Zastavovanie sa upravilo tak, aby zohľadňovalo hlavný prúd cestujúcich – ráno z vlakov, popoludní na vlaky.
Význam Železničnej stanice Vinohrady sa zvýšil po tom, čo električky prestali jazdiť na Hlavnú stanicu. Pre cestujúcich prichádzajúcich od východu je často výhodnejšie vystúpiť na Vinohradoch a do centra pokračovať električkou než využiť náhradnú autobusovú linku X13 z Hlavnej stanice, ktorá historické centrum z veľkej časti obchádza. Od prelomu rokov preto bolo upravené zastavovanie električiek linky 7 pred Železničnou stanicou Vinohrady s cieľom uľahčiť prestup medzi vlakmi a električkami.
Počas rannej špičky a nedeľňajšieho večera, keď prichádzajú cestujúci vlakom a smerujú zo stanice na električku, vozidlá linky 7 zastavujú v smere do centra na spoločnej zastávke s linkami 3 a 5.
Počas popoludňajšej špičky, keď cestujúci smerujú z centra na vlak, linka 7 končí jazdu taktiež bližšie ku stanici – na spoločnej zastávke s linkami 3 a 5 pred staničným podchodom.
Bližšie ku stanici zastavuje linka 7 aj pri všetkých výjazdoch z vozovne a pri ukončení premávky. V opačných smeroch (proti smeru hlavného prúdu cestujúcich) vozidlá linky 7 zastavujú na vzdialenejšej zastávke v rámci obratiska.
david1
Pred tym si si musel tipnut ,ktory voz ti pojde skor.