Prerušená bude premávka medzi Dúbravkou a Devínskou Novou Vsou, obchádzka bude cez Lamač.
V termíne od piatka 14. októbra od cca 18:00 do pondelka 17. októbra 2016 do začiatku dennej premávky bude pre opravu vozovky vylúčená premávka liniek 20 23 26 123 N21 cez podjazd pod železničnou traťou na Agátovej ulici. Premávka dotknutých liniek a náhradnej linky X23 bude zabezpečovaná nasledovne:
- linka 20 pôjde medzi zastávkami Bory-rázcestie a Alexyho obojsmerne obchádzkou po trase cesta II/505 - Bory Mall - Hodonínska - J. Alexyho.
- Posledný spoj pôjde podjazdom pri Technickom skle v piatok smerom na Opletalovu o 18:38, smerom k Tescu Lamač o 18:49. Ďalšie spoje už pôjdu obchádzkou.
- Na obchádzke zastaví na zastávkach: Bory Mall, Lamač - staré záhrady, Vrančovičova, Hodonínska (smer Tesco), Lediny (smer DNV), ŽST Lamač (smer Tesco), Na vrátkach (smer DNV), Bilíkova (smer Tesco), Alexyho na Alexyho (smer DNV).
- Nebude obsluhovať riadne zastávky: Alexyho (smer DNV), Drobného, OD Saratov, Pri kríži, Agátová, Technické sklo.
- K Technickému sklu pôjde náhradná linka X23.
- linka 26 pôjde medzi zastávkami Volkswagen a Pekníkova obojsmerne obchádzkou po trase cesta II/505 - Bory Mall - Hodonínska - J. Alexyho - Saratovská.
- Posledný spoj pôjde podjazdom pri Technickom skle v piatok smerom na Jána Jonáša-VW o 14:53, smerom na Žatevnú o 14:32. Ďalšie spoje už pôjdu obchádzkou.
- Na obchádzke zastavína zastávkach: Alexyho (ako linka 23), Drobného.
- Nebude obsluhovať riadne zastávky: OD Saratov, Pri kríži.
- linky 23 a 123 v uvedenom čase nebudú premávať, náhradou je linka X23. Úsek Mláka - Volkswagen bude bez náhrady.
- Posledný spoj linky 23 pôjde podjazdom pri Technickom skle v piatok smerom na Mláku o 18:05, smerom do Lamača o 18:30.
- Posledný spoj linky 123 pôjde podjazdom pri Technickom skle v piatok smerom do Lamača o 18:29, smerom na Žatevnú 18:43.
- náhradná linka X23 bude premávať po trase Technické sklo - Agátová - Saratovská - J. Alexyho - Hodonínska Vrančovičova - Cesta na Klanec - Podháj - Hodonínska - Bory Mall - Volkswagen. K Volkswagenu budú zachádzať iba vybrané spoje.
- Zastávky v smere Bory Mall, Volkswagen: Technické sklo, Agátová, Pri kríži, OD Saratov, Drobného, Alexyho, Na vrátkach, Lediny, Vrančovičova, Lamač, Klanec, Studenohorská, Podháj, Bakošova, Lamač - Staré záhrady, Bory Mall, Bory-rázcestie, Veľkolúcky potok, ČOV Devínska Nová Ves, Jána Jonáša, Jána Jonáša - VW.
- Zastávky v smere k Technickému sklu: Jána Jonáša - VW, Jána Jonáša, ČOV Devínska Nová Ves, Veľkolúcky potok, Bory-rázcestie, Bory Mall, Lamač - Staré záhrady, Bakošova, Podháj, Studenohorská, Klanec, Lamač, Vrančovičova, Hodonínska, ŽST Lamač, Bílikova, Alexyho, Drobného, OD Saratov, Pri kríži, Agátová, Technické sklo.
- Spoje končiace pri Bory Mall budú mať konečnú v areáli obchodného centra.
- linka N21 nebude premávať cez Dúbravku. Medzi zastávkami Bory-rázcestie a ŽST Lamač pôjde obojsmerne cez Hodonínsku a cestu II/505.
- Na obchádzke zastaví na zastávkach: Bory Mall, Lamač - staré záhrady, Vrančovičova.
- Nebude obsluhovať riadne zastávky: Bilíkova, Alexyho, Drobného, OD Saratov, Pri kríži, Agátová.
- Do Dúbravky je možné využiť linku N34.
Viko
Chapem, ze pre niekoho je prvotna investicia na vstup do cyklu elektricenkovania privysoka. Ale niekto, kto nedokaze ovladat matematiku ani na tak zakladnej urovni, aby si zratal, ze kupa EP je prenho vydaj o 0,90 vyssi nez neustale zhananie listkov (a navyse mu kazdomesacne usetri), si nezasluzi obhajobu, nie to este aby mu rozpocet zachranoval DPB. Peniaze sa zazracne nerozmnozia ak ich posusim v penazenke o tyzden dlhsie... (Ale pripustam, ze mozno som len ja zle vychovany, kedze u nas vzdy na elektricenku muselo byt, aj keby na ine nebolo dost, lebo potom sa dalo jazdit za lepsou cenou a usetrit, aby nakoniec bolo dost.)
Na papieri znie tvoja inovativna myslienka s nakladmi pekne, ale naozaj sa mala Ruzinovu zakazdym ratat na X14-ke minutaz cez Trnavske myto? Petrzalke dva roky dotovat cesta cez most? Vysvetli mi sposob odlisenia kto ide na vyprsany listok a kto len vyuziva kompenzaciu. A keby sa to aj vyriesilo, tak peniaze nepadaju z neba, co by sa zoskrtalo na socialnu politiku pri vylukach? Mozno prave preto sa to nikdy nerobi.
A prosim ta, keby sa studenti vyvazali v takej miere na autach, tak 1/skade by boli tie navaly studakov iduce vlakmi domov, 2/kto by napchaval 31 a 39 tak, ze sa ludia z Mlynov kolkokrat dostanu az do tretieho autobusu? Ono, najma pri fakultach v centre fakt neni kde zaparkovat, takze rozmyslat nad autom sa ani len neoplati.
K zaveru: 20 rokov sa spolocnostou nesie nazor, ze verejna doprava JE pre socky prave na zaklade dlhorocneho konania dopravcov, neviem kde si prisiel na opak. A nakoniec, nepochopenie principu padajuceho h***a - ak sa k tebe spravaju nadriadeni ako k hnoju, co ta motivuje spravat sa k vrstve pod tebou inak? Ak by si apeloval na riesenie tychto problemov, tak je tvoja aktivita omnoho prinosnejsia ?