Zriadenie zastávky Mokrohájska pre linky 92192

Linky 92 a 192 budú zastavovať už aj na zastávke Mokrohájska.

Od 10. júna 2015 budú linky 92 a 192 na základe rozhodnutia magistrátu obojsmerne zastavovať aj na zastávke Mokrohájska.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #35:
Samozrejme, minule sa mi stalo, že ráno asi do centra vynechal spoj al. čo, ale nastúpilo tam zo 10 ľudí (pozeral som ako puk).
Reakcia na: diky #34:
Tak asi záleží od času, ja fakt často vídam ľudí nastupujúcich/vystupujúcich na Hroboňovej (aj keď je ich fakt málo)... A s Vrančovičovou a smerom na Záhorie som myslel nastupovanie, vystupovať tam ľudia zvyknú
A kedy sa na Mokrohajskej zacina vyucko? 5:00? 5:30? 6:00? 6:30? Lebo z 12 rannych spojov tam bude 10 zastavovat podla mna zbytocne.
Reakcia na: SuchSoft #33:
A kolko ma ta dzedzina obyvatelov a tym padom potencialnych cestujucich, ty mudrlant? ?
Reakcia na: Valec #35:
Môžem potvrdiť, že vždy keď som išiel v poobednej špičke so SL smer Stupava (náhodné pracovné dni, náhodné časy) tak vždy niekto vystúpil na Vrančovičovej a v Záhorskej pravidelne vystupovalo viac ľudí...
Reakcia na: diky #34:
SL sa niekto vozí aj po meste? No to by mali počuť/čítať aj na DPB. ?
Reakcia na: Johnny_S #31:
No neviem.... SL využívam dosť často a na Hroboňovej málokedy niekto nastúpi/vystúpi, nakoľko je to dobre obslúžená zastávka z Patrónky (63,83,84) čiže zbytočné zastavovanie. Súhlasím pri Sokolskej...ale, ozaj málo miesta najmä v prípade nastupovania. S tvojím názorom na Vrančovičovu nesúhlasím, najmä mimo špičky tam vždy niekto nastupuje (teda ak nejdú 3 spoje za sebou naraz), je to určite rýchlejšie spojenie do mesta ako nešťastnou 63, ktorá sa musí trepať k Tescu a zabije 2-3 minútky. Smerom von z BA to ľudia tiež využívajú, aj keď skôr na výstup:)
Reakcia na: Ámos #8:
Keby si býval v zaprdenej dzedzine, tak by Ti stačil (teda musel stačiť) 1 spoj ráno a 1 spoj večer, do najbližšieho okresného mesta. My Blaváci sme dosť rozmaznaní. ?
Reakcia na: Johnny_S #31:
No, si predstav, že tam bude chcieť nastúpiť len 5 ľudí, čo to tam spraví s MHD, nakoľko zastávka a momentálne dispozície priestoru sú, aké sú. Aj bez SL tam ledva pristanú dva autobusy a kopukrát v špičke jeden zbytočne uviazne pred priechodom a de facto blokuje pravý jazdný pruh...
Reakcia na: TomJ #27:
Ja len toľko, že tá zastávka SL na Hroboňovej má význam. Ja som ju síce ešte nikdy nevyužil, ale skoro stále tam niekto nastúpi/vystúpi (aj keď väčšinou to býva tak do päť ľudí, ale napr. Vrančovičovu ľudia využívajú menej, hlavne smerom z BA).
Ešte nechápem, prečo tak málo spojov SL stojí na Sokolskej. Veď to je zastávka relatívne blízko hl. stanice, napr. ja osobne by som ju využíval, a väčšinou, keď tam vystupujem, tak tam vystupuje ešte niekoľko ľudí (čiže podobná frekvencia ako na Hroboňovej). A tú logiku, že smerom na Patrónku tam nestojí ani jeden spoj SL (hlavne, že na zastávke je červená tabuľka Slovak Lines), som ešte nepochopil...
92 by tam nemala stáť, max 192 (neviem však či je účelné ich takto rozlišovať).
K debate o L30: v poobedňajšej špičke by tam malo jazdiť 5 spojov za hod. rovnako ako ráno. Pre ľudí idúcich z Mokrohájskej do Lamača je veľa 15 min. čakať (tam ani zďaleka nie sú len postihnutý študenti, ale aj ŠUV, zamestnanci a niekoľko bytoviek). Tiež by to riešilo problém preplnenej L37. Takže vo svetle tohto je zastavovanie L92 určitým riešením, ale zlým.
