Krátkodobá výluka liniek 204207 na Valašskej (8.12.2013 08:00 – 17:00)

Rekonštrukcia trolejbusovej trate si vyžiada krátkodobé presmerovanie trolejbusov.

Z dôvodu stavebných prác v obratisku Valašská bude v nedeľu 8. decembra 2013 od 8:00 do cca 17:00 vylúčená premávka trolejbusov v tejto oblasti. Linky 204 a 207 budú premávať nasledovne:

  • linka 204 pôjde z Kramárov cez Patrónku na náhradnú konečnú Vojenská nemocnica. Späť pôjde rovnakou trasou. Neobslúži svoje zastávky Hýrošova a Valašská.
  • linka 207 bude premávať po skrátenej trase Ružová dolina - Lovinského a späť. Neobslúži svoje zastávky Valašská, Hýrošova, Patrónka a Vojenská nemocnica.

Náhradná doprava do oblasti Valašskej a Gaštanovej ulice bude pešou dochádzkou zo zastávok Patrónka, Lovinského, alebo Pri Suchom mlyne.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tedomík #11:
Moj nazor:

Mala by sa dostavat odbocka z hl.st. na Prazsku,
Potom trolejbusova linka 41 hl.st. - (dajme tomu) Lovinskeho
+ docasna autobusova linka X41 = dnesna 41
X41 by vzdy len odchadzala po prichode 41 a naopak
usetril by sa voz, ktory sa (ako sa tu tusim pisalo) ubral z 210
Reakcia na: Tedomík #11:
Zrusenej.
Reakcia na: Ike #6:
207 svojou trasou vytvara spojenie Patronky s Palisadmi a Mudronovou, ktore ine spojenie na Patronku nemaju. 64 by len duplovala ine linky a navyse este aj obchadzkou, takze netusim kto by to vyuzival.
Reakcia na: Ike #10:
A v akej podobe by bola zmysel?
Reakcia na: Tedomík #8:
Ja len poukazujem na to, že 64 je v súčasnej podobe fatálny nezmysel. Ostatne, to je každému na tomto fóre jasné.
Reakcia na: AAA #7:
Na Boroch vzniká nové ekonomické centrum. Až tak úplne by som to nezavrhoval. Každopádne, nie je to nejaký návrh na základe štúdií. Len môj blud. Ale môžme sa o ňom baviť ?
Reakcia na: Ike #3:
Tak to by bola strašná blbosť.

Z Patrónky ide na Hroboňovu
63, 83, 84 - v rannej špičke o 7mej je priemerný interval 3 min.

na Sokolskú
83, na NFL je priem interval 6 min. ale ak pridáš aj blízku SAVku tak to chodí furt

Tým ťahom by sa absolútne nič nevyriešilo, iba zhoršilo.

Prestup na 41 z Patrónky je už v súčasnosti s 207

Jediná zmena by bola to, že by o spojenie s Patrónkou prišli celé Palisády. A že by bolo málo využité sa povedať určite nedá
Reakcia na: Ike #6:
A tú 64 by využili na to, aby na ten bus na ktorý mohli (okrem smeru ZB) prestúpiť pod stanicou/na Hroboňovej prestúpili až na Patrónke?
Reakcia na: AAA #4:
Samozrejme, že má. No myslím si že prepravný prúd Patrónka - Predstaničné - Račko a Trnavské Mýta sa s prúdom VN/Patrónka - Hrad nemôže porovnávať. Čelme skutočnosti, tá 64 vozí vzduch.

S tou hranou je to trocha blbosť. Bolo by to komfortnejšie ale o veľmi zanedbateľnú časť.
Reakcia na: Ike #3:
A ešte mi napadlo, ako si to myslel s tým prestupom na hrane?
Reakcia na: Ike #3:
Lebo 64 nemá až po Hroboňovu súbežné zastávky s busmi na Patrónku, že? A tá 207 od VN najmä cez pracovné dni úplne prázdna nechodí.
Reakcia na: Tedomík #1:
Ja by som vymenil 207 so 64. 207 je v kľúčových zastávkach súbežná s 212. A zase tých cestujúcich Hrad - Patrónka nie je veľa. 64 k Vojenskej by bola obstojná kompenzácia aj za 41, ktorým by sa zlepšil prestup (aj) na hrane.
Reakcia na: Tedomík #1:
Je v obratisku na VN vobec dost miesta?
Tá 204 by mohla zostať na trvalo