Kontakt na imhd.sk Bratislava

Sociálne siete Facebook
Twitter
Instagram
E-mail
  • V prípade, ak nás chcete informovať o chybe na našich stránkach, prosíme, podrobne opíšte okolnosti za akých sa stala.
  • V prípade, ak nám chcete zaslať Vaše fotografie, prosím, nezabudnite ku každej z nich pripojiť opis, predovšetkým lokalitu, prípadne ďalšie informácie.
imhd@imhd.sk
Kontakt pre médiá press@imhd.sk

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: danny15 #88:
Skontroluj si, či nemáš limitované dáta pre appku v nastaveniach.
ahoj, prestala mi fungovať aplikácia imhd.sk - vyhadzuje mi hlásenie "aplikácia vyžaduje aktívne pripojenie k internetu" napriek tomu, že mám mobilné dáta, alebo som na wifine. neporadíte? ďakujem
Reakcia na: levskobrasko #86:
napíšte prosím Dopravnému podniku, prípadne mestu, toto je fanúšikovská stránka
Dobrý deň, chcel som sa spýtať či sa plánuje niečo riešiť ohladne dopravnej situácie smerom z vajnor na trnavské mýto? Priemerná cesta z vajnor na bajkalsku trva 30 minut, čo je neakceptovateľné. Toto už sa ťahá cele roky ale je to 2x krat horšie kvôli opravné vajnorskej elektricky. Prosim, mohli by ste pouvažovať nad pridaním bus pruhou hlavne okolo rožnavskej? Ďakujem pekne- 🙂
Reakcia na: NinaBonita #84:
Ahoj Nina, vodičovi X4 mešká spoj z domu do práce.
Dobré ráno prajem, Milá imhd.sk chcem vedieť prečo ráno mešká autobus X4? Zo stanice nové mesto na Zlaté Piesky. Ráno má byť pred stanicou 5:30 a má odchádzať 5:33 a dnes prišiel 5:39 viete mi povedať prečo? Niektorí ľudia čo chodia po nočnej a chcú stihnúť autobus Arriva na Smer Slovenský Grob... Akože nehnevajte sa ale toto není normálne začnite s tým niečo robiť aby autobus MHD X4 chodil na čas a odchádzal na čas ďakujem za pochopenie.
Reakcia na: pichmondo #81:
Opravene, vdaka za nahlasenie.
Prosim objasnit moznost dohladat sluzbu,nemam moznost najst vozidlo kde sa nachadza.Som vodic trolejbusu a chyba mi to k vykonu v praci.Dakujem
Prečo nejde spustiť grafikon,pre jednotlivé poradia?
Reakcia na: batozina #79:
Je to tam - https://www.idsbk.sk/download/w36x001wy41d.pdf Článok B.6 Tarifné podmienky prepravy batožín a zvierat (Dovozné): Plateniu dovozného nepodliehajú príručné batožiny, schránky so zvieratami, alebo iné predmety, ktorých rozmery nepresahujú veľkosť 60cm x 45cm x 25cm.
listky za batozinu sa udavaju pre nadrozmernu batozinu ale v prepravnom poriadku nie su uvedene rozmery ani vysvetleny pojem nadrozmerna batozina
Reakcia na: Tjodvaldr #75:
tú narážku na slovenčinu si mohol odpustiť. Je rozdiel povedať a povedať.
Reakcia na: 3pa3ck3 #76:
Súhlasím.

Keby sa dieťaťu následne niečo stalo, tak by ho vláčili po súdoch ako posledného zločinca.
Reakcia na: Tjodvaldr #75:
Bod A.10.5 Prepravného poriadku:
"Vo vozidle sa smie súčasne prepravovať jeden kočík alebo invalidný vozík. Vodič môže povoliť prepravu ďalších kočíkov alebo invalidných vozíkov, ak to podmienky vo vozidle dovoľujú."

Osobne si myslím, že do autobusu, ktorý uvádzate (2424 je v tomto prípade číslo autobusu, nie číslo vodiča) sa naozaj viac ako dva kočíky nevojdu. Plus vodič je zodpovedný za bezpečnosť všetkých ľudí vo vnútri.

