho to vykonávam a nemusím nič súťažiť a naťahovať sa s arogantným vedením súkromníka (sprivatizovanej SADky), ktoré nemôžem vymeniť a trpím ho ako svokru na nedeľnom obede. Takto by som mal priamo ako objednávateľ dosah na personálnu politiku štátneho dopravcu a keby tam bol nejaký przniteľ, tak by letel proste. Ak sa ešte vrátim k súťažiam tak čo vlastne v súťaži súťažím?
- CP musím ja do súťaže dať = dopravca musí splniť
- vozidlá musím tiež vedieť aké chcem z hľadiska kapacity a vybavenia = súťažím keď tak výrobcu autobusov, ktorý mi ich dodá v takom prevedení aké je najbližšie mojím predstavám, čo chcem mať v teréne
- šoférov mám vždy tak či tak, tých nesúťažím = teoreticky TTSK by namiesto SADDS vysúťažil napr. maďarského dopravcu z Gyoru pre obsluhu okresov DS a KN a dajme tomu ak potrebuje 200 šoférov naraz, tak nebude vláčiť nových, ale preberie šoférov, ktorí od SADDS odídu po tom, čo dopravca prehrá v súťaži = šoférov mám tak či tak tých istých, súťažím iba vedenie! A ja osobne vedenie súťažiť nepotrebujem ale priamo dosadiť takého človeka alebo tím ľudí, za ktorý ručím, že to budú zodpovedne viesť. Zodpovedne myslím tak, že aj prevádzke rozumejú a včas predídu stavu aký je napr. v MHD Nitra alebo iných mestách, kde mesačne musia šoféri vziať 1-3 služby navyše aby neboli výpadky spojov. Vo vedení dopravcu nemá robiť čo človek "manažér", ktorý iba manažuje bez dumstu o prevádzke a potrebách prevádzky, keďže to je výstupný produkt podniku a na ten sa treba orientovať, ten zarába na chleba.
Čo sa týka Carga ... tak nemal som problém so súťažou nikdy. Lenže toto nie je súťaž ale to, že Cargo má takpovediac svoje "dcérske" spoločnosti, kde nemá ale podiel, iba svojich bývalých zamestnancov s horúcimi linkami na súčasné vedenie a iných nižšie postavených zamestnancov. Keďže nepreukázali súkromníci nič viac, než že žijú z nepoctivého postupu a priživovania sa na práci iných, tak odmenou za to, by som im podnikanie v doprave zrušil s tým, že naše Cargo im odvezie tovary do PPS, príp. do prvého pohraničného významného bodu a tam nech si podnikajú s ucelenkou ďalej. A vlastne na úvod by nebolo treba robiť ani takéto radikálne opatrenia hneď. Bohate by postačilo keby si NAKA plnila svoju povinnosť a nasadili by tím ľudí na komplet špičku Carga aby nazbierali dôkazy. Garantujem, že za 30-60 dní by s hanbou akú Európa nepozná vyvádzali v putách desiatky ľudí zo sídel Carga v Košiciach a Bratislave, na to stavím svoju kartu s PIN kódom. A to by si videl ako rázom také "súkromné" špedičky ako PSŽ, ŠZDS, Petrolsped, CarboRail, TransLog, Railtrans a Lokorail končia na smetisku železničných dejín nehovoriac o tom, že buď by ich vedenie ušlo na Bahamy alebo skončilo v Ilave/Leopoldove, v ďalšom slede by išli Express Group a možno aj iní, ktorým ale nechcem krivdiť zbytočne za každú cenu. Mn musia fungovať úplne inak ako dnes, kedy sa čaká až sa nazbiera záťaž a čaká sa v Cargu na zázrak so založenými rukami ako naše SADky, ktoré si myslia, že s nezmeneným linkovým vedením a stagnujúcou alebo upadajúcou ponukou spojov zaujmú ľudí. Takisto Cargo musí garantovať štandardy obslužnosti tarifných bodov a vlečiek. Aj ten preprah z Mn na Pn a spracovanie je vecou individuálneho prístupu konkrétnych zamestnancov, či je to pre nich otázka cti, že zásielku spracujú čo najskôr a zaradia na Pn, alebo nie. Ďalej je to aj vecou účelového komplikovania technicko-technologických postupov a naťahovanie časov aby bolo "čo robiť". Ale opäť tieto normy a smernice interné pre Cargo podpisuje vedenie, ktoré to robí pri plnom vedomí, že Cargo poškodzujú a to platí aj pri Pn vlakoch, dokonca násobne. Čiže úmyselné poškodzovanie podniku, čo by mohli orgány činné v trestnom konaní náležite oceniť.
V každom prípade nemám problém to prebrať osobne pri pive, keďže vidím, že máš dobrú vôľu načúvať tomu čo hovorím ?