Sťažnosti na mestskú hromadnú dopravu

Sťažnosti na mestskú hromadnú dopravu je potrebné adresovať na adresu Dopravného podniku Bratislava, a.s. K dispozícii je telefónna infolinka na čísle 02 5950 5950 (7:00 - 19:00). Podrobnejšie informácie o podávaní sťažností písomnou a elektronickou formou je možné nájsť na oficiálnej stránke dopravcu.


1.7.2017
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Mike15.9.2015 17:50 #56 Re:
Reakcia na #51 od eMDi:
To bude asi číslo vodiča. Alebo môže to byť aj číslo vozu - tedomy to majú vnútri nad čelným sklom vpravo hore - je to výrobné číslo.. Tie vyrobené v 2009 majú číslo čo začína 90xx..
2xT3SUCS15.9.2015 12:45 #55 Re:
Reakcia na #46 od 810zssk:
...ale na pivo tam už potom radšej nikdy nechoď...
7ross714.9.2015 20:16 #54 Re:
Reakcia na #48 od Karl Von Bahnhof:
Sťažnosti je potrebné riešiť s dopravcom, ktorým je firma DPB, a.s. Vyššie nájdete uvedenú informáciu, že podrobnejšie informácie o podávaní sťažností písomnou a elektronickou formou je možné nájsť na oficiálnej stránke dopravcu.

Tu na fóre Vám žiaľ nemôže nikto pomôcť. Avšak do budúcna by som Vám poradil uložiť si číslo na nepretržitú linku, ktoré je uvedené vyššie. Ak by ste tam bezprostredne po danej udalosti zavolali, mohol dispečer vodiča upozorniť, že daná zmena prepravného poriadku ešte nieje v platnosti a mohli by ste s bicyklom nastúpiť.

Ak by ste sa rozhodli poslať oficiálnu sťažnosť dopravcovi, ešte by som Vám opravil číslo vozdila, kedže uvedené číslo je výrobné. Evidenčné číslo daného vozu je 2122.
mrkvakj14.9.2015 20:15 -1 +1#53 Re:
Reakcia na #52 od Karl Von Bahnhof:
TOTO NIEJE STRANKA DPB a.s.

Mate to aj pri registracii, ked to neviete precitat chodte k ocnemu!!!!

Stranka DPB je dpb.sk

Toto je stranka fanusikov MHD!!!!!

Admin/Dispecer: pls kviz, hocijaky pri registracii
Karl Von Bahnhof14.9.2015 20:03 -5#52 Re:
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. [Odkryť]
eMDi14.9.2015 19:35 -1 +2#51 Re:
Reakcia na #50 od CraneMan:
este aj cislo vozu dal zle ))
CraneMan14.9.2015 19:30 -1 +2#50 Re:
Reakcia na #49 od mrkvakj:
Prípadne zaviesť nejaký povinný IQ test, lebo mám pocit, že doteraz každý jeden, čo sa tu sťažoval, má IQ niekde okolo 60. Iba sem vyšplechnú sťažnosť a už sem viackrát neprídu si ani len prečítať reakcie.
mrkvakj14.9.2015 19:24 -1 +2#49 Re:
Reakcia na #48 od Karl Von Bahnhof:
TOTO NIEJE STRANKA DPB a.s!!!!!!

P.s adminy: nechcete pri registracii spravit 3.otazkovy kviz o MHD? Aspon ludia si uz uvedomia ze toto je stranka pre fanusikov mhd.
Karl Von Bahnhof14.9.2015 19:13 -5 +1#48 Re:
Chcem sa stazovat na vodica autobusu linka 37 cislo: 9021 ktory vychadzal z pod mosta SNP smer Z.Bystrica v case 17:00.
Pan sofer videl ze idem nastupovat aj s bicyklom,vysiel z kabinky von za mnou a hovori mi ze bicykle sa budu uz len cez vikendy prepravovat a odporucil ma za dispecerom.
Ale asi nema kalendar,kedze DNES je 14.9. a nariadenie ESTE neplati.
Spravte si uz poriadky s vodicmi,toto nie je 1x co mam zlu skusenost ohladom prepravy bicykla.