Ak si ale myslíte, že Vašej manželke bolo ukrivdené, môžete podať podnet na túto adresu: vnutorna.kontrola@dpb.sk
Vodič - grobian
31.3.2023
Maximiliána Hella smerom Domkárska
Autobus číslo 66
Cca 17:15
Číslo vodiča 2424
Manželka s dvoma deťmi - 5 a 2 roky (mladšia v kočíku) čakala na autobus číslo 66
Pred týmto autobusom stal ešte jeden tak, že vodič autobusu 66 stal druhým číslom cca o 20 metrov...
Manželka s deťmi bežala aby stihnúť.
Vodič ich odmietol nasadiť do autobusu s dôvodu že vnútri už sú dva kočíky.
Manželka začala ho prosiť a hovoriť že jej je potrebné ísť na čo vodič odpovedal, že aj on potrebuje ísť a nevie čo ešte viac ona má robiť a pri tomto grobiansky vyjadroval sa na manželku že oná zle rozpráva v slovenčine. Prosím vás, je to podľa vás normálne?
Reakcia na: Marek0106 #73:
A prečo ju tam nedáš? (ľudia tu s tým majú asi toľko spoločné, ako ty, tak sa rovno opýtaj sám seba)
Nešlo by náhodou dať elektrickú tabuľu aj k tescu Lamač
Reakcia na: Palo #70:
Aj mne veľa vecí chýba. Ale ak mi niečo chýba, tak sa snažím urobiť všetko preto, aby mi to nechýbalo. Nevyžadujem od ostatných, aby mi dodali to, čo mi chýba (a už vôbec nie takým arogantným, prikazujúcim spôsobom).
Reakcia na: Palo #70:
Je to Heydukova ulica... a z Hlavnej stanice stačí nasadnúť na električkovú L1 a vystúpiť na Vysokej, nič komplikované... a spojenie sa dá jednoducho vyhľadať aj na google maps napríklad. 🙂
Už som vám písal.
Po prvé chýba mi mapa Bratislavy aj s MHD.
Po druhé chýba mi možnosť zadať naplánovanie dopravy konkrétne z hlavnej stanice na Haydokovu ulicu OÚSA. Na mape si to vyhľadám, ale to by tam musela byť zobrazená MHD
Ďakujem
chalko.pavol@gmail.com
Reakcia na: N/A #68:
mne na trapenia sa s touto strankou (velmi pomale nacitavanie, obcasne neacitanie a pod.) znacne pomohlo nainstalovanie adblock-u....
V poslednej dobe sa mi dosť často stáva, že pri pripojení cez VPN sa nechce imhd vôbec otvoriť - stránka sa iba neustále načítava. Má podobný problém aj niekto ďalší?
Reakcia na: IBBI #66:
Tak potom beriem späť, treba aktualizovať mapu na pôvodný stav
Reakcia na: 3pa3ck3 #65:
Pokial viem, tak ziadna prestavba tam neprebieha a z Pristavneho sa v pohode dostanes na Bajkalsku.
Reakcia na: bakerný #64:
Momentálne jazdí cez Apollo kvôli prestavbe križovatky Prievoz/Bajkalská
V mape denných liniek MHD https://imhd.sk/ba/media/mn/00002517/Denn%C3%A9-linky-20210901.pdf máte nesprávne zakreslené vedenie linky 98 po moste Apollo, hoci jazdí po Prístavnom moste.😎
Reakcia na: N/A #62:
do konca septembra ešte platia 15-minútové lístky, ktoré sa stihli zakúpiť pred 1.7.(od 1.7. sa nepredávať)
@admin

Len drobnost: Pri cestovnych listok mate odkaz s textom "Cestovné lístky na jednu cestu (15 - 180 minút)". Ta 15-tka uz ale ak dobre vidim nie je aktualna.
Reakcia na: milada13 #60:
U ostatných spojení to poväčšine funguje. Keď si rozkliknete zastávky, tak niektoré z nich sú zdvojené až ztrojené (napr. Trnavské mýto), súvisí to asi s novými CP, preto ich ukazuje viac, ako ich v skutočnosti je.