Reakcia na: lapčo #24:
Linku 30 by som nezrušil, ani keby čo bolo. Dennodenne ňou chodievam, ako aj ráno, tak aj večer. Už X-krát na Mokrohájskej nastúpili vozíčkari a vystúpili na zastávke Pod násypom, resp. Lediny. Tak isto aj druhým smerom z Hodonínskej na Mokrohájsku. A z Mokrohájskej je to jediný nízkopodlažný spoj, ktorý zachádza v dobrom intervale do Lamača a už viac krát som sa dopočul, že 130 vozíčkari nevyužívajú, pretože sa im údajne nepohodlne cestuje cez starý Lamač cez kopce. Čiže rušiť linku 30 je naozaj úplne nereálna myšlienka. No a nehovoriac ešte aj o zamestnancoch, ktorí každodenne tiež využívajú linku 30 do mesta, kde pod MOST SNP prestúpia na iný spoj, buď do Petržalky, alebo smer AS. A spoliehať sa na 12 metrovú 37-ku, ktorá ide už plná zo Záhorskej B. sa fakt nedá. Takže ak už chceš niečo rušiť, tak sa nad tým prv hlboko zamysli.
hlavne 192ka ma fakt zmysel... omg to uz rovno moze zastavovat aj 37ka obojsmerne a zachadzat do tesca aj v smere k mostu...
Reakcia na: Error 0x007 #26:
On myslel asi zrušiť zastavovanie 30 na Mokrohájskej, čo ale tiež nie je dobrý nápad.
Keď už tam tak treba zastavovanie SL, tak nech tam pár spojov ráno a pár poobede stojí. Keď môžu stáť na Hroboňovej (kvôli čomu tam vlastne stoja?), tak by mohli aj tam.
Inak ako odôvodnil magistrát zastavovanie 92 na Mokrohájskej? Naozaj kvôli škole? Lebo na 92 jazdia na 90% vysokopodlažné vozidlá, čiže zastavovanie takejto linky pri škole, kde chodí veľa telesne postihnutých mi príde trochu divné. Navyše je divné, že to zaviedli tri týždne pred koncom školského roka.
Reakcia na: lapčo #24:
❓
Bez nahrady jednoducho zrusit L30? To sa mi nejak nezda...
Reakcia na: lapčo #24:
Kto cestuje SL zo Záhoria, môže vystúpiť na ŽST. Lamač a tam má prestup na hrane na linku 30.
Uvítal by som radšej keby zastavolval SL namiesto 192 tu 92 by som nechal aspoň sa budeme mat ako dostať do Tesca pravidelnejším spojom ako je 130 aj 30 by som zrušil ved na nej nikto nehcodí do centra využívam aspon teda ja 83 , 84 . Co pozorujem aj ostatný viacej preferuju tieto dva spoje a ked budu vystavy v inchcebe sa mozeme lepšie dostat voziky neajko vytrepeme hore po tých schodoch ako za starych cias alebo piojdeme 83,84 ako doteraz .
By& mazaujimalo preco magistrat nezaviedol dopravu so SL ,ked dopbre viedia ako to tu je zo smerom zahorie že musime chodit na patronku to 92 im chvalim ale 30 nie je dobre iba z centra nie do centra to ideme ako som spominal 83,84,21 takže tak 30 by som jednoznacne zrusil a dal sem SL.
Reakcia na: Technopol #22:
92 ako zvoz k električke... Pokiaľ viem, tak v prvej etape bude 95 len skrátená, čiže rola 92 sa veľmi nezmení. No a po dostavaní trate by bola mimo úsekov na konci a Technopol-Jungmannova s električkou súbežná, čiže by ju až tak nenaplnila.
Stále si však myslím, že v súvislosti s električkou by bolo treba otvoriť otázku linkového vedenia. Na to, aby ju ľudia využívali, znížila sa abus výprava a odľahčili mosty, nestačí len upraviť resp. zrušiť 95. A práve 92 by sa meniť podľa mňa mala. (Ako to EÚ hľadí na súbežné abus linky?) Ak ju dáme na Budatínsku, kladie sa otázka oslabovania 93 lebo predsalen, 92 býva málokedy naplnená (nečudo, keď Technopol-Dvory jazdí minútu po 83).
Reakcia na: Mike #20:
DPB predstaví nejakú koncepciu a potom ju nerešpektuje, to je aj prípad nosné linky vs. 92. Z toho čo som cestoval s 92/192 si dovolím tvrdiť, že by vkľude mohla byť skrátená napr. po Dostihovú dráhu. V čase vzniku 192 ešte ako 92S pravidelne prestupovali ľudia z 95 (83 ešte nejazdila k Technopolu) na Nám. Hraničiarov a nebol žiadny problém. Ale 92 je špecifická linka, ktorá obchádza CMO a relatívne rýchlo spája Petržalku so západnou časťou BA. Čo som odsledoval, v Petržalke sa postupne plnila a potom sa vystupovalo naraz v Mlynskej a na Patronke (ďalej som nechodil). Pre týchto cestujúcich je pohodlnejšia od vozovne keďže netreba prestupovať, malá výmena cestujúcich a skoro nikdy zápcha. Takže pridávanie zastávok na tejto linke a jej spomalovanie je zbytočné.
p.s po zrušení 95 bude čiastočne slúžiť aj ako zvoz k električke v Petržalke.
Reakcia na: Valec #17:
nuz tak uz len zostava dufat, ze nikdy sa vam taketo dieta nenarodi a nebudete musiet okrem toho vsetko riesit, este aj to ako sa Vam dieta dostane do skoly.