Na Hlavnú stanicu bude premávať zatiaľ len linka 2.
Od 1. septembra 2015 od 14:30 bude obnovená premávka električiek na Hlavnú stanicu po ukončení rekonštrukcie električkovej trate. Na Hlavnú stanicu bude opäť premávať linka 2 po svojej pôvodnej trase:
- ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Blumentál - Štefanovičova - Hlavná stanica.
Linka 1 nebude premávať až do ukončenia rekonštrukcie križovatky Štúrova - Jesenského. Spojenie Hlavnej stanice s centrom mesta naďalej zabezpečí autobusová linka X13.
a aj tak cestujem v tej mestskej casti viac autobusmi kedze eliny nechodia na patronku a sancovu a castokrat mam pocit ze aj ked cestujem napriklad pod most je to rychlejsie v kombinacii 83/84+30/37 nez 4
2. a 3 je tiez pravda. Na druhej strane sa ale zda sa ze su si toho vedomi a pracuju na tom, takze pocas septembra to hadam aj dorobia.
peter0
Nielen ze nie je vzdy spravne vyspadovany, ale hlavne od novopolozenej zamkovej dlazby (niekde este nie uplnej) ho deli pomerne siroka prazdna medzera, ktora je sposobena tym, ze betonovy prefabrikat nema kolmu stycnu hranu smerom k zamkovej dlazbe!
Neviem ci islo o neuveritelnu chybu v projekte, alebo realizaciu nezodpovedajucu projektu, kazdopadne ide o zavaznu systemovu chybu!
Kvoli tomu rigol nebude zachytavat vodu z trate, voda bude tiect do medzery, Rigol bude odvodnovat tak akurat sam seba - aj to len dovtedy, kym podsakujuca (a miestami tazko odtekajuca, kvoli zlemu vyspadovaniu) voda nedestabilizuje podlozie jednotlivych betonovych prefabrikatov a nerozrusi to, ako su jednotlive diely vzajomne (chabo) pospajane...