Otázka pre adminov: V poslednej dobe sa tu celkom často stáva, že pri zmene CP sa zrazu električkám zdvoja dojazdy, čím to je?
Dobrý deň, iMHD je skvelá práca! Drobná chybička - ak vyhľadávam spojenie, kde sa prestupuje, tak mi počet zastávok v oboch spojoch dá rovnaký - asi je to súčet zastávok oboch spojov. Aj keď ani to mi celkom nesedí.
Reakcia na: rini17 #58:
Mal som KeyOne do minulého týždňa, teraz som si kúpil Key2 a na obidvoch mi to funguje. Vymaž si cache.
Ide vám vyhľadávanie spojenia pod androidom? Mne sa Chrome zacyklí na popupe "web imhd.sk chce používať polohu zariadenia" jedno či zvolím blokovať alebo povoliť. Firefox zas keď začnem písať názov zastávky tak trvá minútu než ho doplní a dovtedy vôbec nereaguje. Mám blackberry keyone.
Reakcia na: Jadran #55:
Klikni pravým na fotku a Otvoriť obrázok v novom liste. Ale ďalšia úplne zbytočná komplikácia...
Ako si oznacim obľúbené spoje. musím hľadať v zozname liniek vždicky? Ďakujem
Neviem či už to niekto pripomienkoval, ale mne napríklad oproti pôvodnej verzii chýba v galérii možnosť "stiahnuť materiál", teda možnosť zobraziť fotku vo väčšom rozlíšení. A možno som len slepý, ale nevidím to tam.
Reakcia na: henko151 #53:
nerozumiem preco plusky minusky farebne zvyraznite, ale nenahodite konkretny cas prispevkov, co mi pride v dispecerskom fore priam nutnost kvoli odsledovaniu danych vyluk?
ci sa to da chapat, ze su pre vas plusky minusky podstatnejsie nez funkcionalita?
Reakcia na: yellowcaptcha #52:
Samozrejme, že čítame aj pripomienky z FB. Každý si môže vyjadriť svoj názor v komentároch a každá odozva je dobrá (či už pozitívna alebo negatívna). Na sociálnych sieťach sa ale môže nejaká pripomienka stratiť medzi množstvom iných komentárom, a preto odporúčame na komunikáciu zvoliť ten formálnejší komunikačný kanál - email.

Tak vymazanie tých nekvalitných profiloviek sme brali ako samozrejmosť, čo sa neskôr ukázalo ako veľmi kontroverzný krok. Keby ale chceme cenzurovať, tak by sa vymazali aj iné negatívne komentáre pod príspevkom o novom dizajne. Avšak, tie tam stále sú a aj budú. 🙂
Reakcia na: henko151 #51:
Nebolo vhodnejšie nechať nahrané aj to logo s horšou kvalitou? Obzvlášť ak pod ním boli komentáre (či už negatívne alebo pozitívne)? Predsa na Facebooku môžete mať nahraných obrázkov koľko chcete a nemôžete sa čudovať že to užívatelia považujú za cenzúru bez ohľadu na dôvody pre ktoré ste sa rozhodli nahrať to logo v lepšej kvalite.

A to že ste ochotný riešiť pripomienky iba tie, o ktorých sa dozviete prostredníctvom neverejného kanálu tiež o niečom vypovedá.
Reakcia na: martinah #24:
K tomuto vám všetkým diskutujúcim dlžím ešte vyjadrenie, aby sme to urovnali na správnu mieru a nešírili sa nepravdivé klebety.

Profilové fotky boli opätovne nahraté do každej sekcii okrem Banskej Bystrici z dôvodu, že pri prvom nahratí nám FB brutálne pokazil kvalitu loga zobrazovalo sa v náhľadoch zubato. (V prílohe možno vidieť screen ako sa to zobrazovalo zubato.) Žiaľ spolu s tým sa vymazali aj komentáre, kedže nejde na FB odstrániť nepeknú profilovku bez toho, aby išli komentáre preč. Avšak naďalej platí a aj platilo, že pokiaľ má niekto nejakú pripomienku, treba nám zaslať e-mail, kde sa dočká aj odpovede. Dokonca všetky pripomienky si spisujeme a tie najdôležitejšie riešime v čo najkratšom čase. Čo sa týka nejakých nových nápadov, tak aj tie si zapisujeme a plánujeme sa niektorými v budúcnosti aj zaoberať.

