Jednosmerná výluka liniek 207N47 na Búdkovej (3. – 16.5.2016)

Od 16. mája 2016 od popoludnia je premávka na Búdkovej obnovená.

Pre opravu vozovky bude od 3. mája 2016 Búdková ulica jednosmerná, pričom premávka bude možná od Hroboňovej smerom do mesta. Linky 207 a N47 pôjdu jednosmerne obchádzkovými trasami:

  • Linka 207 pôjdu v smere z Hodžovho nám. k Patrónke obchádzkou cez Štefánikovu, Pražskú a Hroboňovu. V tomto smere neobslúži zastávky Kozia až Horský park. Zastávka Vozovňa Hroboňova bude obsluhovaná spoločne s linkami 64 a 41 na Hroboňovej.
    • Z Hodžovho nám. na Búdkovú bude premávať len linka 203.
    • Medzi Búdkovou a Vozovňou Hroboňova je možné využiť linku 41.
  • Linka N47 pôjde v smere na Valašskú medzi zastávkami Búdková a Lovinského obchádzkou cez Drotársku cestu. Neobslúži zastávku Horský park; zastávka Vozovňa Hroboňova bude obsluhovaná v náhradnej polohe pri plote vozovne.

Dojazdy trolejbusových liniek z Hodžovho nám. do vozovne Hroboňova pôjdu taktiež cez Štefánikovu, Pražskú a Hroboňovu.

Aktualizácia: Od 16. mája 2016 od popoludnia je premávka liniek 207 a N47 obnovená po pôvodných trasách cez Búdkovú ul. obojsmerne.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Volodaaaa #43:
Kacirska myslienka by bola ponechat jednopruhovu cestu iba pre MHD a IAD viest obchadzkou cez kopec. 😉
Skúsim len kacírsku myšlienku:

nebolo by pre ľudí bývajúcich v oblasti Búdková - Partizánska pohodlnejšie, ak by L207 jazdila okružne? Teda, že by po Vozovni Hroboňova odbočila vľavo na zastávku Horský park, Búdková, atď. až po Ružovú dolinu? Všimol som si, že dosť ľudí cestuje L207 na Vozovňu a potom čaká na L207, ktorá ide hore na Búdkovú. Žiaľ, infraštruktúra pre peších je tu viac ako žalostná.

K Vojenskej by mohli predĺžiť L64, prestup na L207 by bol zabezpečený v smere z Jelačičovej na hrane na Vozovni Hroboňova a v smere na Jelačičovu len cez cestu (v slušnom meste by bol dočasne zriadený priechod).
Reakcia na: 810zssk #41:
To by sa nemalo stávať. Pretekárov treba nahlasovať na dispečing.
Reakcia na: david1 #40:
Aha, ja ten prestup vyuzivam relativne casto a vacsinou som bol svedkom toho ze odisla do Krasnan hned. No a zopar krat som zazil ze N55 v pohode odisla pred N56...
Reakcia na: 810zssk #34:
V Rači by mala čakať N56 na Hečkovej do príchodu N55. Následne odchod smer vozovňa Krasňany...
Reakcia na: 810zssk #34:
N72 má príchod na Hodžovo v čase X:20, N61 X:24. Myslím, že zabezpečiť by sa to dalo tým, že N61 musí odchádzať z Hodžovho na stanicu až po uistení sa, že sa tam fyzicky nachádza trolejbus N72.
Otázka je, čo ak by boli meškania nad istú hranicu, ale to sa dá riešiť operatívne cez dispečing.
Pokiaľ jazdievam nočáky piatok/sobotu, s väčším meškaním prídem na Hodžovo len ak sú výraznejšie oneskorené rozjazdy zo stanice... vtedy už ale mešká celá sieť, takže to nie je samostatný problém s N72.
Reakcia na: Valec #36:
Nebyva tam ten dispecer pre kontrolu v opacnom smere? Este som nezazil ze by tam riesil odchod smer stanica, ani neviem ako by ho riesil, ked tam pripoj nie je. Ono by sa to samozrejme dalo riesit aj na dialku podla online polohy, len by sa muselo chciet. Podla vysledkov v Raci a na Zlatych pieskoch sa ocividne nechce.

Nedozvedel si sa kolko ludi tak cestuje, lebo nepatrim medzi ludi co riesia problemy hladanim dovodov preco vec riesit netreba. Prepac, mam nedostatok praxe vo verejnej sprave. Ja tu vidim to ze vyznamna cast mesta je uplne odstrihnuta od inych casti mesta kedze neexistuje moznost ako sa z nej dostat do centralneho uzla. Toto nie je 5 domov na Kolibe, ale niekolko sidlisk, ktore nemaju zakladnu dopravnu obsluznost lebo trolejbus.

