Na linkách N33X13 budú jazdiť kapacitnejšie autobusy (od 1.2.2013)
  • Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v ľavom menu.

Dopravný podnik tým rieši sťažnosti cestujúcich.


Ilustračné foto © W.I.


Na kritiku preplnenosti niektorých spojov liniek N33 a X13 zareagoval dopravný podnik nasadením kapacitnejších vozidiel. Linka N33 bude počas voľných dní a v noci pred nimi obsluhovaná kĺbovými autobusmi namiesto doterajších 12-metrových vozidiel. Na linku X13 budú v pracovných dňoch nasadené 10,5-metrové autobusy miesto doterajších 9,5-metrových midibusov. Midibusy sa presunú na linku 23.


31.1.2013
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Andreas.Papak8.2.2013 20:28 #39 Re:
Dnes X13 z Eurovei na Hlavnú stanicu Sor 10.5 stále málo
matuskolang6.2.2013 1:42 #38 Re:
Reakcia na #35 od Sor23:
Neviem, ci to suvisi s tym, ale vzdy ked je na L23 9.5BN s manualnou prevodovkou, tak ten autobus bezne chodi na -13 alebo aj -15, a potom sa stane, ze dalsi spoj, na ktorom uz chodi 10.5 BN/ 9.5BN s automatickou prevodovkou, dojde relativne nacas, bez meskania. Tie crepy s manualnou prevodovkov su fakt otras.

Viem o situacii rano v Lamaci, a viem aj o krizovatke 505 pri vyjazde z Dubravky. Ale za ten cas, co chodili 10.5BN to chodilo stabilne, par krat sa stalo, ze bolo vacsie meskanie. Mozno by chcelo pridat viac minut na prestavkovanie, lebo ked pride na Mlaku 7.16 a odchod do Lamaca je o 7.19, tak mi to pride dost malo, na to, ze po ceste len nabera minuty. Za to jedno kolo sa lahko nabrat aj viac minut. Ked boli skratene po VW bez zachadzky na Mlaku, tak aj v spicke sa premavalo nacas, kedze mal prichod k VW o 7.11 a odchod do Lamaca az o 7.22.
810zssk5.2.2013 21:41 #37 Re:
Reakcia na #35 od Sor23:
Dnes ste tam mali rovno klbak
Petto5.2.2013 20:57 #36 Re:
Reakcia na #35 od Sor23:
Rozdiel v kapacite medzi tymi 2 vozmi je len + 1 rad sedadiel + 2 sklopne sedadla , mozno 2-3 stojaci ....... to fakt neprežiješ ?
Sor233.2.2013 9:24 #35 Re:
Už sme si na linku vybojovali 10,5 m autobusy (kapacitnejšie než 9,5m) a teraz zase tam idú 9,5m a idú na rannú špičku chodím L23 už 3 roky každé ráno a autobus je plný aj keď je 10,5m a keď tam dajú 9,5m to bude problem
Faceman2.2.2013 0:58 #34 Re:
Reakcia na #20 od TomJ:
ale ved sa vracajú vozy 4009 a 4010
810zssk1.2.2013 6:56 #33 Re:
Reakcia na #32 od Saturn:
Otazka je preco su spoje SL prazdne a spoje DPB nie.

Riesenie je proste Marianke zabezpecit kvalitnu taktovu dopravu v intervale aspon 30/60/60//60 na jednej linke. A nie tento bordel.
Saturn31.1.2013 23:47 #32 Re:
Uz aj samotne 37 do ZB su celkom preplnene, takze nemoze za vsetko len marianka a k rieseniu C, myslim si ze posilnit spoje SL nema zmysel ked tie uz teraz chodia takmer prazdne, neraz sa mi stava ze som v niektorych spojoch sam, alebo nas je do 5... a ohladom noveho spoja, to by mohlo byt fajn...
810zssk31.1.2013 21:29 #31 Re:
Reakcia na #30 od 810zssk:
zly link... http://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-gt-vyhladavanie.html?&ghp=Marianka&ghg=#20453-4507-priviezol-cestujucich-na-krizovu-cestu - a nasledne sipky
810zssk31.1.2013 21:28 #30 Re:
Reakcia na #28 od Zvero:
K tomu ci sa vytoci asi tolkoto: http://imhd.sk/ba/galeria/galerie.html?
810zssk31.1.2013 21:28 #29 Re:
Reakcia na #27 od Solider:
OK, len problem je ze ak vezmes tie klby zo 191 tak co das na 191? SORky vyhra nie su..
Zvero31.1.2013 21:11 #28 Re:
Na 37 klbove vozy a hotovo. Bude to najrozumnejsie riesenie. DPB sa nemoze donekonecna tvarit, ze tento problem nevidi. Raz to proste bude treba urobit. Len dufam, ze sa ten klb v tej Marianke na tom obratisku vytoci.... :/
Solider31.1.2013 20:17 #27 Re:
Reakcia na #19 od 810zssk:
Včera tam boli minimálne 3.
810zssk31.1.2013 17:57  +1#26 Re:
Reakcia na #25 od TomJ:
Ale hlavne uz aj po sucasnej trase 37 isiel klbak, to len v DPB maju zas nejaku haluz... Kazdopadne C by bolo najlepsie pre vsetkych.
TomJ31.1.2013 17:54 #25 Re:
Reakcia na #24 od 810zssk:
Aj to by sa dalo vyriešiť:
a) zo Záhorskej by sa bus vrátil až na Bratislavskú a na Marianku odbočil z nej (to sa musí dať, keďže počas pútí jazdia do Marianky kĺby)
b) rozdeliť spoje linky 37 tak, že do ZB by išiel kĺb a tam by nadväzoval sólo voz do Marianky
c) zrušiť zachádzky 37 do Marianky a posilniť spoje SL, resp. zaviesť novú linku MHD s pravidelným taktom (niečo ako 630). Mohla by začínať na Patrónke a zastavila by len na zastávkach ŽST. Lamač, Vrančovičova, Pri Krematóriu, Krče, Trstínska a na zastávkach v Marianke. To by ale bolo navýšenie vzkm a je otázne či také niečo naozaj treba a kto by to platil.
810zssk31.1.2013 17:32 #24 Re:
Stav Vrakos si hodnotit netrufam. Ale nezabudajme ze tento rok bol novelizovany zakon a plati novy § domariankyklbakistnemoze...
TeBeCe31.1.2013 16:14 #23 Re:
Reakcia na #22 od TomJ:
jak, ze v jakom stave? hadam povinnostou dopravcu je udrziavat svoj vozidlovy park v tip-top stave
TomJ31.1.2013 16:11 #22 Re:
Reakcia na #21 od TeBeCe:
Otázne je, v akom stave sú tie zvyšné Karosy. Aby to nedopadlo tak, ako počas týždňa mobility na 32-ke, že viac nejazdili ako jazdili.
TeBeCe31.1.2013 16:08 #21 Re:
Reakcia na #17 od 810zssk:
zeby denne vsetkych 70 CNG Karos bolo vonku?
TomJ31.1.2013 16:01  +1#20 Re:
Reakcia na #19 od 810zssk:
No v posledných dňoch je tam vždy aspoň jeden, tak isto aj na 99. Petržalka má zrejme tentoraz nedostatok sólo vozov.