Dočasná zmena na linke 202 (od 11.3.2013)

V pracovných dňoch budú trolejbusy nahradené autobusmi.

Od pondelka 11. marca 2013 bude v dôsledku nedostatku trolejbusov v pracovných dňoch trolejbusová linka 202 obsluhovaná autobusmi podľa štandardného cestovného poriadku. Nebudú však zabezpečované výjazdy a dojazdy z resp. do vozovne Hroboňova s výnimkou spoja o 5.53 z Vozovne Hroboňova a 8.18 z Čiližskej do vozovne Hroboňova. Ostatné spoje budú začínať a končiť na zastávke Rajská s výnimkou doterajších vložených spojov, ktoré po novom budú začínať aj končiť na Čiližskej. Všetky zmeny sú zapracované v cestovnom poriadku, ktorý nájdete aj na našich stránkach.

Počas víkendov ostáva premávka na linke 202 v nezmenenom režime.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mna by len zaujmalo ako velmi bude docasna tato zmena, ci to bude docasne ako odstava tunela alebo ako elektricky pred X rokmi do petrzalky
Reakcia na: Jezo #72:
To si radšej porovnávaj NB 18 na 32 vs 25Tr na 33. Na rovine ma T-bus nevýhodu v prípade vyletenia z troleje čo je pri našom stave všetkého dosť možné najmä pri vyšších rýchlostiach. T-bus má najmä tuna výhodu, že aj plne naplnený má výborné jazdné vlastnosti oprosti akejkoľvek herke. A akonáhle príde kopček, t-bus vyhráva.
Reakcia na: Jezo #72:
No pomalosť či rýchlosť t-bus dopravy závisí celkom mnoho aj od infraštruktúry a jej údržby, takže ten argument je kúsok pomýlený 🙂
Inak teraz ked sa to da pekne porovnat by ma aj vcelku zaujimalo, ako je to s rychlostou t-bus vs a-bus. Kedze pomalost t-bus dopravy sa casto pouziva ako argumen proti jej rozsirovaniu.
Reakcia na: Mike #65:
daj pokoj, už neostáva veľa farieb, hlavne po tom IDS, ak sa teda niekedy zavedie... 😉 a tyrkysová je navyše veľmi blízko k verzii modrej (voda). jedine žeby hnedá (kombinovaná doprava) ?
alebo mohlo by byť prvé číslo zelené a ďalšie dve modré (ako približný pomer tbus-bus 2:7)? 😉
Reakcia na: Majo #69:
Ono je to asi v tej správe zle formulované. Myslené je to tak, že niektoré výjazdové spoje z vozovne nebudú začínať ani na Rajskej, ale na dané poradie sa voz napojí až na Čiližskej smer mesto a opačne, niektoré dojazdové spoje z Čiližskej nepôjdu vôbec, voz z daného poradia po príchode na Čiližskú pôjde priamo do vozovne.

A cez týždeň pribudli dva odchody linky 207 z RD smer Voz. Hroboňova a tiež dva výjazdy v opačnom smere ako náhrada za zrušené posledné odchody linky 202, aby nebola taká diera z Hodžka na Palisády.
Reakcia na: Petto #52:
Nepochopil si otázku. "Ostatné spoje budú začínať a končiť na zastávke Rajská s výnimkou doterajších vložených spojov, ktoré po novom budú začínať aj končiť na Čiližskej." Tieto spoje som myslel. Samozrejme viem, že 202-ku robí 2. DPA.
Reakcia na: tbus #67:
Bežný človek nevidí rozdiel medzi autobusom a trolejbusom. Preňho je dôležité, aby ostala zachovaná ponuka spojov s rovnakou kapacitou.
Reakcia na: Valec #64:
Čo sa v Košiciach nepodarilo za 6 rokov v BA stihli za jeden víkend. Nahradiť komplet tbus linku autobusmi, a ešte sú ľudia spokojní. ? A ešte tá paralela s číslami 71 a 72, len dúfam že sa v KE nezačnú po dodávke nových autobusov zrazu záhadne lámať trolejbusy...
Reakcia na: Mike #65:
No, tak 202 by mala 4 spoje v rannej špičke a spoje cez víkend. L72 všetky ostatné spoje v Xc. ?
Reakcia na: Valec #62:
Cez víkend ostáva komplet tbus. Takže tyrkisová? ☺
Reakcia na: 810zssk #63:
Tak potom sa mohla od 11.3. zaviesť autobusová linka 72 ako náhrada trolejbusovej 202ky. Resp. 202 mohla zostať s tým jedným ranným poradím. ?
Reakcia na: Valec #62:
Alebo oranzovu ? Ale skor nie, kedze toto je docasne opatrenie (na docasne obdobie 50 rokov).
Nemala by byť teraz linka 202 prefarbičkovaná na modrú? ?
Reakcia na: Pajo #60:
Neboj sa, v druhom tendri to bude uplne inak. ?
Veru, veru, kym z narvanej SORky v strednej casti vystupia vsetci ludia, tak ten ich 5-dverovy bus si mozu strcit,,, trva to dlhsie ako stare vysokopodlazne Vrakosy. DPB ma teraz na linke 202 idealnu prilezitost realne vyhodnotit ci maju 5-dverove vozidla taky vyznam, kolko bodov im DPB v sutazi nachystal. ☠
Reakcia na: T458.0 #58:
Myslím, že tá pravdepodobnosť oboch možností je takmer rovnaká.
Reakcia na: tbus #56:
SOR má zas iné "lahôdky", ktoré vystupovanie tiež predlžujú. Keď sa ti vďaka tomu, že väčšina miesta na státie je vo dverách musí z každých dverí 5 ľudí vystúpiť, tak neviem o akej úspore čas hovorí DPB, alebo keď sa pol minúty nevedia cestujúci dostať zo SORky na Patrónke, tak buď žijem v inej dimenzií, alebo (ako inak) DPB zas tlačí kaleráby. Čo je pravdepobodnejšie?! ?
Reakcia na: Marek1978 #51:
Pána B. toto ale nezaujíma, preto sa budem držať jeho odborných vyhlásení a budem porovnávať všetky vozidlá. Ostatne nič sa nestane ak bude jedno aj druhé zachytené a možno sa aj pobavíme, že časová úspora je malá alebo žiadna. Veď ešte sme nevystrčili von ani nos na stopovanie a natáčanie, takže uvidíme, čo to prinesie ešte len. ?
Reakcia na: Marky124 #55:
Prave ze nemoze, lebo Karosa ma narozdiel od SOR schody, ktore samy o sebe predlzuju cas vymeny cestujucich.