A este mohli by ste mi napisat dovod,preco sa od zajtra mozu prepravovat bicykle IBA cez volne dni????

Vas nespokojny cestujuci
660831.7.2015 18:03 -3 +1#47 Re:
Reakcia na #46 od 810zssk:
takze sa ich opytam kde robí a idem sa stažovat na druhy den..
810zssk31.7.2015 17:56  +1#46 Re:
Reakcia na #45 od 6608:
Kdekolvek kde ti poskytuju sluzby. Napriklad ak niektory z tvojich cestujucich robi casnika a nebudes spokojny s tym ako ta obsluzi, mozes sa na neho stazovat v danej restauracii/kaviarni/comkolvek.
660831.7.2015 17:23 -4 +1#45 Re:
Mam jednoduchu otázku.. KDE sa možem sťažovat ja na cestujúcich??? zatial som to nikde nezistil!!
810zssk31.7.2015 10:43  +1#44 Re:
Reakcia na #42 od petoo:
Uz by imhd malo nakupit nejake autobusy nech konecne moze zacat riesit tie staznosti na vodicov
CraneMan31.7.2015 10:07  +1#43 Re:
Reakcia na #41 od Tifany:
Jediný idiot ste tu akurát tak vy, Tifany...
petoo30.7.2015 16:55  +1#42 Re:
Reakcia na #41 od Tifany:
A čo Vám bráni tu stažnosť podať ? mail kam sa majú podávať sťažnosti je uvedený vyššie ( vnutorna.kontrola@dpb.sk ) a dovolím si použiť váš slovník ale každý idiot si pri registrácii môže prečítať že toto nie je stránka DPB a.s. teda nikto odtiaľto žiadneho vodiča nezamestnáva
Tifany30.7.2015 16:33  +1#41 Re:
Chcem podať sťažnosť na vodiča autobusu č.50 / BL 934JL / nakoľko jazdil ako keby bol na ceste sám a šiel ako zmyslom zbavený, myslel si že je Mek Gyver - letel ako opreteky. Autobus sa celý triasol a nadskakoval ako na kolotoči! Pán šofér si púšťal nahlas pesničky ako na techno párty. pospevoval si, nadskakoval si do rytmu! Hotová psychiatria !!! Pán šofér mal cca do 45 rokov, bol plešatý, mal na každom prste prsteň a na očiach slnečné okuliare.
Prosím vás čo to zamestnávate za idiotov ????
Skoro nás pozabíjal!!!
Error 0x0074.7.2015 20:27  +1#40 Re:
Reakcia na #35 od samueldu:
Kedže to niesu naši vodiči, neviem či sme oprávnení ich zaučiť, ako obsluhovať klímu v dopravných prostriedkoch...
7ross74.7.2015 19:54 #39 Re:
Myslím, že sa nemôžeme čudovať, že sa toľko cestujúcich chodí sťažovať práve sem. Keďže ide o funkčnú, profesionálne vyzerajúcu stránku na ktorej sú všetky dôležité informácie prehľadne usporiadané. Pretože presne tak by mala vyzerať stránka dopravného podniku.

Nehovoriac o tom, sťažnosť bude tu vybavená podobne, alebo dokonca ešte lepšie ako na oficiálnych e-mailových adresách/ web stránke. Lebo keď som im ja naposledy písal e-mail ani mi neodpísali.
A to nehovorím o tom, že môjmu známemu iba tak slečna na infolinke položila telefón, lebo považovala rozhovor za ukončený. Hoci nebol.

Takže si myslím, že je to podsta, že sa cestujúci chodia sťažovať práve sem.
1adad14.7.2015 19:47 #38 Re:
este viacej cisel mohli napisat
mrkvakj4.7.2015 19:12 #37 Re:
Reakcia na #36 od gejza:
V pohode kludne to pouzi zakazdym
gejza4.7.2015 18:55  +3#36 Re:
Reakcia na #35 od samueldu:
TOTO NIEJE STRANKA DPB. TATO STRANKA JE PRE FANUSIKOV MHD(hlavne).