Reakcia na: Dispecer #49:
Aj to by malo už fungovať. 🙂
Reakcia na: henko151 #48:
A čo ten bug, čo spomínam v #38?
Reakcia na: Dispecer #46:
Už to funguje správne. 🙂
Reakcia na: Ike #27:
Myslím si, že ani ako vtip sa takéto ad hominem preteky nehodia. Lebo bez ohľadu na to, kto odkedy číta a kedy sa registroval, gro problému nie je v jačaní nové=fuj. Je mi jasné, že dizajn a funkcionalita sa časom vyvíja. Osobne vítam (asi ako jeden z mála) zahodenie loga, ktoré bolo úsmevné už iks rokov dozadu. Teším sa, že si niekto našiel čas vytvoriť responzívny web, robia mi radosť klikateľné CP a určite ma potešia aj iné funkcionality. Je jasné, že na každú zmenu si človek nejaký čas zvyká. Ale robí sa to ľahšie, ak je zmena preňho celkovo pozitívna a vidí za ňou vyšší cieľ.

Riešime v princípe hlavne to, že popri zlepšení tých pár vecí sa ich hrozne veľa zhoršilo (a u mňa to každým dňom znižuje celkový dojem), napriek zažitej tradícii otvorenej komunikácie je teraz z druhej strany výrazné ticho a vyšší cieľ funkcionality na všetkých zariadeniach sa akosi nenaplnil, keďže na mobile vidím na jednej obrazovke omnoho menej než doteraz.

Len na záver, pokladal by som za dvojaký meter, keby po dlhej histórii tunajšieho vozenia sa na Emteste pri každom nasadení neodladených produktov teraz zrazu nastalo hromadné pokyvovanie hlavou a šúchanie nohami len preto, že neodladený produkt nasadili "naši".

A už končím, nech nezniem ako hejter, keďže jediný môj cieľ bol podporiť rozvoj k pozitívnemu výsledku 🙂
Reakcia na: Viko #45:
"Inak, keď som klikol na tvoj link, síce mi vysvietil konkrétny príspevok, ale stránka sa mi načítala navrchu a nehodilo ma do patričnej pozície... Je chyba len u mňa alebo som objavil námet na zlepšenie?"
Dovčera mi to neblblo, ale už to blbne aj mne... 🤔
Reakcia na: Dispecer #36:
Pokiaľ si pamätám, vyskúšali sme si to viacerí, keďže na základe toho padlo niekedy cca pred mesiacom dosť námetov a pripomienok v bratislavskej všeobecnej. Niektorej zo zodpovedných osôb som to aj linkoval, takže určite sa o tom vedelo a mohlo sa to využiť. Celkom pochybujem, že "bežný návštevník" si dá výrazne viac námahy s dokumentáciou a riešením bugov, než pravidelní užívatelia z "hĺbky" komunity (čo nakoniec vidno aj na fb).
-------
Inak, keď som klikol na tvoj link, síce mi vysvietil konkrétny príspevok, ale stránka sa mi načítala navrchu a nehodilo ma do patričnej pozície... Je chyba len u mňa alebo som objavil námet na zlepšenie?

Za tip s číslom ďakujem, hádam naň nezabudnem. 🙂
zobrazovanie tyzden stareho flashu na uvodnej obrazovke je tiez super...
Reakcia na: Viko #20:
Hmmm, presmerovanie HTTP 301 Moved Permanently je základná vec pri zmenách permalinkov, takže asi good point pre vývojárov.
Reakcia na: kecho #41:
Pokiaľ viem, o redizajne sa hovorilo aj pomerne dlho predtým, najmä v súvislosti s nárastom návštevnosti z mobilných telefónov.
Reakcia na: Dispecer #40:
Lebo chlapci zo StealItUp povedali? 🙂
“Startitup Group. Avizuje vizuálnu premenu portálu”
https://medialne.trend.sk/internet/web-imhd-sk-presiel-portfolia-vydavatela-emefky-startitup
Reakcia na: kecho #39:
Pretože stará verzia urobí pá-pá? 🙃
Reakcia na: Dispecer #36:
Pretoze ked cloveku vyhovuje povodna verzia, tak naco ma testovat nieco, “len aby bolo nove”? 🙂
Inak, chalanom dávam do pozornosti tento príspevok z hlásením bugu z košického imhd.sk, lebo na čo pozerať aj iné fóra než bratislavské, všakže? 🙂 (A nie, nebudem posielať mailom niečo, čo priamo visí na stránke.)
https://imhd.sk/ke/diskusna-tema/21/Off-Topic-F%C3%B3rum?dfpi=11281#11281
Reakcia na: kecho #35:
Nie nie, chcel som len poukázať, že zase to scrollovanie k článku o KV/Dub nie je niečo, čo musí zdolať každý, kto si chce len pozrieť ako sa dostane domov.
Reakcia na: Jak44 #31:
Čiastočne súhlasím s tým, že komunikácia trvalého prechodu na nový dizajn neprebehla práve najideálnejšie.

