V prípade pekného počasia budú počas voľných dní na linku nasadené kĺbové autobusy.
Od 22. marca 2014 bude počas víkendov a sviatkov v prípade priaznivého počasia linka 28 kapacitne posilnená nasadením kĺbových autobusov.
V prípade pekného počasia budú počas voľných dní na linku nasadené kĺbové autobusy.
Od 22. marca 2014 bude počas víkendov a sviatkov v prípade priaznivého počasia linka 28 kapacitne posilnená nasadením kĺbových autobusov.
Yzerman22
Skúsim Vám napísať niekoľko limitujúcich faktorov, ktoré treba mať na pamäti:
- zrušiť linku 29 a posilniť 28; nápad dobrý, ale keď si ho rozmeníme na drobné, tak zistíme nasledovné:
na linke 29 je v pracovné dni 14 odchodov, linka 28 má takmer dvojnásobnú dĺžku, z toho zistíme, že na 28 budeme môcť pridať cca 9 odchodov,
či nás to spasí, je na zváženie,
samotná 28 pri 15 min. intervale ráno nepoberie určite všetkých ľudí
- posilniť 28 a ponechať súčasnú trasu povedie k tomu, že v úseku Vodárenské múzeum - Opletalova (teda na cca 75% trasy) bude voziť ešte viac vzduchu ako teraz
- ak tu niekto tvrdí, že polovica do DNV a Devína nastupujú už pri NSND alebo na Malej scéne, tak poprosím dokázať, tak isto aj prázdnu linku 29, konkrétne odchody
- je dosť možné, že ak sa linka 28 presmeruje cez sídlisko, tak nebude postačovať ani 10 min. interval, keďže veľa ľudí zo sídliska na 28 nechodí práve preto, že im nestojí pod oknom, okrem toho pre sídlisko je nosná linka 21...ak by sa preukázalo, že je ochota cestovať linkou 28 tak je to ok, ale na úkor linky 21 (presun výkonov z jednej linky na druhú)
- na záver úvaha pre každého, je podľa vás ekonomické (keď sa tu oháňate tým, čo je neekonomické) mať linku, ktorá pôjde v 25% trasy využitá a zvyšok trasy nie? pretože problémovým úsekom je len Vodárenské múzeum - Eurovea,
- na záver dodávam, že sa na tento problém pozerám z rôznych pohľadov (keby náhodou niekoho napadlo ma označiť za zaujatého)