Inak doporucujem navstivit ocneho,ked ste to pri registracii nevideli napisane


.... mrkvakj, sorry za porušenie copyright
samueldu4.7.2015 16:34 -2#35 Re:
Dobrý deň, bolo by fajn, keby ste zaučili vodičov ako sa púšťa klíma v dopravných prostriedkoch, napr ako je autobus č. 87, ktorý má napísané veľkým pri dverách, že je plne klimatizovaný a pritom nie je pustená klíma a okná majú veľkosť "1x1" cm cez ktoré neprúdi žiadny vzduch, človek ma pocit, že je na Sahare.
Ďakujem
mrkvakj28.1.2015 18:54 #34 Re:
TOTO NIEJE STRANKA DPB. TATO STRANKA JE PRE FANUSIKOV MHD(hlavne).

Inak doporucujem navstivit ocneho,ked ste to pri registracii nevideli napisane
AdamTrubica28.1.2015 18:48 #33 Re:
Dobrý deň

Chcel by som sa opýtať, kedy mienite postaviť prístrešok na zastávkach Bory Mall v oboch smeroch,
až v lete, keď bude svietiť slnko a bude teplo???
ferdo30.9.2014 10:42  +1#32 Re:
Presne som vedel, ze niekto bude mat potrebu sa vyvrsit na mne. T o je take ....
Ja som ho pustil (cuvol som mu) a on mnan nie. Takze sa to tocilo len okolo mna

Na to, ze vediet citat automaticky neznamena vediet pocopit citanemu textu, som si uz zvykol.

Jasne som napisal, ze pred nim bolo miesto na ktotom OBVYKLE zastavuje. Nenapisal som, ze tam bola zastavka, lebo tento autobus zastavky nema. Zastavi tam kde mu clovek kyvne alebo povie. Plus minus 10 metrov nikoho nezabije. Hlavne ked ohladuplne prejde este 2 metre aby auta okolo neho mohli normalne prechadzat. To by ale ten vodic musel chciet byt ohladuplny. Evidentne to mal ale na haku.

Miesto: http://goo.gl/uJnco5
autobus odbocuje z Hlbokej na Laucenkovu. Zostal stat presne na napise "HLBOKA CESTA". Normalne zastavuje o kusok pred odbockou na Laucenkovu. Ak by potiahol len o 2 metre (mozno aj meter) dalej taak by sme vsetci presli.

Najlepsie na tom je, ze keby vodic kyvol na znamenie ze "par don" tak sa nic nestane. Takych som uz po ceste stretol a nikdy ssom sa nerozculoval. Len ked ti niekto ukaze prostrednik, je evidentne ze to urobil naschval.

To je tak. Keby som mu do autobusu nastupoval s flasou v ruke, potkol sa na schodoch a celeho ho oblial? Povedal by som mu "prepacte, velmi ma to mrzi". Vodic by bol sice nastvany a mokry, ale vedel by, ze som to neurobil naschval. Keby som mu ale hned po obliati ukazal prostrednik a vyskieral sa na neho? Doplnte...
810zssk29.9.2014 13:08  +4#31 Re:
Reakcia na #29 od ferdo:
Jasne, lebo vodic DPB ma uz len potrebu tebe robit napriek. Mozno by bolo lepsie keby si sa zmieril s tym ze zivot sa netoci okolo teba a autobus zastavuje tam kde ma zastavku, resp. kde to je potrebne, nie tam kde ti tym ublizi.
Dispecer29.9.2014 12:46 #30 Re:
Reakcia na #29 od ferdo:
Žiaľ, to ako sa podávajú sťažnosti upravuje nejaký zákon/vyhláška už nejaké 2 - 3 roky... Tuším pre mnoho nepravdivých/neopodstatnených sťažností...

Mohol by si aj konkretizovať miesto, kde sa to stalo?
ferdo29.9.2014 10:07 -3 +1#29 Re:
Tak som dnes nastval, ze som chcel podat staznost. To, ze musim uviest meno, priezvisko a adresu by nebol problem. Ale to, ze to musim poslat pisomne a podpisane vlastnorucnym podpisom, problem je. Este mam aj inu moznost. Poslat to elektronicky ale so zarucenym elektronickym podpisom.

