Niektoré zastávky budú premenované, iné budú na znamenie.
Od 4. júla 2016 príde k zmene názvov nasledujúcich zastávok:
- Gagarinova na Gagarinova-Rádio Európa 2 - linky 96 196 201 202 N72,
- Rajská na Nemocnica sv. Michala - linky 202 a 205,
- Vojenská nemocnica na ŽST Železná studienka - linky 43 207 211 212.
Od rovnakého dátumu budú do rodiny zastávok na znamenie zaradené tieto zastávky:
- Šancová - linka 203,
- Kozia - linky 147 203 207 208,
- Hrad - linky 203 207,
- Novohradská - linky 70 202 208 212,
- Cintorín Vrakuňa - linky 65 75 201 202,
- Martinský cintorín - linky 39 61.
Od 1. júla 2016 príde k zlúčeniu nástupíšť zastávky Tesco Lamač pre linky 37 63 130 N37, ktoré budú vždy zastavovať na zastávke umiestnenej bližšie ku vchodu nákupného centra, kde je súčasne aj nástupište liniek 20 a 192. Výstupište liniek 20 a 192 sa nemení.
810zssk
1. Autor pravdepodobne patri medzi tych co idu rano do prace, vecer z prace a inak sedia doma. Tomu sa naozaj moze javit ze vozidla tam stoja "vzdy". Lenze su aj okrajove casy, kedy to tak nie je a aj na pomerne vyznamnych zastavkach nikto nevystupuje, ani nestoji. Mohli by sme ist na to ako Brno, ktore ma mnoho zastavok na znamenie len medzi 20:00 a 5:00, pripadne cez vikend. Ale bolo by to prehladnejsie?
2. Premietnutie novych zastavok na znamenie do jazdnych dob moze po ich zavedeni nastat. Navyse, aj keby nie, stale to pomaha pri meskani spoja.
Ostatne argumenty sa viac tykaju toho ako je tento koncept vykonavany, nez samotnych zastavok na znamenie. Zakaz predcasneho odchodu plati pre zastavku na znamenie uplne rovnako ako pre akukolvek inu zastavku, t.j. vodic ani zo zastavky na znamenie nesmie odist predcasne (ak sa to deje, ide o zlyhanie kontroly u dopravcu - verim ze toto je vec ktoru novy management bude riesit). Pristresky su naozaj konstrukcne nevhodne, na to by sa pri instalacii novych malo mysliet, dovtedy by sa internym predpisom mohlo zaviest ze v zastavke s pristreskom je vodic povinny sa presvedcit ci tam niekto necaka, pripadne ak to mozne nie je, tak ma zastavit (t.j. pri JCD by bol vodic postaveny k dvom variantom, prvy je ze pribrzdi a do pristresku sa pozrie ked okolo neho pojde, alebo ak to mozne nei je, tak druhy ze tam proste zastavi).