Na druhú stranu, keďže Murphyho zákony platia, najviac chýb sa vždy ukáže až v ostrej prevádzke, keď sa "nanúti" všetkým, lebo kto by z bežných návštevníkov predsa klikal na to okienko "Otestujte nové imhd.sk", ak nemusí, však? 🙂
Reakcia na: henko151 #34:
Len to v ramci toho prispevku vyznie ako prezentacia niecoho, co tu doteraz nebolo a iba vdaka sars-verzii webu je to nieco uplne nove. 🙂
Reakcia na: kecho #32:
Netvrdím, že nemal, len som chcel povedať, že človek dostane pravdivú informáciu o spojení aj bez čítania článku.
Reakcia na: Dispecer #29:
Ten dizajn vtedy aspon z niecoho vychadzal a nadvazoval na to, co bolo predtym. 🙂 Toto su naplacane obrazky jeden za druhym. Zial...
Reakcia na: henko151 #30:
Planovac mal zapracovane vyluky aj v pred-sars verzii webu.
Reakcia na: Dispecer #29:
Ja by som povedal, že tuto ľudom nižšie (aj mne) viac ako dizajn vadí ten štýl "najprv spravíme betu nech sa vychytajú chyby a spracujú pripomienky avšak bez upozornenia prejdeme na novú verziu webu bez zapracovania pripomienok alebo odkomunikovania prečo pripomienky nie" 🙂
Reakcia na: kecho #23:
Uznávam, že výluka KV/Dub je dôležitá a mala by byť minimálne pripnutá navrchu aktualít. Myslím si, že dala by sa zmeniť priorita článku, aby bol na vrchu kedykoľvek, prípadne nastaviť aby sa zobrazoval dlhodobo v okienku "mimoriadne". (Tu treba sa ale zamyslieť, ktoré obmedzenia premávky považovať za podstatné a ktoré nie. Dávať tam každú výluku, by malo opačný efekt.)

Treba ale podotknúť, že plánovač ráta s výlukami, ktoré majú dáta spracované (čo rekonštrukcia KV/Dub má), čiže keď si niekto vyhľadáva spojenie, tak sa dostane k pravdivej informácii o spojení, bez nutnosti čítať článok.

Reakcia na: Ike #27:
Však koľko rečí bolo, keď sa prechádzalo v novembri 2011 na nedávny dizajn... Tiež sa veľa diskutujúcich vyhrážalo odchodom a to sa udiali menej zásadné zmeny ako teraz v máji... 😎
Reakcia na: Viko #20:
Tip:
Keď si pozrieš starý odkaz na fotku v galérii, nájdeš tam číslo, pri novších fotkách obvykle 6-ciferné - to číslo je ID fotografie a to sa nemenilo. Takže v zásade by ti malo stačiť pri ktorejkoľvek fotografii, ktorú si otvoríš na novom webe, prepísať dané číslo a zobrazí sa ti želaná fotografia.
Čo vy viete o zmenách? 🙂 Ja som sa registroval, keď imhd vyzeralo takto.
Reakcia na: martinah #24:
FB imhd spravuje (aj) priamo imhd. Pod nejedným príspevkom je podpísaný "Henrich" z tímu imhd.
Reakcia na: Viko #20:
Súhlasím, že prekopať podstránky bez nastavenia presmerovania je hovadina.

#19: Keď už sa tu argentuje "nešoto" navštevníkom. Skús si zadať do Googlu hocičo typu "imhd linka 9 cestovný poriadok" alebo "imhd Trnavské mýto" proste bežné frázy a že čo sa zobrazí. To určite bežný, imhd neznalý návštevník ocení. 🙂