Pekne to maju vymyslene. Kym to vsetko clovek absolvuje tak ho to prejde a to nehovorim o tych co to vzdaju uz na zaciatku. Ako ja.

Ale neda mi napisem to aspon sem. Mozno to niekoho bude zaujimat akych ludi zamestnava DPB.

Dnes rano ma dost vytocil vodic linky c. 147. V jednom mieste bola prekazka a ked som ju obiehal (autom), tak som oproti sebe zbadal miniautobus. Rychlost oboch bola asi 10 km/k a ja som sa rozhodol cuvnut. Tak som mu cuvol a uhol z cesty a predpokladal, ze autobus prejde a umozni mi prekazku obist. Myslite, ze to urobil? Nie. Zostal stat presne vedla prekazky a nechal vystupit ludi. Ja a dalsie auta za mnou proste museli cakat. Clovek by povedal, ze asi nemal kde zastavit. Lenze pred miniautobusom bolo asi 10 m volneho miesta na ktorom obvykle zastavuje. Jednoducho to urobil naschval. A aby to bolo uplne dokonale, tak ked som sa na neho pozrel z okna a daval mu najavo "ci mu nesibe" poklepanim na celo, tak mi proste ukazal vztyceny prostrednik a usklabil sa.
Len tak z rana prosto niekomu urobit napriek a mam krasny den, co?

Stretavam ho skoro denne na celkom uzkej ceste. Auta sa tam vyhybaju niekedy len na zaklade "pustania toho druheho" a ja som ho vzdy pustil. Uz nie.

