Zastávky MHD sú aj po presune autobusovej stanice na pôvodných miestach.
Od nedele 1. októbra 2017 je v plnej prevádzke náhradná autobusová stanica Mlynské nivy na Chalupkovej/Bottovej ulici. Nachádza sa na opačnej strane ulice Mlynské nivy ako doterajšia stanica. Pôvodná autobusová stanica Mlynské nivy k rovnakému dátumu ukončila svoju prevádzku.
V budove náhradnej autobusovej stanice, ktorá je spoločná s predajňou Alza.sk, sa nachádza čakáreň pre cestujúcich, predajne cestovných lístkov (vrátane električeniek na MHD a IDS BK), toalety, úschovňa batožín, stravovacie prevádzky a novinový stánok. K dispozícii sú pre cestujúcich aj informačné terminály na vyhľadanie spojenia a overenie platnosti čipovej karty, predplatného lístka, či kreditu na karte. V budove je možné využiť bezplatný Wi-Fi internet. Odchody jednotlivých spojov cestujúci nájdu na informačných displejoch na nástupištiach i v budove stanice.
Zastávky MHD sú po sprevádzkovaní náhradnej autobusovej stanice vo svojich pôvodných polohách. Pre prístup k náhradnej autobusovej stanici je možné využiť nasledujúce najbližšie zastávky MHD:
- Autobusová stanica (na Páričkovej ulici) - linky 21 25 88 a 210
- Autobusová stanica (na ulici Mlynské nivy) - linky 50 70 97 202 205 212 N61 a N72
V pešej dostupnosti k autobusovej stanici sú aj ďalšie zastávky:
- Mlynské nivy (na Karadžičovej ul. za výškovou budovou VÚB) - linky 78 a N33
- Twin City (na Karadžičovej ul.) - linky 78 a N33 - prístup cez Továrenskú ulicu
- Svätoplukova - linky 205 a 208
- Košická (na Prievozskej ul.) - linka 208
- Košická (na Košickej ul.) - linka 68
- Prístavná - linka 88
peste.noire
STAV OS. DOPRAVY: Ono to spolu súvisí, to nie je možné tie veci deliť všetky ako píšeš. To, kto ovláda dopravu má toxické účinky na dopravu a samozrejme kvalitu služieb. Často krát sú to psychopati, ktorí chorobne túžia sústreďovať moc a peniaze, a vôbec im nezáleží na nejakej doprave a obslužnosti, tá je trhacím kalendárom a jazdí sa tak často ako to SADke vyhovuje personálne, či tam majú alebo nemajú šoféra v obci alebo na závode, ktorý danú linku vypravuje. Keď bude najhoršie tak sa odpracú na Bahamy a ich kamaráti z radov krajských poslancov už schvália nejaké uznesenie ako oddĺžiť skrachovaného dopravcu a príde potom nejaký psychoš č.2.
RIEŠENIE OS. DOPRAVY : Ako som napísal dávno. Doprava je strategické odvetvie národného/štátneho hospodárstva a keďže je to dotované a bez dotácie nie je možné voziť za prijateľné ceny, tak logicky nebudem vytvárať prostredie na korupciu, kde dopravcovia motivujú politikov a členov odborov dopravy na mestách a VÚC. Vybavená vec - v osobnej doprave jeden dopravca a mám rázom priamy dosah na diaľkové linky, ktoré viem odstrániť zo súbehov s vlakmi a viem ich relokovať tam, kde vlak vôbec nejazdí.
STAV NÁKL. DOPRAVY:
Pokiaľ sleduješ objemy prepráv po železnici, tak súkromníci nepriniesli vôbec navýšenie a 90% tranzitu Kúty - Štúrovo sú vlaky zajednané Cargom a na licenciu Carga, len subdodávateľsky podvodom vďaka väzbe na vedenie Carga to vozia súkromníci. U ČD Cargo detto, tam viem o prípadoch, kedy za rypnutie si do "partnerstva" s ODOS sa dávali žlté a červené karty, keď sa dakto ozval, že prečo dávajú chémiu a uhlie voziť u nich, pričom vedeli prevádzkoví a obchodníci, že to vedia sami odviezť svojím rušňom, svojimi vozňami a svojim rušňovodičom. Čiže tu nie je zámer služby vstupom súkromného sektora skvalitňovať, ale urvať z koláča a najlepšie bez námahy, pretože administratívne bremeno znáša štátny dopravca, to však nič nemení na tom, že 25% úradníckeho aparátu je v ZSCS zbytočného a opäť v tom lieta vedenie, ktoré za organizačnú štruktúru zodpovedá a vidia ako to ich kamaráti robia s minimom úradníckeho aparátu. Prečo si nevziať pozitívny príklad? Keby dnes Ersék vyhodí celé vedenie (čo je sci-fi), tak ti ručím, že do 3-6 mesiacov sú u iného súkromníka a tam razia úplne inú personálnu a mzdovú politiku, na to dám krk. Prečo to nerobia aj u štátneho dopravcu a ešte ho poškodzujú prihrávaním zákazok súkromníkom? Čiže za cca 15 rokov partizánčiny sa ukázal iba zmrzačený charakter a bohužiaľ snáď jediný seriózny súkromník LTE už pomaly na Slovensku nepôsobí, čo je veľavravné, že v skorumpovanom prostredí a bez napojenia na vedenie Carga nemajú šancu.
RIEŠENIE NÁKL DOPRAVY:
Presun tovarov by mal pre firmy zabezpečiť štát a tých čo spôsobili tento úpadok a stagnáciu železničnej dopravy tak im doživotne zakázať činnosť v doprave, a samozrejme súdny spor voči nim viesť ako s najťažšími kriminálnikmi. To, že tam má interes smerácky milionár Brheľ je irelevantné, riešil by som rovno aj daňové podvody Budamaru so železnou rudou (viď. Panama Papers, čomu sa nevenovala žiadna strana v NR SR, ktovie prečo ...). Nevyhnutná podmienka by zároveň bola aby štátne Cargo zabezpečilo po zoštátnení flotilu rušňov a počet rušňovodičov aby 365 dní v roku zabezpečili prebratie ucelenky v PPS od dopravcov z AT, CZ, PL a HU do 60min, čo je aj bežný čas koľko súkromníci v Štúrove a Kútoch postávajú pokiaľ si videl ZCP. Detto zberné Mn vlaky do každého tarifného bodu každý pracovný deň aspoň 1 pár. V prípade prezencie väčšieho množstva výrobných podnikov ponúknuť prvý pár Mn doobeda a druhý pár Mn poobede. A nevyhnutné je aby sa podporovali železničné vlečky a nie, že v Žarnovici dlhé roky nevyužívané koľaje do Preglejky a potom keď tam ZC REAL prenajali plochu pre podniky, tak zrazu koľaje vytrhali hajzli ako prevenciu, keby náhodou niekto mal záujem voziť po železnici aby to nešlo, pretože je efektívnejšie ťahať kamióny centrom Žarnovice a ničiť ľuďom život. Pri takej frekvencií služieb a tiež podpore vlečiek už má železnica šancu konkurovať a nielen prežívať z vozby uceleniek chémie, obilnín, dreva, rudy, uhlia a železiarskych výrobkov či automotive (aj to bohvie dokedy vyrábanie áut na sklad bude mať úspech asi ako vyrábanie na sklad za čias ZSSR ...) ale opäť lákať aj menších zákazníkov.
P.S.: Prepáč, ale deliť to na X príspevkov, keby tu dakto videl 6 príspevkov, tak by ho kleplo.