Schválne, keď je toto tak super verzia, určite máte štatistiku, koľko ľudí počas prechodného obdobia využívalo next.imhd.sk (poprípade koľko ľudí tam po kliknutí zostalo). Však ak je toto lepšia verzia, určite to budú dobré čísla. 😉
Reakcia na: kecho #23:
jj, na fb boli negativne ohlasy pod logom, zmazali jednym smahom, ked znovu nahodili logo, div sa svete, rovnake ako predtym, ale sikovne tym zmazali komentare
podla toho tipujem, ze fb stranku imhd spravuje asi tiez startitup
Reakcia na: henko151 #19:
“ Tie najpodstatnejšie informácie stále nájdeš hneď nazačiatku stránky, ”
Myslim, ze vyluka tram KV/Dub je dost podstatna sprava - aktualne je ako 6. dlazdica v poradi, cize cca tak 4.-5. obrazovka. Nad nou v dolezitosti je napriklad oznamenie o zmene webu imhd a mimoriadne zaujimava sprava pre “beznych” cestujucich, ze sa nekupia nove busy...

Neviem posudit, ci na sockarskych sietach sa nikto nestazuje alebo mazu staznosti rovnako ako napr. bolo spominane aj pri fb imhd (spomenute v inej diskusii) 🙂
Reakcia na: henko151 #19:
Sú nejaké dáta na to, že ľudia prichádzajú na imhd primárne iba kvôli vyhľadávaču spojenia a nepotrebujú vidieť žiadne aktuality o obmedzeniach? Že si nekontrolujú v dispečerskom, či na ich trase nie je nejaký prúser?

Apropo modernosť skrolovania - rád by som sa mýlil, ale myslím si, že nechápeš základný princíp jednostranových webov, oni totiž okrem dlhého skrolovania majú hneď hore odkazy na všetky dôležité sekcie, ktoré ťa hodia na patričnú úroveň. Ak chcem konzumovať náhodný obsah na sociálnej sieti, pokojne budem skrolovať do aleluja. Ale ak hľadám konkrétne informácie, rád by som ich mal poruke. Naozaj to je taká neštandardná požiadavka? 🙁
Reakcia na: yellowcaptcha #12:
plus za spomenutie moznosti navratu povodnej verzie fb, nevedela som, ze sa to da prehodit naspat, nieco strasne, ako pre male deti, netusim pre koho robia tieto redesigny, ale je to coraz horsie, o to viac hneva, ze zrovna imhd do tohto trendu spadlo tiez, vela ludi ziadalo aj na fb vratenie povodnej verzie
jedine, co ich presvedci su klesajuce cisla navstevnosti, mozno potom este zauvazuju nad moznostou prepnutia starej verzie, nech nevyjdu zbytocne investovane peniaze
skoda prace povodnych autorov, by ma zaujimalo, ci tusili, ze to dopadne takto, chapem, ze sa to neda robit cely zivot

pani administatori, aspon tu moznost prepnutia dajte, kto bude chciet novu, ostane v novej, win win pre obe strany
Reakcia na: N/A #16:
Poviem ti to tak, rozumiem, že už bolo načase zlepšovať a modernizovať, som ochotný pochváliť, čo je dobré... Ale trvám na tom, že reálnemu prevedeniu sa malo dať viac času, kým sa vyladí.
Uvediem reálny príklad: síce sa vylepšila galéria, ale jej prekopaním bez nastavenia presmerovaní sa docielilo akurát to, že zazdieľaný link spred troch mesiacov už neotvorím. Neponúknuť návštevníkovi obsah, ktorý na webe je, len sa inak zašil, je podľa mňa objektívny nedostatok a nie subjektívna vec vkusu.
Pre mňa osobne, čo sa snažím kombináciou rôznych infozdrojov mapovať aj nejaký časový prierez a nestačí mi na to iba nejaké tu a teraz, je to dosť veľké poleno pod nohy. Fakt nie som počítač, aby som si držal v hlave, ako to prepisovať, a ani nemám chuť mrhať čas manuálnym hľadaním v desiatkach stránok galérií niečo, k čomu som mal konkrétny link. Neviem, či by autorom a webmasterom viac vyhovovalo, keby sme všetci mali tie fotky naukladané v počítačoch a nevracali sa za nimi na web, alebo aký je cieľ takéhoto opatrenia.
Reakcia na: kecho #17:
Myslím si, že presne to je cieľom úvodnej stránke po načítaní imhd.sk, aby si si vyhľadal spojenie bez zbytočných preťúkavačiek. Keď hľadáš posledný fotoupdate, tak uznávam, že sa trocha na scrolluješ, ale myslím si, že systém scrollovania je vcelku moderný a na takom IG alebo FB sa na to nikto nesťažuje. Tie najpodstatnejšie informácie stále nájdeš hneď nazačiatku stránky, prípadne k najdôležitejším oznamom stačí minimum scrollovania. Taktiež tie najpodstatnejšie informácie pre nešoto návštevníka ako sú mapy, cp a ceny lístkov nájdeš v spodnej lište, takže mobilnú verziu vnímam určite pokrok oproti tomu, čo tu bolo doteraz.
Reakcia na: kecho #17:
Ja spravujem fotky, nie to, ako funguje web. To su veci na vyvojarov. Ak mas pripomienky, kontaktuj administratorov na prislusne e-maily, ktore nad touto diskusiou najdes. Prajem Ti pekny vecer. 🙂
Reakcia na: N/A #16:
Tymto mi je jasne, ze na seba kydat nebudes 🙂
K logu sa radsej vyhadrovat nebudem, ale ked po nacitani ukaze na prvotnej mobilovej obrazovke 3 veci
-Najdi linku
-Cesta z/do
-A jediny najnovsi CP (aktualne pre L4a9 od 2.5.,
a na vsetko ostatne musim rolovat, nedajboze ked vsetky stvorceky na prvy pohlad vyzeraju rovnako bez fantazie....
Dakujem, to mozem ist rovno na cp.sk - rovnaka info hodnota prvej obrazovky...