Je mi sice luto tych cestujucich, ale mozu sa stazovat. Najlepsie pisomne.
endrucio29.9.2014 9:51 #28 Re:
Reakcia na #27 od Petarda:
V tom čase policajti práve odpratávali následky vážnej nehody na križovatke Ružinovská/Vrakunská pri Agipke, možno to malo nejaký súvis, keďže tam vznikali kolóny a premávku riadila polícia + dispečing.
Petarda29.9.2014 8:54 -1#27 Re:
Dobrý deň prajem.Nechcem posobiť ako provokatér,ale...Berie niekto ohľad na to,že ak nechajú jazdiť v buse(linka č.87) nejakého domorodca z dediny,bolo by ho najskor treba nechať aklimatizovať sa na skutočnosť,že je v meste?Napríklad ho na nejaký čas dať do klietky a voziť po meste-aby si zvykol na vačšiu koncentráciu stavieb...Rozumiem,že ak niekto dojde dakde z dediny s troma chatrčami,može byť trochen dezorientovaný-ale aby vynechal DVE(!) zastávky hneď za štartovou pozíciou?!Dnes ráno,linka č. 87 -odchod z Astronomickej 8:12.Suverénne zamieril po trase 78-ky okolo tej pumpy tu...Nejako asi zablúdil...?Možno by pomohla GPS navigácia,keď už teda je vo veľkomeste zmatený?!
810zssk27.9.2014 14:00 #26 Re:
Reakcia na #25 od Valec:
Prepravnej povinnosti, nie prevadzkovej.
Valec27.9.2014 13:13 #25 Re:
Reakcia na #24 od NN34:
Mali ste skúsiť volať na dispečing (ak ma pamäť neklame, číslo je na každom cestovnom poriadku) a žiadať ich, aby ho zo stanice otočili nazad po Vás... Mimochodom, toto je zjavným porušením prevádzkovej povinnosti, takže odporúčam sťažnosť poslať aj na Magistrát, aby z pozície správneho orgánu začali voči DPB konanie (lebo inak sa to asi nikdy nezmení).
NN3427.9.2014 3:55 #24 Re:
Ja chápem, že vodičom nočných liniek sa maximálne nechce a majú plné zuby ožratých indivíduí, ktorí aj tak najviac obťažujú ostatných cestujúcich a nie samotného vodiča. Chcela by som sa spýtať dotyčného pána vodiča N34, ktorý ma dnes nechal po 8 hodinách v robote stáť na zastávke pred 3 ráno , či už preto že meškal 10 minút a chcel si to dohnať, alebo šiel príliš rýchlo a pochopil, že to neubrzdí , alebo si proste myslel,že som ďalšia ožratá socka, akoby sa cítil on keby po tej svojej podradnej robote v noci o tretej ráno ostal stáť v daždi niekde v riti sveta. Áno určite ma videl pani adminka, aj pribrzdil a kď som sa rozbehla k nemu, v strede cesty, pridal a dovidopo - volaj si taxík. Sťažnosť som poslala , enjoy.
Jano322416.7.2014 23:08 #23 Re:
Reakcia na #20 od marsal:
Jasné, mal predsa zavolať na dispečing
810zssk16.7.2014 21:52 #22 Re:
Reakcia na #20 od marsal:
Mozem sa spytat preco nas informujete o tom ze ste podali staznost?
Valec16.7.2014 13:17  +1#21 Re:
Reakcia na #20 od marsal:
Zopakujem #17... však podajte.
marsal16.7.2014 13:16  +1#20 Re:
Podavam staznost na vodica autobusu c 54, ktory vcera 15. jula '14 siel z nastupnej zastavky ZST Vajnory o 17:47. Sofer autobusu dovolil nastup a viezol nepricetne individum romskej mensiny, ktore svojim hrubym spravanim a hlasnymi nadavkami obtazovalo vsetkych pritomnych cestujucich, vzbudzovalo verejne pohorsenie, narusovalo poriadok vo vozidle a znecistovalo vozidlo. Podla prepravneho poriadku mestskej hromadnej dopravy v Bratislave clanok 5 bod 1 pismeno d) a e) je dopravca opravneny takuto osobu vylucit z vozidla. Preco sa tak nestalo? Som dlhe roky riadnym platcom PCL a zelam si, aby mi dopravca zabezpecoval podmienky prepravy v linkach MHD, ktore su zakotvene v prepravnom poriadku. Bol sofer autobusu necinnym z obav o vlastnu bezpecnost? V takom pripade je nacase sa zamysliet nad ucinnym riesenim problemu.
Mike15.7.2014 16:18  +3#19 Re:
Reakcia na #18 od miskutka:
Dopravný podnik nežije tak celkom v dnešnej dobe..
miskutka15.7.2014 16:15 #18 Re:
Reakcia na #17 od 810zssk:
podala som. Len aj to je tak komplikovane registracia, napisat staznost, pak zahlasi ze sa da len pisomne a postou. V dnesnej dobe postou?...ale aj tak zajtra vytlacim a posielam postou.
810zssk15.7.2014 16:08 #17 Re:
Reakcia na #16 od miskutka:
Vsak ju podajte.
miskutka15.7.2014 15:40  +1#16 Re:
Dobry den,
chcela by som podat staznost na sofera linky 6274, dnes 15.7., ktori soferoval smerom na Trnavku okolo 15:00.
Do kazdej krizovatky sme prichadzali s prudkym brzdenim, vynimkou neboli ani zastavky, kde sa ludia ledva udrzali na nohach a vrchol bol ked na zastavke Hanacka vystupovala jedina pani o palicke, spolu nas sedelo v trolejbuse asi 8 takze ju vidiet musel kedze vystupovala strednymi dverami a on ju privrel do dvery. vsetci sme zvonili, kricali.
nestalo sa mi to prvy krat preto som sa rozhodla reagovat. Myslim si, ze soferi verejnej dopravy by mali byt zodpovedni, ohladuplni a nie aby sa ludia bali jazdit MHD.
dobsho19.6.2014 8:32  +2#15 Re:
Reakcia na #14 od endrucio:
Dobrý deň, šofér reagoval s posmešným tónom, a v tom čase žiadne zápchy nikde neboli, keďže už bolo po rannej špičke. Úplne by stačilo, ak by povedal - prepáčte, bola zápcha / havária..... Ale spôsob, akým "ospravedlnil" svoje meškanie bol povýšenecký a arogantný.