Argument s mensim poctom vozokm je super, vsak skratme rovno vsetky linky po Hodzko, aj tak na hlavnej stanici niktoneprestupuje.
Reakcia na: Valec #36:
Stále sa tam vyskytujú, hoci neviem posúdiť, či tam iba stoja, alebo ten trolejbus aj vypravujú. Lebo ak b, je správne, tak to robia na diaľku vysielačkou, nakoľko vždy, keď ich tam vidím, tak iba odparkovaných obďaleč. 🙂
Reakcia na: 810zssk #34:
Svojho času na Hodžovom stál dispečer, neviem ako to je dnes. Alternatívou by mohla byť tiež zastávková tabuľa, ich osadzovanie je predsa v prioritách generálneho.

Výhodami sú:
- ekologické vozidlo,
- nižšie náklady na PHM,
- menší počet vzkm,
- potreba menšieho počtu vodičov A-Bus v noci,
- v zime aj menšia potreba námrazovky,
- o jeden bus na stanici menej (už dnes je tam málo miesta).


Stále som sa ale nedozvedel, koľko ľudí takto cestuje/bude chcieť prestupovať.
Mesto a DPB nesklamali. Jednosmerka pre všetkých, informácie na zastávkach žiadne a dopravné značenie väčšina vodičov IAD ignoruje (idú pekne do protismeru).
Reakcia na: Valec #29:
Problem zagarantovat ho zial bude, kym DPB nevymysli ako vlastne pripoje zabezpecovat. Lebo to ze niekde do vozaku to napise je pekne, ale ak by to vyzeralo tak ako v Raci kde N55ka rutinne odchadza(la) pred prichodom N56, lebo vodic N55 nema ako tusit ci uz N56 prisla, tak dakujem pekne. Navyse mi stale nie je zrejme v com spociva ta vyhoda trolejbusu, ktora by kompenzovala nevyhodu prestupu navyse.
Reakcia na: S499.1023 #26:
Ivan pisal o pripade kedy by cestujuci z N72 prestupil na N61 smer stanica a z nej na stanici na hocico co cez Hodzko nejde. Takze ta reakcia je v poriadku, len zial v prazi ten prestup velmi nefunguje. Navyse, uz bola snaha odpripojovat aj tu spominanu N61, nastastie zatial neuspesna.
Reakcia na: ivanbuto #25:
Bohuzial ako pise Mike, velmi casto ten prestup vychadza len na papieri 😞
Reakcia na: Mike #28:
Beriem, ale ja mám väčšinou inú skúsenosť, aj piatok/sobotu.
Prestup na Hodž. by mohol byť garantovaný.
Reakcia na: patrik444 #23:
Zle vidim, alebo sa tam spomina 147 iba v titulku a v texte ani n?
Reakcia na: 810zssk #24:
Názor to nie je neprijateľný, ale zas treba pozrieť, koľko takých cestujúcich medzi polnocou a piatou skutočne je (keďže ide len o spojenia do Devínskej, Devína, Záhorskej a Lamača). Naviac, nemusel by byť problém zagarantovať prestup N72 na Hodžovom nám.
Reakcia na: ivanbuto #25:
Ale práve dosť veľa piatkových a sobotňajších nocí to vychádza práve tak, že N72 príde na Kollárko či Hodžko úplne posledná po všetkých autobusoch.. a nebolo to raz, čo ju práve N61 na tom Kollárku obehla bez umožnenia prestupu..
Riešení tejto výluky bolo pritom niekoľko:
1) Uzavretie Búdkovej pre IAD a ponechanie premávky 207 v jednom jazdnom pruhu (v prípade, že by bol problém s trakčným vedením, tak nasadenie TrDG), čím by sa neobmedzil vôbec nikto.

2) Ponechanie 207 po Búdkovú, predĺženie 64 po Vojenskú nemocnicu a ponechanie 41, ktorá by pendlovala medzi Vozovňa Hroboňova a Búdková.
Reakcia na: ivanbuto #25:
Možno práve preto písal Zlošuk o linkách NEjazdiacich cez Hodžko ? . Mňa napríklad výrazne nasral Rapid tým, že mi jednoprestupové spojenie z krčmy domov rozbúral na dvojprestupové s dalším prestupom na IPP, navyše s dvadsaťminútovým čakaním - v bratislavských podmienkach by bolo päťdesiatpäťminútové.
Reakcia na: 810zssk #24:
Súhlas, že nie je garantovaný, ale pokiaľ tam nie je ultrapomalý vodič, nemal by byť problém prestúpiť na niektorú z liniek, napr. N61 na hrane na Hodžovom nám.