Co branilo zapracovaniu novych funkcionalit do povodneho webu?

Aka bola v danom case navstevnost imhd a next?
Reakcia na: kecho #13:
Poviem ti, zvykol som si a nový web má mnoho funkcionalít, ktoré starý web nemal. Aktívne všetky chyby hlásime administrátorom a pripomienky z diskusií sa nestrácajú. Je vidno veľký kus zlepšení už na novom webe, no tak ako sa chybičky ladili v predošlej verzii imhd po spustení, tak sa to robí aj teraz. Osobne mimoriadne pozitívne vnímam novú mobilnú verziu, nové galérie a ich prepracovanie a mnoho ďalších vecí, ktoré nový web priniesol. Nechcem sa tu s nikým z vás hádať, len si myslím, že je to relatívne subjektívne hodnotenie nového webu každým z nás a verím, že každý si tu príde na svoje a každý bude časom spokojnejší. Ja som si na nový vzhľad zvykol už za čias nextu, keď som tam spravoval fotky a pod. a vyhovovalo mi to viac, ako ten starý.
Reakcia na: N/A #11:
Problém je ten, že okrem prázdnej kritiky zaznelo aj veľa konkrétnych návrhov na zlepšenie nového dizajnu a NIKTO sa neunúval napísať aspoň blbé ďakujeme, nie to nebodaj dačo v zmysle "pracujeme na zlepšeniach". Jediná odpoveď (ešte za čias nextu) bola, že je spísaných 80 pripomienok, ale nakoniec sa zničoho nič spustila plná verzia, v ktorej 90% nedostatkov zostalo a ani len sa nevysvetlilo, prečo sa nevyriešia alebo kedy sa vyriešia. Myslel som si, že budem doposielať ešte ďalšie návrhy na doladenie priamo mailom, ale s takýmto prístupom skutočne nemám akúkoľvek chuť...
Reakcia na: N/A #11:
Tebe sa tato verzia omalovanok pre 10-rocne deti fakt paci a vyhovuje ti?
Lebo ja hladam realne a pouzitelne informacie a nie stvorceky s obrazkami ako prasa, ktore dolezite info odsuvaju do stratena...
Reakcia na: N/A #11:
Neviem prečo sa vlna odporu na takúto drastickú zmenu – nielen po vizuálnej ale aj funkcionálnej stránke – či kritika zmeny ako takej pripisuje obzvlášť ľuďom žijúcim na Slovensku.

Z môjho sledovania mám pocit, že podobné nové verzie stránok sú vo všeobecnosti prijaté s odporom všade. Facebook, Twitter, Reddit... Všetky majú viac či menej nové hračkárske verzie stránok.

Čo má najväčší vplyv na kritiku stránok je to, či je naďalej možné používať pôvodnú verziu. Ak to možné je tak užívatelia prepnú na pôvodnú verziu (na Reddite či na Facebooku) hneď, prípadne vyskúšajú novú verziu, napíšu nedostatky pokiaľ stránku zaujíma aké nedostatky videli a to je všetko. Zdanlivo kritika opadne, lebo tí ktorým vyhovuje nová verzia ju používajú a tí ktorým nevyhovovala sa vrátia ku pôvodnej a budú ju používať kým im tam niečo nezačne chýbať.