Čo sa týka ostatných spomínaných vecí, to už som adresovala na dpb všeobecne.

Sťažnosť som posielala na adresu vnutorna.kontrola@dpb.sk a na pk@dpb.sk. Snáď to stačí.
endrucio19.6.2014 0:55  +1#14 Re:
Reakcia na #13 od dobsho:
Dobrý večer,

na akú e-mailovú adresu ste to poslali, prosím Vás? Dúfam, že na dpb.sk.

Podľa CP a čísla vozidla išlo skutočne o spoj, ktorý mal vykonať odchod o 8:42, takže mal meškanie.
Mňa by zaujímalo, prečo podávate sťažnosť na "správanie sa šoféra"? Čo od toho očakávate?

Môže vodič za to, že prišiel o 13 minút neskôr? Skutočne si myslíte, že spravil 13 minútovú trasu z konečnej na Pridánky za dvojnásobný čas zámerne? Môže vodič za tlačenicu a za smrad vo vozidle?
Mal vodič radšej jazdiť rýchlejšie, porušovať predpisy a nedajbože nabúrať, len aby prišiel načas napriek tomu, že to bolo nereálne? Ako sa mal správať vodič, keď ste sa ho spýtali? Mal zareagovať radšej arogantne? Mimochodom cestujúci má zákaz rozprávať sa s vodičom, ak to nie je nevyhnutné.

Ja plne chápem, že ste nespokojná, nie ste jediná v meste a nie je to jediná lokalita, kde dochádza k takýmto zápcham a meškaniam. Ale hádzať vinu na posledného človeka v reťazci je skutočne nespravodlivé. Keď si kúpite v obchode skazené mäso, tiež to nie je chyba pokladníčky, ale nadriadených, ktorí nezabránili predaju výrobku.
dobsho19.6.2014 0:16  +2#13 Re:
Podávam sťažnosť na šoféra linky č. 30 v Bratislave. Dnes, t.j. 18.06.2014 som čakala na zastávke Pridánky od 8:27. Podľa rozpisu odchodov mal spomínaný autobus č. 30 odchádzať z predmetnej zastávky o 8:42, následne o 9:02. To sa však nestalo, keďže autobus prišiel na zastávku Pridánky o 8:55. Po otázke na vodiča, či prišiel za autobus o 8:42 a mešká, alebo prišiel za ten, čo mal ísť 9:02 a išiel skôr, mi odpovedal, citujem: " Hmmm.... Neviem.... asi za ten 8:42. Tak 13 minút meškám, no a čo?" A s úsmevom na tvári pokračoval v jazde.

To ma dosť vytočilo, keďže nikdy nejazdím na čierno, kupujem si pravidelne trojmesačnú električenku, nepoškodzujem MHD a napriek tomu si vodiči jazdia ako sa im zachce, cestujem v tlačenici, so zapáchajúcimi občanmi a pod....

Podávam teda sťažnosť na správanie sa šoféra (foto pripojená v prílohe) linky č. 30, ŠPZ BA539SE, číslo autobusu: 3539.

poslala som to aj mailom, tak som zvedava, ci sa im uraci mi odpisat....
SuchSoft16.6.2014 22:15  +4#12 Re:
Ha ha, mne vôbec nevadí keď autobus mešká minútu 2, 3, či 8 alebo nejde vôbec (vynechá spoj). Ale absolútne ma vytáča, keď ide o minútu alebo o iba 10 sekúnd skôr!
Viď spoj č. 87 zastávka Toryská - smer Slovnaft. Asi 30 - 60 % spojov chodí skôr o 0.5 až 2 minúty. Hlavne v ranných hodinách. Keďže ja chodím na zastávku 20 - 5 sekúnd pred uvedeným odchodom v cestovnom poriadku a už viackrát mi ušiel (a cez víkend ide ďalší až o 30 minút), niekoskokrát som to nahlásil, a aj som ich žiadal, že ma nezaujíma, či postihnú vodiča, ale chcem, aby sa to neopakovalo. Nech prehodnotia cestovný poriadok. Ale doteraz žiadna zmena. Keďže už pracujem inde, neriešim to, ale všímam si to, a stav je stále rovnaký.
Raz som im aj nahlásil prvých 20 odchodov dňa, že išli skôr (neviem či išli), nech to preveria, ale na to mi ani neodpovedali.

