Povodeň: Zmeny na linkách 46 (4.6.2013 16:30 – 17:40)
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Z nábrežia je vylúčená električková doprava, električky premávajú cez tunel.


Ilustračné foto © insider


Z dôvodu čiastočnej uzávierky nábrežia medzi tunelom a Mostom SNP a presmerovania cestnej dopravy do protismeru sú aktuálne električkové linky presmerované obojsmerne cez tunel, Kapucínsku a Nám. SNP.

Linka 4 neobsluhuje zastávky Chatam Sófer, Most SNP, Šafárikovo nám., Nám. Ľ. Štúra a Jesenského.

Linka 6 nepremáva, jej vozidlá premávajú po trase linky 9.

Autobusové linky 28 29 30 31 37 a 39 v smere do mesta sú na nábreží presmerované do protismeru. Dôvodom sú záchranné práce na jednom z botelov na Dunaji.

Aktualizované: Premávka bola po 17.40 obnovená po nábreží.

 

 


4.6.2013, aktualizované 4.6.2013
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

tbus5.6.2013 22:44 #12 Re:
Reakcia na #10 od Technopol:
ak je nehoda pri PKO tak teoreticky staci ND az od tunela a nie uz z Kamenneho nam. Podla mna to uz nieco riesi. Ci uz otacanie suprav z nabrezia priamo na triangli za tunelom alebo presmerovanim liniek z nabrezia okruzne naspat na Kamenne nam.
AAA5.6.2013 20:05 #11 Re:
Čo sa týka tunela, mala sa ešte pred opravou trate v tuneli a na Kapucínskej urobiť seriózna štúdia, ktorá mala preveriť koľko je potrebné investovať do opravy tunela mimo opravy samotnej trate a pre prípad vyšších nákladov sa malo odhadnúť, aké by neopravenie tunela malo dopady. Podľa toho sa malo rozhodnúť. Predpokladám, že mesto ani DPB nikdy nič také nespravili a to je potom ťažko... .
Technopol5.6.2013 15:17 #10 Re:
Reakcia na #8 od Mike:
To isté čo pre Valca. Ak suma za opravu tunela na 40-50 rokov bude nižšia ako by boli náklady v týchto 40-50 rokoch za náhradnú dopravu v čase výluk na trase Kamenné námestie - Chatam, tak sa tunel oplatí. Ak bude "výrazne" vyššia , tak sa neoplatí. NIKTO však nevie koľko ešte bude oprava tunela stáť a nikto nevie, ako často bude treba ND Kamenné námestie - Chatam. Zámerne píšem Kamenné námestie - Chatam, pretože od PKO ďalej tunel nerieši nič v čase výluky nič.
Technopol5.6.2013 15:09 #9 Re:
Reakcia na #7 od Valec:
Ja neviem ako reagovať normálne zareagovať na hento. 1. vytrhneš vetu z kontextu - nikto nevie koľko budu opravy tunela ešte stáť a koľko vydrží, takže sa NEDÁ porovnať čo sa oplatí viac. Jedného dňa môže, ale nemusí byť prevádzka tunela drahšia ako investovanie do autobusov , ktoré by v prípade MU mohli byť stiahnuté na náhradnú dopravu. A preto som písal že je to veľké TEORETIZOVANIE. 2. sám píšem, že teraz sa tunel HODIL a viem že hradiť to nie je čím 3. Stále sa vyhýbate tomuto: Kde je väčšia pravdepodobnosť nehody na trati - Kamenné nám - CHatam , alebo Chatam - Dubravka = Ak sa stane nehoda pri PKO tak je riešenie rovnaké či už s tunelom alebo bez. Avšak zase platí bod 1.
Mike5.6.2013 13:14 #8 Re:
Reakcia na #6 od Technopol:
Raz sa poriadne opraví tunel, vydrží zasa ďalších 40-50? rokov bez väčších zásahov.
Ak sa za tú sumu nakúpi XY nových autobusov (odhliadnuc od toho že sa ich vyradí XY*1.2), tieto majú životnosť 10-max 15 rokov, potom sa zasa nakúpia ďalšie a potom zasa ďalšie?:
Valec5.6.2013 13:08 #7 Re:
Reakcia na #6 od Technopol:
"kúpi mesto XY nových autobusov, ktoré v prípade výpadku KV radiály môže nasadiť, čo sa oplatí viac?"

Veľmi zjednodušený pohľad... konkrétne pri tejto výluke by sa stalo to, že by všetky električky cez Karlovku boli nahradené nanajvýš tak desiatkou autobusov náhodne posťahovaných z iných liniek. Takže riešenie FAIL - FAIL.
Technopol5.6.2013 12:24 #6 Re:
Reakcia na #1 od kecho:
Pokiaľ som správne pochopil, všetci čo hovorili o zatvorení tunela, nehovorili o jeho zbytočnosti, ale že 1.) nie je to až taká alternatíva vzhľadom na dĺžku KV radiály, kde sa môže niečo stať a tunel obchádzku nerieši 2.) podmieňovali prevádzku vysokými nákladmi na údržbu
- s tým tunelom je to veľké teoretizovanie. Áno v tomto prípade sa tunel hodil, ale ak by jeho prevádzka a neustále opravy mali stáť XY € za ktoré kúpi mesto XY nových autobusov, ktoré v prípade výpadku KV radiály môže nasadiť, čo sa oplatí viac? Čo nasadí DPB ak sa niečo stane pri PKO? atď , atď. Ak by tunel už nevyžadoval ďalšie opravy, je to OK , ale dobre vieme, že nieje opravený celý, uvidíme čo prinesie ďalšia zima.
Andreas.Papak4.6.2013 19:35 #5 Re:
Reakcia na #1 od kecho:
Keby sa to dialo pri PKO, tak potom čo?
810zssk4.6.2013 18:09 #4 Re:
Reakcia na #3 od MatejBA:
Vazeni cestujuci, z organizacnych dovodov premava nahradna doprava za elektricky len v case 20:00 - 6:00. Ako kompenzaciu Vam ponukame nepretrzitu nocnu prevadzku vozidlami urcenymi na evakuaciu obyvatelstva.
MatejBA4.6.2013 17:51 #3 Re:
Reakcia na #1 od kecho:
Tiez sa pytam Uz vidim, ako by na najblizsie 3 dni dali NAD, to by bolo zas pichungu
810zssk4.6.2013 17:26  +1#2 Re:
Reakcia na #1 od kecho:
V Petrzalke
kecho4.6.2013 17:19  +1#1 Re:
kde sú tí, ktorí chceli zavrieť tunel, že je zbytočný?