Ak sú ale nútení prejsť hneď na novú verziu, respektíve časom (prípad imhd) tak sa kritika objaví okamžite.

A nemyslím si, že by išlo o kritiku neoprávnenú. Mnoho vecí, ktoré boli spomínané vo všeobecnej diskusii v čase keď sa dalo ešte používať starú verziu ohľadne tej novej zostalo bez povšimnutia. Funkcionalita sa zhoršila. Web je síce uniformný na počítačoch aj na mobiloch, ale nieje kompaktný.

Teda je potrebné viacej scrollovať nielen na počítači ale aj na mobile aby sa človek dostal tam kam potrebuje, pri niektorých úkonoch musí ťukať viac, zadanie vo vyhľadávacom poli nemôže dokončiť z klávesnice enterom...

Nepovažujem sa konzervatívneho, alebo nejakého odporcu všetkého nového. Nový web má jednoducho objektívne mnohé nedostatky ktoré zhoršujú užívateľský komfort.

To že to vyzerá tak, že sa s týmito nedostatkami a nedorobkami budeme musieť naučiť žiť je dôvod prečo ich mnohí užívatelia spomínajú. Dožadujú sa nápravy.

Lebo reálne imhd nemá žiadnu konkurenciu. Ak by malo ja osobne by som bol po týchto zmenách, nevôle prijať kritiku či vyjadriť sa ku nej a iných veciach dávno preč.
Reakcia na: kecho #7:
Pri väčšine nových vecí, rovnako aj webov, vždy príde vlna odporu, lebo je to niečo nové a obzvlášť na Slovensku je národným športom kritizovať všetko nové a vystúpiť zo svojej konzervatívnej komfortnej zóny. Nezostáva ti nič iné, ako sa s tým naučiť žiť. 😉
Reakcia na: 71drobec #8:
Ak vám nevyhovuje spôsob zobrazovania odchodov, skúste sa sťažovať aj u DPB - práve oni by mali byť v prvom rade zodpovední za dostupnosť takýchto imformácií. Ak by mal DPB normálnu webovú stránku, na imhd by teoreticky nemuseli byť cestovné poriadky vôbec.
Reakcia na: 71drobec #8:
To by bolo radsej vela ludi, staci sledovat ohlasy tu (diskusia tykajuca sa portalu sa do BA sekcie nedostala)
https://imhd.sk/ba/doc/sk/19570/Nové-imhd-sk-spustené-do-ostrej-prevádzky
Vraj z facebooku uz pre istotu zmazali negativne komentare na zmenu, nehovoriac o nic nehovoriacom logu...
Bol by som rád , keby ste vrátili naspäť starú stránku odchodov MHD , nakoľko si myslim že sa v tomto starší a mimo bývajúci občania nevedia vyznať !!!
Reakcia na: thomas123 #5:
Zial, vyzera to tak, ze tato sars-verzia webu z omalovanok tu bude dlhsie, napriek odporu uzivatelov.
Reakcia na: thomas123 #5:
Dobrý deň, toto je aktuálna verzia webu, pre všetkých návštevníkov, takže nedá sa.
Dobry den, da sa prepnut tento web na staru verziu?
Reakcia na: Darina #2:
Nebolo by lepsie to poslat aspon mailom priamo do DPB ako na stranku, ktoru DPB nespravuje?
Poďakovanie
Chcela by som sa poďakovať vodičovi linky č. 93, ktorý jazdil na Štedrý deň v smere na Hl. stanicu v čase po 16:30 (nie kĺbový bus, ale krátky bus). Zabudla som si totiž v autobuse kabelku so všetkými osobnými dokladmi. Na najbližšej zástavke pri SAV-ke som autobus dostihla. Kabelka aj s dokladmi sa vďaka pánovi vodičovi nestratila. Za čo mu chcem poďakovať. Urobil mi vďaka tomu skutočne pohodové Vianoce. Odovzdajte mu prosím touto cestou ešte raz moje poďakovanie.
Ďakujem, Jankovýchová.
Cestovné poriadky - Kde je S20 S50 .... ?