Takisto ako vlaky, nikdy (takmer) neodchádzajú zo stanice skôr, ani autobusy by nemali, ako sa potom môže človek spoľahnúť na dopravu, keď ľahostajnosťou vodičov sú časté predčasné odchody zo zastávok?
luciluska16.6.2014 21:36 #11 Re:
Príspevok bol odstránený z dôvodu vulgárnych prejavov.
Tedomík11.6.2014 14:17 #10 Re:
Reakcia na #8 od sonicccca:
No teda ja neviem čo máte za štatistiku ale mne vo väčšine prípadov za posledný rok príde autobus načas. Možno mešká 1-2 min.
endrucio11.6.2014 12:57 #9 Re:
Reakcia na #8 od sonicccca:
Odporúčam Vám kontaktovať dopravcu cez kontaktný formulár:
http://www.dpb.sk/podnety/staznosti/

Ak im pošlete Váš príspevok bez poslednej vety, určite dostanete aj odpoveď.
sonicccca11.6.2014 11:22 -3#8 Re:
Nechapem, na čo sú na zastavke Pri Suchom mlyne vylepené odchody autobusov! Už cca rok nešiel žiadny z autobusov podľa toho čo tam je napisane. Chodim z tade kazdy den a kazdy den maju vsetky busy meskanie min 10 - 15 min, niekedy ani nepride vobec. By ste tam mali postavit toho, kto robi tie cestovne poriadky, nech si caka!!!
Mike17.3.2014 16:04  +1#7 Re:
Reakcia na #3 od mater777:
To je zastávka na znamenie.. Stáli ste viditeľne pri označníku, alebo ste boli schovaná niekde opodiaľ pod budovou, čiže Vás vodič nevidel alebo ak aj videl tak ste boli dostatočne ďaleko od zastávky na to aby si myslel že čakáte na autobus?
kecho17.3.2014 15:56  +1#6 Re:
Reakcia na #2 od matuskolang:
efektívnejšie bude spíliť ten bilboard
810zssk17.3.2014 13:03  +1#5 Re:
Reakcia na #3 od mater777:
Co tak staznost poslat Dopravnemu podniku a nie na sukromne nezavisle stranky? Ak vodic naozaj nezastal, tak DPB to riesit bude ak sa o tom dozvie.
mater77717.3.2014 11:38 -1#4 Re:
Dobre top máte vymyslené: keď sa chce cestujúci sťažovať, komplikujete to, ako sa len dá, musí o sebe uviesť (v elektronickej forme) všetky údaje, dobre, že ni aj číslo spodných gatiek, navyše, vraj to má podať poštou! Je to nehorázne pri tých peniazoch, ktoré Vám platíme
mater77717.3.2014 11:36 -1#3 Re:
Včera, keď som čakala na 50-ku bus na zastávke Haburská pri Tomašíkovej (smer AS Nivy), bus, ktorý tam mal zastať o 17.28, ani nepribrzdil, išiel ďalej a nechal ma tam stáť, tak som tam musela na zastávke (ktorá nie je krytá z bokov) čakať ďalších 12 minút (keďže ďalší trocha meškal) v najväčšej víchrici. Žiadam, aby ste pokarhali vodiča a nech si uvedomí, že platíme dosť veľa za ročné cestovné na to, aby sa takto správal k nám, cestujúcim... (nás revizory v kuse kontrolujú a musíme platiť mastné pokuty, ak niečo nie je tak, ako má byť, tak nech kontrolujú aj vodičov, ako sa správajú a či dodržiavajú presné časy príchodov a odchodov.
Ďakujem
matuskolang10.6.2013 23:13  +2#2 Re:
Da sa aj toto nahlasit ako chybny oznacnik, kedze ho nevidiet vobec? http://goo.gl/PKK0L
pjj1310.6.2013 21:04 #1 Re:
A kam sa da poslat pochvala? Konkretne na vodica autobusu?