V roku 2015 bude dodaných ďalších 20 krátkych a 20 kĺbových trolejbusov.
Dopravný podnik Bratislava sa rozhodol využiť opciu na nákup nových trolejbusov a u českého výrobcu Škoda Electric si v závere apríla 2014 objednal ďalšie nové vozidlá. V rámci opcie ide o 20 krátkych trolejbusov Škoda 30 Tr bez prídavného diesel-elektrického agregátu (APU) a 20 kĺbových trolejbusov Škoda 31 Tr.
Trolejbusy z opcie budú podľa zverejneného harmonogramu dodané v priebehu roka 2015. Kĺbové trolejbusy by mali byť sprevádzkované v mesiacoch máj až júl a sólo trolejbusy v mesiacoch august až október 2015.
Celkový počet nových trolejbusov dodaných do Bratislavy v rokoch 2014 a 2015 tak bude 35 sólo vozidiel bez APU, 15 sólo vozidiel s APU a 70 kĺbových trolejbusov bez APU, spolu 120 nových trolejbusov Škoda s karosériou SOR, čo predstavuje kompletnú obnovu vozidlového parku trolejbusov DPB. Nákup nových trolejbusov je spolufinancovaný z Kohézneho fondu EÚ. Zmluvné ceny nových vozidiel (bez DPH) sú nasledovné:
- sólo trolejbus bez APU: 403 577,50 €,
- sólo trolejbus s APU: 498 337,48 €,
- kĺbový trolejbus: 561 825,51 €.
Pred zaradením prvých nových trolejbusov do premávky, ku koncu apríla 2014, DPB prevázkoval 44 kĺbových trolejbusov (z toho 6 nízkopodlažných) a 68 sólo trolejbusov (1 nízkopodlažný nepojazdný), vrátane 6 prenajatých vozidiel.
trolejbus6207
Ostrava má jediné Trollino 18 z roku 2006 a 14ks Trollino 12, tie boli dodané v rokoch 2003 až 2008, tu možno zavážilo pri cene to, že si ich kompletoval sám DPO