Výluka električiek na Hlavnú stanicu (od 1.6.2015)

Linka 1 nebude premávať, v centre ju nahradí presmerovaná linka 2.

Pre rekonštrukciu električkovej trate od 1. júna 2015 nebudú premávať električky liniek 1 a 2 na Hlavnú stanicu. Rekonštrukčné práce potrvajú približne do konca augusta tohto roka.

  • Linka 1 nebude premávať. Náhradou v úseku Radlinského - Most SNP bude presmerovaná linka 2, ktorá však pôjde opačným okruhom.
  • Linka 2 bude premávať v úseku ŽST Nové Mesto - Blumentál po doterajšej trase, ďalej pôjde cez centrum mesta okruhom Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Jesenského - Most SNP - tunel - Kapucínska - Obchodná - Radlinského.

Náhradná doprava na Hlavnú stanicu z centra mesta (Nám. SNP, Suché mýto) bude realizovaná autobusovou linkou X13 premávajúcou po súčasnej trase od Nového SND na Hlavnú stanicu.

V úseku STU - Štefanovičova - Hlavná stanica náhradná doprava zabezpečená nebude, potrebné je využiť pešiu dochádzku.

Aktualizované: Linka náhradnej dopravy X13 bude posilnená na 12-minútový interval. Nasadené na nej budú 12-metrové autobusy namiesto 10,5-metrových.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dufam ze 2 septembra sa uz poveziem po novej trati je to realne? ?
Myslím si, že je to aj tak celé zle. V Bratislave opravia jednu časť koľajníc, potom idú opravovať druhú a na električkové teleso dajú zastavovať také stroje, ktoré ho ničia. Efektívnosť práce 0 bodov. A keďže sa nezatrávňuje, stále bude hlučnosť električiek a osobné autá si budú cez ne chodiť ako sa im zachce a samozrejme ju ničiť.
Reakcia na: Peto3700 #63:
Rekonštrukciu trate realizuje TSS.
Dnes som videl konvoj pracovných veteránov DPB, teda dve V3Sky a Liazku... Už sa pustili do rozoberania trate?
Reakcia na: juraj.k #60:
Jesenskeho nie je vobec stavana na autobus po elek.trati, to ze pred Carlton chodia zajazdove busy je chyba mesta , ze to na se*e.
Reakcia na: juraj.k #60:
L50,70 a prestup na L210
Reakcia na: Petto #39:
Presmerovať X13 z nám. SNP cez Jesenského a nábrežie pod Most SNP. Eurovea je po novom spojená s Hl.St. linkou 210.

Práve 1.6. sa ma pod Mostom SNP pýtali cudzojazyční dôchodcovia-turisti, akou linkou sa dostanú na Hl.St. Keďže 1-tku práve zrušili, tak žiadnou.
Ako to ze na X13 nie su kinderka? Ved sa robili 2 mesiace analyzy a merania, co moze a co nemoze chodit po elektrickovych tratiach.. ci?? ?
Reakcia na: Petto #57:
1034 a 1035 behaju namiesto urbangayov, cize su tam kde maju 12m vozy byt. 1036 je primarne ako rezerva pre skolaky 2 4 5 v pripade poruchy 1031-33, a inac je v zadeleni delenych BN10.5. Ale sem tam je tiez na linkach s 12m vozmi.

Tak mozme dufat ze do buducna sa po doziti hrbacov tato dlzkova kategoria vozov nebude obnovovat.
Reakcia na: 810zssk #55:
Dva oranzove shitelisy su udajne v zadeleni BN10,5 a BN10,5 je takmer rezerva 10 ks. Fakt dobry kauf tie BN10,5 ? , male to je , mala nadrz a nikde sa to skoro nehodi. Bud vozia vzduch namiesto kinderiek alebo nafullovane na "solo" linkach,
Reakcia na: TeBeCe #51:
Inak toto je strašná hanba, takto to riešiť. Výpravcom dnes ide karta.
Reakcia na: Petto #53:
Podla mna by na X13 boli najvhodnejsie oranzove Citelisy (v tom rozsahu v akom su volne).
Reakcia na: TeBeCe #51:
DPB by mal nakúpiť ďalšie 12m busy. Minimálne na L20, L28. (možno aj 53?)
Reakcia na: TeBeCe #51:
šak politicka objednavka, najnovsie vozy pred budovu DPB ? ...no len ta L28 im tam nepasuje
Neverim oni na x13 dali iveca
Reakcia na: Petto #45:
cestujuci z L28 urcite teraz dakuju ? ?
Reakcia na: Marek1978 #49:
tak ikarus nie, kedze su vsetky poradia NP.
Reakcia na: Petto #48:
a jeden citelis, urban alebo IK415
Reakcia na: 7ross7 #47:
vzhladom k tomu ze sa uvolnili z 87 TEDOMY , tak na 99% budu na X13 Tedomy od pondelka
Reakcia na: martin9171 #46:
To by zaujímalo aj mňa. Snáď to nebudú Tedomy ?